Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 14.11.24, 17:48



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Problém so štartovaním. PROSÍM. Stale to nejde!! 
Autor Zpráva

Příspěvky: 5
Příspěvek Problém so štartovaním. PROSÍM. Stale to nejde!!
Mám problém so svojim Formanikom. Ked je teraz chladno, tak ho startujem aj 2min a niekedy vôbec nenaskočí. Bateria je nová, rozdelovac nový, zapalovanie a inducka takisto. Ked auto roztlacam tak chyti okamzite. Este som skusal iskru na svieckach a hadzali len dve a neskor ziadna. Sviecky su pomerne nove. Maju tak 500km. Asi elektriku stahuje starter a ja neviem prist na chybu.
Ďakujem za kazdu radu.



DOPLNOK: Je to karburator.


Naposledy upravil jozko dne 6.1.08, 18:36, celkově upraveno 3



6.1.08, 09:36
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
ještě napiš co to je jestli karbec nebo BMM nebo v nejhorším případě Ecotronic

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


6.1.08, 10:31
Profil

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek Problém se starováním
Je to karburátor, to je tam napsané. Ja bych nejdříve prověřil funkci startéru, protože když to chytne při roztlačení, tak startér špatně točí motorem. Může mít zvuk jako když točí motorem, ale muže klouzat volnoběžka u pastoru. To znamená že startér točí a le nepřenáší točivý pohyb na motor, nebo jen málo. Já mám už druhé Fáčko, nikdy se mi to ještě nestalo. Strejda už to na Fáčku ale měl. Taky mu startér točil jak zběsilý a motor ne a ne naskočit. Potom vyměnil pastorek s volnoběžkou na startéru a bylo po problému.


6.1.08, 11:53
Profil

Příspěvky: 5
Příspěvek 
Starterom to nebude. On točí motorom ako blazon, Ked dlho tocim tak potom chytne. Viac ma serie, ako to ze nehadze iskru pri startovani a pri roztlaceni ano.


6.1.08, 11:57
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
jozko píše:
Starterom to nebude. On točí motorom ako blazon, Ked dlho tocim tak potom chytne. Viac ma serie, ako to ze nehadze iskru pri startovani a pri roztlaceni ano.

A jaky mas pri startovani napeti na baterce?? Mas dobre ukostrenej motor?

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


6.1.08, 12:00
Profil

Příspěvky: 5
Příspěvek 
Napatie? Neviem. No bateria je fungel nová a kostra ide na kasnu a na nasavacie potrubie myslim.


6.1.08, 12:01
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
keď baterka točí motorom dobre ešte môže byť niekde prechodový odpor že na ETZ počas štartovania poklesne napätie tak že iskra je slabá, alebo žiadna.... to zvykne robiť vadná kostra ne prepojovacom mínusovom kábli kde ide kábel s mínusu baterky caz kasňu na motor, tak je zlý spoj na kasni, alebo niekde inde, treba pošas štartovania merať napätie na ETZ...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


6.1.08, 15:26
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
michalkatka píše:
keď baterka točí motorom dobre ešte môže byť niekde prechodový odpor že na ETZ počas štartovania poklesne napätie tak že iskra je slabá, alebo žiadna.... to zvykne robiť vadná kostra ne prepojovacom mínusovom kábli kde ide kábel s mínusu baterky caz kasňu na motor, tak je zlý spoj na kasni, alebo niekde inde, treba pošas štartovania merať napätie na ETZ...


i ETZ pokud není řádně ukostřeno jiskra žádná a co třeba vysoké napětí VN kabely jaký mají odpor? jak jsem tu měl jednu potvoru co chyta na drc a starterem ani omylem, dobrý postřh byl že starter točí opačně a byly neprůchodné kabely 2 a 3 když to mělo pálit na dvojce tak se to neprotlačilo a střelilo do jedničky, když to mělo pálit na jedničce tak nebylo co zapalovat, trojka se taky neprotlačila a vypálila směs na čtverce a tak pořád dokola, při roztláčení se zvedlo napětí a kabelama to prošlo na drc chytlo, vyřešil to až ohmetr miloš


7.1.08, 16:35
Profil

Příspěvky: 5
Příspěvek 
Kabely su skoro nove. Kupoval som komplet kabely od TESLA. Môžu mať tak 1000KM+-


7.1.08, 20:12
Profil

Příspěvky: 81
Bydliště: Želetice u Kyjova
Příspěvek 
A co hladina v karbecu??Když je malá taky to za studena nechytá dobře. Jak to chytá za tepla??


8.1.08, 14:49
Profil ICQ

Příspěvky: 5
Příspěvek 
Za tepla to chytá super.
Aj kostru baterie som upevnil nanovo.
Skušal som startovat aj s nabijackou, ktoru som zapojil na zapalovanie a tiez bez efektu!


8.1.08, 20:13
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
jozko píše:
Skušal som startovat aj s nabijackou, ktoru som zapojil na zapalovanie a tiez bez efektu!

Startování s nabíječkou je kravina, proud kterej odebírá startér je 100x větší než jakej je schopná poskytnout nabíječka :roll:

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


8.1.08, 20:16
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
CROWACK píše:
jozko píše:
Skušal som startovat aj s nabijackou, ktoru som zapojil na zapalovanie a tiez bez efektu!

Startování s nabíječkou je kravina, proud kterej odebírá startér je 100x větší než jakej je schopná poskytnout nabíječka :roll:


Jak která no.. Mám trafiko s usměrnovačem co umí trvale ke 100A, když není dost nabitý akumulátor tak umí pomoci natolik že to s přehledem chytne :D

Ale nějaká TESCO nabíječka je v tomhle případě samozřejmě prd platná :lol:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


8.1.08, 20:21
Profil
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12127
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
jozko píše:
Za tepla to chytá super.
Aj kostru baterie som upevnil nanovo.
Skušal som startovat aj s nabijackou, ktoru som zapojil na zapalovanie a tiez bez efektu!


Ja bych se zameril na:
- mezera mezi elektrodama svicek
- kabely ke svickam (to ze sou kabely novy neznamena ze jsou v poradku)
- vule na ventilech

Napriklad jsem mel na Fiatu kabely, ktery mely divny gumovy krytky. Kdyz clovek zkusil ten kabel pritlacit ke svicce, naopak se kontakt na svicku zrusil. Vypadalo to tak, ze na nizky otacky svicka nepalila a furt se to zhorsovalo. Podobna blbina muze delat velikej problem.

Co se tyce vule ventilu, s nulovou vuli se podpalujou a motor ma maly tlaky. Pak se toci jak divej, ale startuje blbje. Mel jsem kdysi motor, kterej mel blby pistni krouzky a dokud starter nenatlakoval olej a nevyplnil skviry, nechytlo to.

Proste samy lepsi zavady.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


8.1.08, 20:21
Profil ICQ YIM
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
Šemik píše:
.. Mám trafiko s usměrnovačem co umí trvale ke 100A

Tak takové nabíječky bych se spíš bál...co s tím nabíjíš? Když se nabíjí desetinou kapacity to máš baterku 1kAh nebo co? To je spíš svářečka ne? :lol:

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


8.1.08, 20:25
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 31 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz