Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 29.11.24, 06:06



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
 zkušenosti s polosyntetikou a syntetikou,úprava novýho motor 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 220
Příspěvek zkušenosti s polosyntetikou a syntetikou,úprava novýho motor
Chtěl bych se zeptat. Má cenu(vyplatí se) dávat tyhle drahý oleje do Favorita(čerstvě zajetý), projeví se to na menší spotřebě, hlučnosti, kultivovanosti chodu...??
Pak se chci zeptat, jak se dá snížit hlava motoru? Mám motor po důchodci s 15tis km, motor 781.135 a než ho vyměním za ten starej, rád bych ho nějak "vylepšil" Jinak jezdím na LPG a doma nějaký to nářadíčko mám. Pište mi jen úpravy, který jsu sám doma schopen udělat, nebo někde za pár stovek. Děkuji za cenné rady :)

_________________
Škoda forman 135,5LS r.v.92 pohon LPG


5.1.08, 14:13
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek Re: zkušenosti s polosyntetikou a syntetikou,úprava novýho m
Olej do Favorita je nejlepší polosyntetika (od výrobce tam byla) syntetika není pro tyhle motory doporučená. Já dávám Mobil Super S 10W40 ale pro LPG se tuším musí dávat jiné oleje (nevím LPG jde mimo mě). Že by olej měl zásadní vliv na výkon motoru hlučnost a vibrace to zas ne, nějaké rozdíly tam jsou ale nijak zásadní, ale motor víc vydrží a pokud tam máš lehkoběžný olej trochu líp chodí a líp se startuje (ale možná se mi to jenom zdá). Na úpravy za několik stovek doma na koleně se vykašli, pokud nejsi odborník na motory tak ten motor akorát rozrýpeš, začne se kazit a stejně z něho víc výkonu nedostaneš. Z těch jednoduchých úprav co se dají udělat doma tak je to vyleštění kanálů v hlavě a slícování svodů (na netu je na to spousta návorů ale prý je na tom asi 40h práce v domácích podmínkách) snižování hlavy nedělej, spíš je lepší do 135ky dát písty ze 136, jenže tam už se musí přehodit i vačka a taky je to dost práce. Z Favorita stejně závoďák neuděláš (resp. uděláš ale nebude to pro normálníježdění)


5.1.08, 14:44
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
Já bych se přidržel specifikací výrobce, pokud doporučuje polosyntetiku, nechal bych polosyntetiku, maximálně nějakou hodně kvaltní, spíš bych se soustředil na včasnou výměnu oleje, preventivně i dřív, nejpozděj po roce provozu...motor ti to oplatí...rozhodně ne syntetiku, moc řídkej olej ti kromě jinýho udělá to že bude velice rychle sežrán a budeš muset dolívat...a na lpg doporučuju pro životnost motoru studený starty praktikovat na benzín a až po lehkém prohřátí motoru přepnout na plyn...

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


5.1.08, 15:03
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2939
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
Hlavu v domacich podminkach nesnizis!! Kdyz to das firme aby ti ju zrepasla, zarovnala(snizila) tak te to vyjde na 1000 kc pak pocitej pracu za sundani a zpetne montaze hlavy, tesneni pod hlavu 100 kc + dalsi naklady. Radis si za ty prachy kup plnou nadrz a pojezi par kilometru :wink:

_________________
silver line combi 1,3 - 46 kw
O II kombi Look RS


5.1.08, 21:22
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 4 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 46 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz