Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

předběžně golf do rapida???
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8221
Stránka 1 z 2

Autor:  škodař [ 30.12.07, 23:53 ]
Předmět příspěvku:  předběžně golf do rapida???

tak tu zase prudím mám možnost mít jedničkovýho golfa prodnilího s dobrým motorem furt jsem uvažoval o zástavbě favomoru do rapida a ted mně takhle napadlo co tak udělat z rapida traktora?? technická a emise jsou mi jasný....jde mi o vybrace hlučnost jízdní vlastnosti vzhledem k tomu že ropák je těžkej atd?? máte stím někdo zkušenosti?? někde jsme slišel že tam paseje jen s menšíma ůpravama.. co je na tom pravdy???

Autor:  Kristensen [ 31.12.07, 00:01 ]
Předmět příspěvku: 

ano pasuje to, ale je kolem toho spousta práce (hlavně co se týče uchycení motoru a jeho oživení), jinak na skoda.virt.cz má nebo měl někdo v rapidu motor z Golfa II 1,8 GTi 16V třeba by ti víc pomohl. Jinak ještě mám dojem že na to pasovala litinová přechodka z Feldy 1,6 a pak už nebyl žádnej problem se spojením s převodovkou.

Autor:  Vít [ 31.12.07, 00:02 ]
Předmět příspěvku: 

tak ono to tam půjde... viděl jsem v rapidu 1.8T, 1,9 TDi, ve stovce 1,6 z nějakýho golfa... ale favo tam půjde asi podstatně snadněji

Autor:  Martin 007 [ 31.12.07, 00:09 ]
Předmět příspěvku: 

Hale...nejdřív se v něčem takovim projeď...pak něco stav jo prosim tě... :idea:

Autor:  škodař [ 31.12.07, 00:09 ]
Předmět příspěvku: 

Kristensen píše:
ano pasuje to, ale je kolem toho spousta práce (hlavně co se týče uchycení motoru a jeho oživení), jinak na skoda.virt.cz má nebo měl někdo v rapidu motor z Golfa II 1,8 GTi 16V třeba by ti víc pomohl. Jinak ještě mám dojem že na to pasovala litinová přechodka z Feldy 1,6 a pak už nebyl žádnej problem se spojením s převodovkou.
přechodka z feldy to vypadá jak??? kde se to dá sehnat?? a jak je to s výkonem je to obyč jedničkovej golf bez turba jestli to za ten výkon stojí nebo raději upravit favorita????

Autor:  škodař [ 31.12.07, 00:13 ]
Předmět příspěvku: 

Martin 007 píše:
Hale...nejdřív se v něčem takovim projeď...pak něco stav jo prosim tě... :idea:
v golfu už jsem něco najezdil ale nevím jak se to bude chovat pod jinou kapotou :wink:

Autor:  Kristensen [ 31.12.07, 00:21 ]
Předmět příspěvku: 

no jestli ti jde o lepší jízdní vlastnosti tak na to s golfem v naftě zapomeň, to je rozhodně lepší fávomotor.

Autor:  Ondras83 [ 31.12.07, 00:22 ]
Předmět příspěvku: 

škodař píše:
Martin 007 píše:
Hale...nejdřív se v něčem takovim projeď...pak něco stav jo prosim tě... :idea:
v golfu už jsem něco najezdil ale nevím jak se to bude chovat pod jinou kapotou :wink:

debilně...vykašli se nato, ještě možná, že by to byla 1,6, ale takhle ???? radši upravenýho favorita, než nikdy pořádně nefungujícího golfa, nehledě na to, že tam bude problém s tim, že je to nafta (tankování, čerpadlo, nádrž atd atd)...kdyby to byla 1,6 tak proč ne, ale tohle fakt ne, těžkej motor a taky, jakej by to mělo zvuk s jednim dílem vejfuku ????????

Autor:  škodař [ 31.12.07, 10:02 ]
Předmět příspěvku: 

Ondras83 píše:
škodař píše:
Martin 007 píše:
Hale...nejdřív se v něčem takovim projeď...pak něco stav jo prosim tě... :idea:
v golfu už jsem něco najezdil ale nevím jak se to bude chovat pod jinou kapotou :wink:

debilně...vykašli se nato, ještě možná, že by to byla 1,6, ale takhle ???? radši upravenýho favorita, než nikdy pořádně nefungujícího golfa, nehledě na to, že tam bude problém s tim, že je to nafta (tankování, čerpadlo, nádrž atd atd)...kdyby to byla 1,6 tak proč ne, ale tohle fakt ne, těžkej motor a taky, jakej by to mělo zvuk s jednim dílem vejfuku ????????
právě to mně taky napadlo no že ten motor je strašně těžkej a ten výfuk ty dla íli b se nějak dali upravit abych je tam někde nacpal.... ono i ve vniřku v kabyně by ten motor byl asik hodně slyšet i ty otřesi asik je to zase jen moje blbost budu se věnovat mojemu favomotoru :twisted:

Autor:  cyz [ 31.12.07, 10:04 ]
Předmět příspěvku: 

Radši jo, přecijen je jednodušší ho tam namontovat a určitě bude silnější. Ideálně 136X :twisted:

Autor:  škodař [ 31.12.07, 10:07 ]
Předmět příspěvku: 

cyz píše:
Radši jo, přecijen je jednodušší ho tam namontovat a určitě bude silnější. Ideálně 136X :twisted:
mám tu 136ku (rovný písty) ale co je v něm to nevím ještě budu muset pozjišťovat nějakou vačku hodit jak tadyk čtu tak asi hlavu z mpi vložky jsou skoro nový je přeběhnu takovým vybrušovačem ve vrtačce a hodím nový gécé kroužky a ještě nějaký ůpravičky :wink:

Autor:  cyz [ 31.12.07, 11:09 ]
Předmět příspěvku: 

jj..."gécé" kroužky můžu jenom doporučit.

Autor:  Martin 007 [ 31.12.07, 11:42 ]
Předmět příspěvku: 

Copa to je zač zase...

Autor:  michalkatka [ 31.12.07, 13:07 ]
Předmět příspěvku: 

škodař píše:
přechodka z feldy to vypadá jak??? kde se to dá sehnat?? a jak je to s výkonem je to obyč jedničkovej golf bez turba jestli to za ten výkon stojí nebo raději upravit favorita????

toto je na 1.6
http://www.vagcat.com/p/B101/103150.png
a toto na 1.9
http://www.vagcat.com/p/B101/103250.png

Autor:  ventYl [ 31.12.07, 14:32 ]
Předmět příspěvku: 

škodař píše:
Martin 007 píše:
Hale...nejdřív se v něčem takovim projeď...pak něco stav jo prosim tě... :idea:
v golfu už jsem něco najezdil ale nevím jak se to bude chovat pod jinou kapotou :wink:


Golf II 1.6 D ma nieco malo pod 40kW. To je vacsia sracka, ako 742.13. Navyse je to suchy dizel. Cize -> smrdi klepe nejede. Nehovoriac o tom, ze jeho tocivy moment a vibracie by asi casom prevodovka nerozchodila. Tvoj dalsi problem by bol, ze prevodovka na Rapide je stavana na rychlobezny motor, ktory ide do cca 5500 /min. Ten Golfacky motor ti pri 4500 vyskoci spod kapoty, cize s nim nenatocis ani tolko km/h, co so 120tkovym motorom. Potreboval by si iny staly prevod v rozvodovke. To nie je ako TDI motory v novych golfoch a prassatoch.

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/