Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Vzduchový filtr https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8364 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Vitezslav [ 8.1.08, 17:43 ] |
Předmět příspěvku: | Vzduchový filtr |
Jaký vzduchový filtr používáte na favorita? |
Autor: | Vít [ 8.1.08, 17:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
žlutý papírový |
Autor: | FerdikF [ 8.1.08, 18:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
bacha je jinej na stříkačku a jinej na karbec, myslím že je rozdíl ve výšce filtru. |
Autor: | Vitezslav [ 8.1.08, 18:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
Chtěl jsem jen vědět,jestli máte zkušenosti s rozdílem mezi papírovím a těma dražšíma. Díky všem za názory. |
Autor: | Vít [ 8.1.08, 18:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
papírový vydrží rok, dva, jak komu, stojí asi stovku, nějaký bavlněný stojí 2000, to mám 20 × dražší, to by se začalo "vracet" pod dvaceti výměňách, v mým případě za 40 let. Pohádkám o koních navíc který se přiženou přes hadrový filtr nevěřím. |
Autor: | FerdikF [ 8.1.08, 19:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
Vít Široký píše: papírový vydrží rok, dva, jak komu, stojí asi stovku, nějaký bavlněný stojí 2000, to mám 20 × dražší, to by se začalo "vracet" pod dvaceti výměňách, v mým případě za 40 let. Pohádkám o koních navíc který se přiženou přes hadrový filtr nevěřím. Přesně tak, raději kupuju filtr za šest pětek a měním ho s každým olejem. |
Autor: | Feliciemann [ 12.1.08, 07:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
FerdikF píše: Vít Široký píše: papírový vydrží rok, dva, jak komu, stojí asi stovku, nějaký bavlněný stojí 2000, to mám 20 × dražší, to by se začalo "vracet" pod dvaceti výměňách, v mým případě za 40 let. Pohádkám o koních navíc který se přiženou přes hadrový filtr nevěřím. Přesně tak, raději kupuju filtr za šest pětek a měním ho s každým olejem. Tak s tímhle já nesouhlasím, možná ještě tak u nějakýho starýho auta, kde je motor levnější než filtr , jinak se vždycky vyplatí mít kvalitní filtr a myslím, že se dá sehnat už od 1.000,-Kč. A co se týče výměn, tak jsem vždy měnil 2x za rok, jednou na jaře, jelikož byl filtr zimním vlhkým vzduchem zalepený a podruhé na podzim, jelikož je po létě filtr zalepený prachem. ( ovšem je to opět individuální, záleží, kdo kolik najede ). Teď mám vložku K & N a peru ji rovněž 2x ročně. Nový filtr a nový svíčky a svůj motor nepoznáte. [/code] |
Autor: | Vitezslav [ 12.1.08, 09:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
A jak často měníš svíčky? |
Autor: | Feliciemann [ 12.1.08, 09:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
Vitezslav píše: A jak často měníš svíčky? jednou ročně, cca 20 tis.km. Sice výrobce udává 30 - 60 tis.km, dle kvality svíček, ale těch pár korun mi není líto |
Autor: | michalkatka [ 12.1.08, 14:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
ja mám K&N vložku do filtra, ale ešte som ju nepral... mám ju asi 1/2 roka... inak som vždy s výmenou oleja, filtra menil sviečky aj vzduchový filter... (10.000) - prevádzka na LPG |
Autor: | Ondras83 [ 12.1.08, 19:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
michalkatka píše: ja mám K&N vložku do filtra, ale ešte som ju nepral... mám ju asi 1/2 roka... inak som vždy s výmenou oleja, filtra menil sviečky aj vzduchový filter... (10.000) - prevádzka na LPG taky o tom uvažuju, ale má to vůbec cenu ?? je to znát na chodu motoru, výkonu nebo tak něco ?? |
Autor: | Feliciemann [ 12.1.08, 19:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
A to, že se motoru líp dejchá ti nestačí?? Motor má lehčí chod a jde lépe do otáček. |
Autor: | deekay [ 12.1.08, 19:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
Feliciemann píše: A to, že se motoru líp dejchá ti nestačí?? Motor má lehčí chod a jde lépe do otáček. e ked mas neorigo vlozku tak to aj lepsie znie teda myslim vlozku nie do origo filtrboxu ale cele ine sanie |
Autor: | patrik-hp [ 12.1.08, 19:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
Feliciemann píše: FerdikF píše: Vít Široký píše: papírový vydrží rok, dva, jak komu, stojí asi stovku, nějaký bavlněný stojí 2000, to mám 20 × dražší, to by se začalo "vracet" pod dvaceti výměňách, v mým případě za 40 let. Pohádkám o koních navíc který se přiženou přes hadrový filtr nevěřím. Přesně tak, raději kupuju filtr za šest pětek a měním ho s každým olejem. Tak s tímhle já nesouhlasím, možná ještě tak u nějakýho starýho auta, kde je motor levnější než filtr , jinak se vždycky vyplatí mít kvalitní filtr a myslím, že se dá sehnat už od 1.000,-Kč. A co se týče výměn, tak jsem vždy měnil 2x za rok, jednou na jaře, jelikož byl filtr zimním vlhkým vzduchem zalepený a podruhé na podzim, jelikož je po létě filtr zalepený prachem. ( ovšem je to opět individuální, záleží, kdo kolik najede ). Teď mám vložku K & N a peru ji rovněž 2x ročně. Nový filtr a nový svíčky a svůj motor nepoznáte. [/code] Tak ty si myslíš že když dáš za filtr litr a víc,že je kvalitnější,než papírový??????????????Jestli máš ten molitanový,tzv.sportovní tak má možná menší odpor cca tak o jedno dvě procenta,ale protože má větší propustnost ale už né plochu.Stačí se skrze něj kouknout.... Tak že čistší vzduch je přes papír...ty kvalito...Jinak řečeno...motor nasává i částečně pevné částice větší,něž-papírový...proto se používá krátkodobě na závody a sport,kde se dá rychle omít od prachu rallyekrosové trati a znovu použít,nebo vůbec na okruzích...Motor se často GO...Je to buzines |
Autor: | Vitezslav [ 12.1.08, 19:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
patrik-hp píše: Feliciemann píše: FerdikF píše: Vít Široký píše: papírový vydrží rok, dva, jak komu, stojí asi stovku, nějaký bavlněný stojí 2000, to mám 20 × dražší, to by se začalo "vracet" pod dvaceti výměňách, v mým případě za 40 let. Pohádkám o koních navíc který se přiženou přes hadrový filtr nevěřím. Přesně tak, raději kupuju filtr za šest pětek a měním ho s každým olejem. Tak s tímhle já nesouhlasím, možná ještě tak u nějakýho starýho auta, kde je motor levnější než filtr , jinak se vždycky vyplatí mít kvalitní filtr a myslím, že se dá sehnat už od 1.000,-Kč. A co se týče výměn, tak jsem vždy měnil 2x za rok, jednou na jaře, jelikož byl filtr zimním vlhkým vzduchem zalepený a podruhé na podzim, jelikož je po létě filtr zalepený prachem. ( ovšem je to opět individuální, záleží, kdo kolik najede ). Teď mám vložku K & N a peru ji rovněž 2x ročně. Nový filtr a nový svíčky a svůj motor nepoznáte. [/code] Tak ty si myslíš že když dáš za filtr litr a víc,že je kvalitnější,než papírový??????????????Jestli máš ten molitanový,tzv.sportovní tak má možná menší odpor cca tak o jedno dvě procenta,ale protože má větší propustnost ale už né plochu.Stačí se skrze něj kouknout.... Tak že čistší vzduch je přes papír...ty kvalito...Jinak řečeno...motor nasává i částečně pevné částice větší,něž-papírový...proto se používá krátkodobě na závody a sport,kde se dá rychle omít od prachu rallyekrosové trati a znovu použít,nebo vůbec na okruzích...Motor se často GO...Je to buzines Máš pravdu... |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |