Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Problém so štartovaním. PROSÍM. Stale to nejde!!
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8312
Stránka 1 z 2

Autor:  jozko [ 6.1.08, 09:36 ]
Předmět příspěvku:  Problém so štartovaním. PROSÍM. Stale to nejde!!

Mám problém so svojim Formanikom. Ked je teraz chladno, tak ho startujem aj 2min a niekedy vôbec nenaskočí. Bateria je nová, rozdelovac nový, zapalovanie a inducka takisto. Ked auto roztlacam tak chyti okamzite. Este som skusal iskru na svieckach a hadzali len dve a neskor ziadna. Sviecky su pomerne nove. Maju tak 500km. Asi elektriku stahuje starter a ja neviem prist na chybu.
Ďakujem za kazdu radu.



DOPLNOK: Je to karburator.

Autor:  Kristensen [ 6.1.08, 10:31 ]
Předmět příspěvku: 

ještě napiš co to je jestli karbec nebo BMM nebo v nejhorším případě Ecotronic

Autor:  varok [ 6.1.08, 11:53 ]
Předmět příspěvku:  Problém se starováním

Je to karburátor, to je tam napsané. Ja bych nejdříve prověřil funkci startéru, protože když to chytne při roztlačení, tak startér špatně točí motorem. Může mít zvuk jako když točí motorem, ale muže klouzat volnoběžka u pastoru. To znamená že startér točí a le nepřenáší točivý pohyb na motor, nebo jen málo. Já mám už druhé Fáčko, nikdy se mi to ještě nestalo. Strejda už to na Fáčku ale měl. Taky mu startér točil jak zběsilý a motor ne a ne naskočit. Potom vyměnil pastorek s volnoběžkou na startéru a bylo po problému.

Autor:  jozko [ 6.1.08, 11:57 ]
Předmět příspěvku: 

Starterom to nebude. On točí motorom ako blazon, Ked dlho tocim tak potom chytne. Viac ma serie, ako to ze nehadze iskru pri startovani a pri roztlaceni ano.

Autor:  CROWACK [ 6.1.08, 12:00 ]
Předmět příspěvku: 

jozko píše:
Starterom to nebude. On točí motorom ako blazon, Ked dlho tocim tak potom chytne. Viac ma serie, ako to ze nehadze iskru pri startovani a pri roztlaceni ano.

A jaky mas pri startovani napeti na baterce?? Mas dobre ukostrenej motor?

Autor:  jozko [ 6.1.08, 12:01 ]
Předmět příspěvku: 

Napatie? Neviem. No bateria je fungel nová a kostra ide na kasnu a na nasavacie potrubie myslim.

Autor:  michalkatka [ 6.1.08, 15:26 ]
Předmět příspěvku: 

keď baterka točí motorom dobre ešte môže byť niekde prechodový odpor že na ETZ počas štartovania poklesne napätie tak že iskra je slabá, alebo žiadna.... to zvykne robiť vadná kostra ne prepojovacom mínusovom kábli kde ide kábel s mínusu baterky caz kasňu na motor, tak je zlý spoj na kasni, alebo niekde inde, treba pošas štartovania merať napätie na ETZ...

Autor:  slovacek.milos [ 7.1.08, 16:35 ]
Předmět příspěvku: 

michalkatka píše:
keď baterka točí motorom dobre ešte môže byť niekde prechodový odpor že na ETZ počas štartovania poklesne napätie tak že iskra je slabá, alebo žiadna.... to zvykne robiť vadná kostra ne prepojovacom mínusovom kábli kde ide kábel s mínusu baterky caz kasňu na motor, tak je zlý spoj na kasni, alebo niekde inde, treba pošas štartovania merať napätie na ETZ...


i ETZ pokud není řádně ukostřeno jiskra žádná a co třeba vysoké napětí VN kabely jaký mají odpor? jak jsem tu měl jednu potvoru co chyta na drc a starterem ani omylem, dobrý postřh byl že starter točí opačně a byly neprůchodné kabely 2 a 3 když to mělo pálit na dvojce tak se to neprotlačilo a střelilo do jedničky, když to mělo pálit na jedničce tak nebylo co zapalovat, trojka se taky neprotlačila a vypálila směs na čtverce a tak pořád dokola, při roztláčení se zvedlo napětí a kabelama to prošlo na drc chytlo, vyřešil to až ohmetr miloš

Autor:  jozko [ 7.1.08, 20:12 ]
Předmět příspěvku: 

Kabely su skoro nove. Kupoval som komplet kabely od TESLA. Môžu mať tak 1000KM+-

Autor:  Pajas [ 8.1.08, 14:49 ]
Předmět příspěvku: 

A co hladina v karbecu??Když je malá taky to za studena nechytá dobře. Jak to chytá za tepla??

Autor:  jozko [ 8.1.08, 20:13 ]
Předmět příspěvku: 

Za tepla to chytá super.
Aj kostru baterie som upevnil nanovo.
Skušal som startovat aj s nabijackou, ktoru som zapojil na zapalovanie a tiez bez efektu!

Autor:  CROWACK [ 8.1.08, 20:16 ]
Předmět příspěvku: 

jozko píše:
Skušal som startovat aj s nabijackou, ktoru som zapojil na zapalovanie a tiez bez efektu!

Startování s nabíječkou je kravina, proud kterej odebírá startér je 100x větší než jakej je schopná poskytnout nabíječka :roll:

Autor:  Šemik [ 8.1.08, 20:21 ]
Předmět příspěvku: 

CROWACK píše:
jozko píše:
Skušal som startovat aj s nabijackou, ktoru som zapojil na zapalovanie a tiez bez efektu!

Startování s nabíječkou je kravina, proud kterej odebírá startér je 100x větší než jakej je schopná poskytnout nabíječka :roll:


Jak která no.. Mám trafiko s usměrnovačem co umí trvale ke 100A, když není dost nabitý akumulátor tak umí pomoci natolik že to s přehledem chytne :D

Ale nějaká TESCO nabíječka je v tomhle případě samozřejmě prd platná :lol:

Autor:  Viky [ 8.1.08, 20:21 ]
Předmět příspěvku: 

jozko píše:
Za tepla to chytá super.
Aj kostru baterie som upevnil nanovo.
Skušal som startovat aj s nabijackou, ktoru som zapojil na zapalovanie a tiez bez efektu!


Ja bych se zameril na:
- mezera mezi elektrodama svicek
- kabely ke svickam (to ze sou kabely novy neznamena ze jsou v poradku)
- vule na ventilech

Napriklad jsem mel na Fiatu kabely, ktery mely divny gumovy krytky. Kdyz clovek zkusil ten kabel pritlacit ke svicce, naopak se kontakt na svicku zrusil. Vypadalo to tak, ze na nizky otacky svicka nepalila a furt se to zhorsovalo. Podobna blbina muze delat velikej problem.

Co se tyce vule ventilu, s nulovou vuli se podpalujou a motor ma maly tlaky. Pak se toci jak divej, ale startuje blbje. Mel jsem kdysi motor, kterej mel blby pistni krouzky a dokud starter nenatlakoval olej a nevyplnil skviry, nechytlo to.

Proste samy lepsi zavady.

Autor:  CROWACK [ 8.1.08, 20:25 ]
Předmět příspěvku: 

Šemik píše:
.. Mám trafiko s usměrnovačem co umí trvale ke 100A

Tak takové nabíječky bych se spíš bál...co s tím nabíjíš? Když se nabíjí desetinou kapacity to máš baterku 1kAh nebo co? To je spíš svářečka ne? :lol:

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/