Autor |
Zpráva |
Vitezslav
Příspěvky: 543 Bydliště: MOST
|
Vzduchový filtr
Jaký vzduchový filtr používáte na favorita?
_________________ Škoda ROOMSTER 1,4 16V, 63KW, r.v.2008
|
8.1.08, 17:43 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
žlutý papírový
|
8.1.08, 17:45 |
|
|
FerdikF
Příspěvky: 784 Bydliště: Chrudimsko
|
bacha je jinej na stříkačku a jinej na karbec, myslím že je rozdíl ve výšce filtru.
_________________ Forman Glxi r.v.93 karbec 43Kw lpg
Ford Fiesta r.v.91 37kw
|
8.1.08, 18:35 |
|
|
Vitezslav
Příspěvky: 543 Bydliště: MOST
|
Chtěl jsem jen vědět,jestli máte zkušenosti s rozdílem mezi papírovím a těma dražšíma.
Díky všem za názory.
_________________ Škoda ROOMSTER 1,4 16V, 63KW, r.v.2008
|
8.1.08, 18:39 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
papírový vydrží rok, dva, jak komu, stojí asi stovku, nějaký bavlněný stojí 2000, to mám 20 × dražší, to by se začalo "vracet" pod dvaceti výměňách, v mým případě za 40 let. Pohádkám o koních navíc který se přiženou přes hadrový filtr nevěřím.
|
8.1.08, 18:46 |
|
|
FerdikF
Příspěvky: 784 Bydliště: Chrudimsko
|
Vít Široký píše: papírový vydrží rok, dva, jak komu, stojí asi stovku, nějaký bavlněný stojí 2000, to mám 20 × dražší, to by se začalo "vracet" pod dvaceti výměňách, v mým případě za 40 let. Pohádkám o koních navíc který se přiženou přes hadrový filtr nevěřím.
Přesně tak, raději kupuju filtr za šest pětek a měním ho s každým olejem.
_________________ Forman Glxi r.v.93 karbec 43Kw lpg
Ford Fiesta r.v.91 37kw
|
8.1.08, 19:10 |
|
|
Feliciemann
Příspěvky: 236 Bydliště: Nejdek
|
FerdikF píše: Vít Široký píše: papírový vydrží rok, dva, jak komu, stojí asi stovku, nějaký bavlněný stojí 2000, to mám 20 × dražší, to by se začalo "vracet" pod dvaceti výměňách, v mým případě za 40 let. Pohádkám o koních navíc který se přiženou přes hadrový filtr nevěřím. Přesně tak, raději kupuju filtr za šest pětek a měním ho s každým olejem.
Tak s tímhle já nesouhlasím, možná ještě tak u nějakýho starýho auta, kde je motor levnější než filtr , jinak se vždycky vyplatí mít kvalitní filtr a myslím, že se dá sehnat už od 1.000,-Kč. A co se týče výměn, tak jsem vždy měnil 2x za rok, jednou na jaře, jelikož byl filtr zimním vlhkým vzduchem zalepený a podruhé na podzim, jelikož je po létě filtr zalepený prachem. ( ovšem je to opět individuální, záleží, kdo kolik najede ).
Teď mám vložku K & N a peru ji rovněž 2x ročně.
Nový filtr a nový svíčky a svůj motor nepoznáte. [/code]
|
12.1.08, 07:52 |
|
|
Vitezslav
Příspěvky: 543 Bydliště: MOST
|
A jak často měníš svíčky?
_________________ Škoda ROOMSTER 1,4 16V, 63KW, r.v.2008
|
12.1.08, 09:09 |
|
|
Feliciemann
Příspěvky: 236 Bydliště: Nejdek
|
Vitezslav píše: A jak často měníš svíčky?
jednou ročně, cca 20 tis.km. Sice výrobce udává 30 - 60 tis.km, dle kvality svíček, ale těch pár korun mi není líto
|
12.1.08, 09:20 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
ja mám K&N vložku do filtra, ale ešte som ju nepral... mám ju asi 1/2 roka...
inak som vždy s výmenou oleja, filtra menil sviečky aj vzduchový filter... (10.000) - prevádzka na LPG
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
12.1.08, 14:26 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
michalkatka píše: ja mám K&N vložku do filtra, ale ešte som ju nepral... mám ju asi 1/2 roka... inak som vždy s výmenou oleja, filtra menil sviečky aj vzduchový filter... (10.000) - prevádzka na LPG
taky o tom uvažuju, ale má to vůbec cenu ?? je to znát na chodu motoru, výkonu nebo tak něco ??
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
12.1.08, 19:00 |
|
|
Feliciemann
Příspěvky: 236 Bydliště: Nejdek
|
A to, že se motoru líp dejchá ti nestačí??
Motor má lehčí chod a jde lépe do otáček.
|
12.1.08, 19:10 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Feliciemann píše: A to, že se motoru líp dejchá ti nestačí?? Motor má lehčí chod a jde lépe do otáček.
e ked mas neorigo vlozku tak to aj lepsie znie teda myslim vlozku nie do origo filtrboxu ale cele ine sanie
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
12.1.08, 19:11 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Feliciemann píše: FerdikF píše: Vít Široký píše: papírový vydrží rok, dva, jak komu, stojí asi stovku, nějaký bavlněný stojí 2000, to mám 20 × dražší, to by se začalo "vracet" pod dvaceti výměňách, v mým případě za 40 let. Pohádkám o koních navíc který se přiženou přes hadrový filtr nevěřím. Přesně tak, raději kupuju filtr za šest pětek a měním ho s každým olejem. Tak s tímhle já nesouhlasím, možná ještě tak u nějakýho starýho auta, kde je motor levnější než filtr , jinak se vždycky vyplatí mít kvalitní filtr a myslím, že se dá sehnat už od 1.000,-Kč. A co se týče výměn, tak jsem vždy měnil 2x za rok, jednou na jaře, jelikož byl filtr zimním vlhkým vzduchem zalepený a podruhé na podzim, jelikož je po létě filtr zalepený prachem. ( ovšem je to opět individuální, záleží, kdo kolik najede ). Teď mám vložku K & N a peru ji rovněž 2x ročně. Nový filtr a nový svíčky a svůj motor nepoznáte. [/code]
Tak ty si myslíš že když dáš za filtr litr a víc,že je kvalitnější,než papírový??????????????Jestli máš ten molitanový,tzv.sportovní tak má možná menší odpor cca tak o jedno dvě procenta,ale protože má větší propustnost ale už né plochu.Stačí se skrze něj kouknout.... Tak že čistší vzduch je přes papír...ty kvalito...Jinak řečeno...motor nasává i částečně pevné částice větší,něž-papírový...proto se používá krátkodobě na závody a sport,kde se dá rychle omít od prachu rallyekrosové trati a znovu použít,nebo vůbec na okruzích...Motor se často GO...Je to buzines
|
12.1.08, 19:26 |
|
|
Vitezslav
Příspěvky: 543 Bydliště: MOST
|
patrik-hp píše: Feliciemann píše: FerdikF píše: Vít Široký píše: papírový vydrží rok, dva, jak komu, stojí asi stovku, nějaký bavlněný stojí 2000, to mám 20 × dražší, to by se začalo "vracet" pod dvaceti výměňách, v mým případě za 40 let. Pohádkám o koních navíc který se přiženou přes hadrový filtr nevěřím. Přesně tak, raději kupuju filtr za šest pětek a měním ho s každým olejem. Tak s tímhle já nesouhlasím, možná ještě tak u nějakýho starýho auta, kde je motor levnější než filtr , jinak se vždycky vyplatí mít kvalitní filtr a myslím, že se dá sehnat už od 1.000,-Kč. A co se týče výměn, tak jsem vždy měnil 2x za rok, jednou na jaře, jelikož byl filtr zimním vlhkým vzduchem zalepený a podruhé na podzim, jelikož je po létě filtr zalepený prachem. ( ovšem je to opět individuální, záleží, kdo kolik najede ). Teď mám vložku K & N a peru ji rovněž 2x ročně. Nový filtr a nový svíčky a svůj motor nepoznáte. [/code] Tak ty si myslíš že když dáš za filtr litr a víc,že je kvalitnější,než papírový??????????????Jestli máš ten molitanový,tzv.sportovní tak má možná menší odpor cca tak o jedno dvě procenta,ale protože má větší propustnost ale už né plochu.Stačí se skrze něj kouknout.... Tak že čistší vzduch je přes papír...ty kvalito...Jinak řečeno...motor nasává i částečně pevné částice větší,něž-papírový...proto se používá krátkodobě na závody a sport,kde se dá rychle omít od prachu rallyekrosové trati a znovu použít,nebo vůbec na okruzích...Motor se často GO...Je to buzines
Máš pravdu...
_________________ Škoda ROOMSTER 1,4 16V, 63KW, r.v.2008
|
12.1.08, 19:28 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 53 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|