Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 09:17



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
 Natural 91? 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 102
Příspěvek Natural 91?
Zdravim,nevíte jestli můžu čepovat do Š120L Natural 91? Zatím poznala jen Special,tak nevím jestli to bude mít nějaký vliv na chod motoru a hlavně na životnost. Pro úplnost dodávám, že motor má najeto asi 110 000km a auto je z roku v.1986 a šlape dobře.
Na Natural 91 bych přešel pro každodenní provoz (budu dojíždět denně do práce a poblíž je strašně levná benzínka, kde ale nemají speciál). Dík moc za info
Honza


25.8.08, 21:06
Profil
Pspvek Reklama

   
Online
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
požívat ho můžeš jedině s aditivama :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


25.8.08, 21:12
Profil ICQ
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
jo muzes ho pouzivat, ale neni to zbytecny? kdyz uz budes kupovat aditiva neni lepsi kupovat N95? financne vyjde kilometr stejne draho... nelil bych N91 ani do 105ky...tot muj nazor..

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


25.8.08, 21:20
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 102
Příspěvek 
Dík. To jako když tam budu lejt N95 tak nejsou aditiva potřeba? To jsem nevěděl. A nevadí to vysoký oktanový číslo? Š120 je přece jen zvyklá a dělaná na speciál 91. To mezi tim neni rozdíl? A nezasírá se motor?


25.8.08, 21:30
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1954
Bydliště: Bratislava
Příspěvek 
Ja používam stále 95 s aditívom a keď som po dlhom čase natankoval 91, tak to normálne menej nejak ťahalo.

_________________
R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P.
BMW e39 530i r.v. 2000
Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me!
viewtopic.php?t=18421


25.8.08, 21:33
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
atahualpa117 píše:
Dík. To jako když tam budu lejt N95 tak nejsou aditiva potřeba? To jsem nevěděl. A nevadí to vysoký oktanový číslo? Š120 je přece jen zvyklá a dělaná na speciál 91. To mezi tim neni rozdíl? A nezasírá se motor?


Ja jezdil jednu nadrz na 100 oktanu, horem to omezeny neni, jen zespoda... cca 91 oktanu je minimum :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


25.8.08, 21:50
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
Kachnis píše:
kdyz uz budes kupovat aditiva neni lepsi kupovat N95?


chlape, kde pisu ze nemusis lit aditiva??? musis je lit, ale kdyz uz je tam budes davat, tak k nim kupuj 95ku.. prdstih nastav na horni hranici a jedeeem... nenutim Te ale. jen doporucuju a vim co doporucuju :wink:

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


25.8.08, 21:54
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8621
Bydliště: Praha 13
Příspěvek 
Jo jo, na škodovce jsem to nějak nepocítíl, protože jsem v podstatě neměl srovnání, ale pomůže to, zkoušel jsem tyhle různý benzíny na svojem keflovi a na 95 se tomu chtělo líp, a pak už ani na ten speciál nechtěl jet. A kachnis má pravdu, já do tohohle motoru nic jinýho než 95ku nenalil, tomu starýmu to bylo jedno, ale tehle by moh ještě něco vydržet.

_________________
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule
Škoda 105S -> 135S Konec již brzy
Škoda 105L Začátek snad již brzy


25.8.08, 23:39
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
s těma aditivama je divně že když jezdíš na LPG aditiva nejsou, :shock: někomu se zaklepávájí ventily že je musí před každou jízdou štelovat :evil: , a někomu zas se zaklepo lehce výfukové po 10.000 km :D miloš


26.8.08, 07:31
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
jj plyn je suchej, ale ono i v tom N95 je nejakej minimalni obsah olova ( 0,00) takze i obyc natural je pro litinu lepsi nez plyn. ale aditiva jsou prave tou jistotou ze se ti nezabouchaj... i u plynu by se to dalo resit pridavkem aditiva do sani,ale kdo by se s tim babral,ze :)

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


26.8.08, 10:57
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 10 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 31 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz