Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
stav klikovky https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8251 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Kachnis [ 2.1.08, 13:22 ] |
Předmět příspěvku: | stav klikovky |
jak poznam dobrou klikovku?? predpokladam, ze kluzny plochy musi byt neposkozene,ze? takze kdyz je na klikovce ryha, kterou vidim i cejtim po prejeti nehtem, je to spatne?? |
Autor: | ventYl [ 2.1.08, 13:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nuz ked je tam ryha, treba v prvom rade zistit pricinu, mozu to byt zasrate mazacie kanaly (mozno motor v minulosti zozral loziska a kovove spony sa dostali do mazacieho okruhu a nasledne do lozisiek. Ale taka klukovka asi bude potrebovat vybrus. Inac by mal byt povrch leskly. Ak by bol kovovo modry (ale to sa tusim ani neda dosiahnut), znamenalo by to, ze bol motor uvareny. |
Autor: | Kachnis [ 2.1.08, 14:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
ok, ja jen ze sem kdysi rozebiral motor 105M a taxem si nechal kliku a kdyz sem ted prestavoval nabytek v garazi, taxem na ni narazil, no a ta ryha me zaujala, takze klika pujde pa pa, protoze ta ryha je hluboka.. |
Autor: | ventYl [ 2.1.08, 14:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
nech sa k tomu vyjadri nejaky mechanik, ale podla mna by to sposobilo rychly odtok oleja z loziska a jeho postupne zadrenie. nehovoriac o tom, ze by sa lozisko o hrany tej ryhy obrusovalo. |
Autor: | Kristensen [ 2.1.08, 19:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
pokud nebude viditelně poškrábaná tak je taky třeba změřit ovalitu jednotlivých čepů |
Autor: | Ondras83 [ 2.1.08, 20:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
způsob řešení mám VYHODIT DO ŠROTU A ZA TY PRACHY NA VRAKÁČI KOUPIT VAČKU BMM....a nazdar klika 105 a ještě ke všemu v prdeli je na ho**o... |
Autor: | patrik-hp [ 2.1.08, 21:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nech jí přebrousit a máš klid. Malá,jemná rýha se dá smyrkem zahladit.....A jak říká Kris,ovalita je důležitá stejně jako povrch a též síla čepu,jeho úbytek opotřebením....Pokud je čep šišatej ale vyleštěnej je stejně blbej jako posekanej a zdrásněnej něčistotama co se sem tam vyskytnou a ukážou v podobě rýh.Ale tu,už si sám neuděláš....Proto pár peněz a je to.Vyhodit jí můžeš vždy,ale kde koupíš takovou,o který budeš mít jistotu,že je dobrá????Proto jsou opravny....Vždy je lepší věřit sobě,než něčemu z druhý ruky.... |
Autor: | slovacek.milos [ 2.1.08, 21:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
patrik-hp píše: Nech jí přebrousit a máš klid. Malá,jemná rýha se dá smyrkem zahladit.....A jak říká Kris,ovalita je důležitá stejně jako povrch a též síla čepu,jeho úbytek opotřebením....Pokud je čep šišatej ale vyleštěnej je stejně blbej jako posekanej a zdrásněnej něčistotama co se sem tam vyskytnou a ukážou v podobě rýh.Ale tu,už si sám neuděláš....Proto pár peněz a je to.Vyhodit jí můžeš vždy,ale kde koupíš takovou,o který budeš mít jistotu,že je dobrá????Proto jsou opravny....Vždy je lepší věřit sobě,než něčemu z druhý ruky.... bez přebroušení je to cesta do pekel jinou neznám, pokud jede jede a pak GO miloš |
Autor: | Kachnis [ 3.1.08, 14:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ondras83 píše: způsob řešení mám VYHODIT DO ŠROTU A ZA TY PRACHY NA VRAKÁČI KOUPIT VAČKU BMM....a nazdar klika 105 a ještě ke všemu v prdeli je na ho**o... to mam mit v motoru 2 vacky BMM??videl si nekdy OHV? 2 se tam nevejdou jinak klika 105 je stejna jako klika 120 LS,takze zas tak na ho**o nebude |
Autor: | Ondras83 [ 3.1.08, 20:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
kachnis píše: Ondras83 píše: způsob řešení mám VYHODIT DO ŠROTU A ZA TY PRACHY NA VRAKÁČI KOUPIT VAČKU BMM....a nazdar klika 105 a ještě ke všemu v prdeli je na ho**o... to mam mit v motoru 2 vacky BMM??videl si nekdy OHV? 2 se tam nevejdou jinak klika 105 je stejna jako klika 120 LS,takze zas tak na ho**o nebude ježiš chlape....já myslel, že vačku ještě nemáš...no a že je klika stejná jako 120 sem taky nevěděl...sorráč...nech ji teda přebrousit....jo a OHV sem viděl..(i OHC, DOHC, SOHC...) |
Autor: | DRYVER [ 3.1.08, 21:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
Co je "SOHC" ja znam tak mozna SW - je to to samy ?? |
Autor: | CROWACK [ 4.1.08, 04:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
DRYVER píše: Co je "SOHC" ja znam tak mozna SW - je to to samy ?? SOHC-single OHC, jedna vačka, SV - side valves-spodové ventily... |
Autor: | DRYVER [ 4.1.08, 14:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
CROWACK píše: DRYVER píše: Co je "SOHC" ja znam tak mozna SW - je to to samy ?? SOHC-single OHC, jedna vačka, SV - side valves-spodové ventily... takze pokus jsem to spravne pochopil tak OHC a SOHC je vlastne uplne to stejne nebo ne?? |
Autor: | Jarda S. [ 4.1.08, 14:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
DRYVER píše: CROWACK píše: DRYVER píše: Co je "SOHC" ja znam tak mozna SW - je to to samy ?? SOHC-single OHC, jedna vačka, SV - side valves-spodové ventily... takze pokus jsem to spravne pochopil tak OHC a SOHC je vlastne uplne to stejne nebo ne?? SOHC je 16ventil s jednou vačkou |
Autor: | DRYVER [ 4.1.08, 14:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
Sadra17 píše: SOHC je 16ventil s jednou vačkou Sice to je 16 v, ale porad to ma jen jednu vacku nahore v hlave tak to je OHC nebo ne? |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |