Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Vzduchový filtr
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8364
Stránka 1 z 2

Autor:  Vitezslav [ 8.1.08, 17:43 ]
Předmět příspěvku:  Vzduchový filtr

Jaký vzduchový filtr používáte na favorita?

Autor:  Vít [ 8.1.08, 17:45 ]
Předmět příspěvku: 

žlutý papírový

Autor:  FerdikF [ 8.1.08, 18:35 ]
Předmět příspěvku: 

bacha je jinej na stříkačku a jinej na karbec, myslím že je rozdíl ve výšce filtru.

Autor:  Vitezslav [ 8.1.08, 18:39 ]
Předmět příspěvku: 

Chtěl jsem jen vědět,jestli máte zkušenosti s rozdílem mezi papírovím a těma dražšíma.
Díky všem za názory.

Autor:  Vít [ 8.1.08, 18:46 ]
Předmět příspěvku: 

papírový vydrží rok, dva, jak komu, stojí asi stovku, nějaký bavlněný stojí 2000, to mám 20 × dražší, to by se začalo "vracet" pod dvaceti výměňách, v mým případě za 40 let. Pohádkám o koních navíc který se přiženou přes hadrový filtr nevěřím.

Autor:  FerdikF [ 8.1.08, 19:10 ]
Předmět příspěvku: 

Vít Široký píše:
papírový vydrží rok, dva, jak komu, stojí asi stovku, nějaký bavlněný stojí 2000, to mám 20 × dražší, to by se začalo "vracet" pod dvaceti výměňách, v mým případě za 40 let. Pohádkám o koních navíc který se přiženou přes hadrový filtr nevěřím.


Přesně tak, raději kupuju filtr za šest pětek a měním ho s každým olejem.

Autor:  Feliciemann [ 12.1.08, 07:52 ]
Předmět příspěvku: 

FerdikF píše:
Vít Široký píše:
papírový vydrží rok, dva, jak komu, stojí asi stovku, nějaký bavlněný stojí 2000, to mám 20 × dražší, to by se začalo "vracet" pod dvaceti výměňách, v mým případě za 40 let. Pohádkám o koních navíc který se přiženou přes hadrový filtr nevěřím.


Přesně tak, raději kupuju filtr za šest pětek a měním ho s každým olejem.

Tak s tímhle já nesouhlasím, možná ještě tak u nějakýho starýho auta, kde je motor levnější než filtr :lol: , jinak se vždycky vyplatí mít kvalitní filtr a myslím, že se dá sehnat už od 1.000,-Kč. A co se týče výměn, tak jsem vždy měnil 2x za rok, jednou na jaře, jelikož byl filtr zimním vlhkým vzduchem zalepený a podruhé na podzim, jelikož je po létě filtr zalepený prachem. ( ovšem je to opět individuální, záleží, kdo kolik najede ).
Teď mám vložku K & N a peru ji rovněž 2x ročně.
Nový filtr a nový svíčky a svůj motor nepoznáte. :P [/code]

Autor:  Vitezslav [ 12.1.08, 09:09 ]
Předmět příspěvku: 

A jak často měníš svíčky?

Autor:  Feliciemann [ 12.1.08, 09:20 ]
Předmět příspěvku: 

Vitezslav píše:
A jak často měníš svíčky?

jednou ročně, cca 20 tis.km. Sice výrobce udává 30 - 60 tis.km, dle kvality svíček, ale těch pár korun mi není líto :lol:

Autor:  michalkatka [ 12.1.08, 14:26 ]
Předmět příspěvku: 

ja mám K&N vložku do filtra, ale ešte som ju nepral... mám ju asi 1/2 roka...
inak som vždy s výmenou oleja, filtra menil sviečky aj vzduchový filter... (10.000) - prevádzka na LPG

Autor:  Ondras83 [ 12.1.08, 19:00 ]
Předmět příspěvku: 

michalkatka píše:
ja mám K&N vložku do filtra, ale ešte som ju nepral... mám ju asi 1/2 roka...
inak som vždy s výmenou oleja, filtra menil sviečky aj vzduchový filter... (10.000) - prevádzka na LPG

taky o tom uvažuju, ale má to vůbec cenu ?? je to znát na chodu motoru, výkonu nebo tak něco ??

Autor:  Feliciemann [ 12.1.08, 19:10 ]
Předmět příspěvku: 

A to, že se motoru líp dejchá ti nestačí??
Motor má lehčí chod a jde lépe do otáček.

Autor:  deekay [ 12.1.08, 19:11 ]
Předmět příspěvku: 

Feliciemann píše:
A to, že se motoru líp dejchá ti nestačí??
Motor má lehčí chod a jde lépe do otáček.


e ked mas neorigo vlozku tak to aj lepsie znie 8) teda myslim vlozku nie do origo filtrboxu ale cele ine sanie

Autor:  patrik-hp [ 12.1.08, 19:26 ]
Předmět příspěvku: 

Feliciemann píše:
FerdikF píše:
Vít Široký píše:
papírový vydrží rok, dva, jak komu, stojí asi stovku, nějaký bavlněný stojí 2000, to mám 20 × dražší, to by se začalo "vracet" pod dvaceti výměňách, v mým případě za 40 let. Pohádkám o koních navíc který se přiženou přes hadrový filtr nevěřím.


Přesně tak, raději kupuju filtr za šest pětek a měním ho s každým olejem.

Tak s tímhle já nesouhlasím, možná ještě tak u nějakýho starýho auta, kde je motor levnější než filtr :lol: , jinak se vždycky vyplatí mít kvalitní filtr a myslím, že se dá sehnat už od 1.000,-Kč. A co se týče výměn, tak jsem vždy měnil 2x za rok, jednou na jaře, jelikož byl filtr zimním vlhkým vzduchem zalepený a podruhé na podzim, jelikož je po létě filtr zalepený prachem. ( ovšem je to opět individuální, záleží, kdo kolik najede ).
Teď mám vložku K & N a peru ji rovněž 2x ročně.
Nový filtr a nový svíčky a svůj motor nepoznáte. :P [/code]


:D :D Tak ty si myslíš že když dáš za filtr litr a víc,že je kvalitnější,než papírový??????????????Jestli máš ten molitanový,tzv.sportovní tak má možná menší odpor cca tak o jedno dvě procenta,ale protože má větší propustnost ale už né plochu.Stačí se skrze něj kouknout.... :wink: Tak že čistší vzduch je přes papír...ty kvalito...Jinak řečeno...motor nasává i částečně pevné částice větší,něž-papírový...proto se používá krátkodobě na závody a sport,kde se dá rychle omít od prachu rallyekrosové trati a znovu použít,nebo vůbec na okruzích...Motor se často GO...Je to buzines

Autor:  Vitezslav [ 12.1.08, 19:28 ]
Předmět příspěvku: 

patrik-hp píše:
Feliciemann píše:
FerdikF píše:
Vít Široký píše:
papírový vydrží rok, dva, jak komu, stojí asi stovku, nějaký bavlněný stojí 2000, to mám 20 × dražší, to by se začalo "vracet" pod dvaceti výměňách, v mým případě za 40 let. Pohádkám o koních navíc který se přiženou přes hadrový filtr nevěřím.


Přesně tak, raději kupuju filtr za šest pětek a měním ho s každým olejem.

Tak s tímhle já nesouhlasím, možná ještě tak u nějakýho starýho auta, kde je motor levnější než filtr :lol: , jinak se vždycky vyplatí mít kvalitní filtr a myslím, že se dá sehnat už od 1.000,-Kč. A co se týče výměn, tak jsem vždy měnil 2x za rok, jednou na jaře, jelikož byl filtr zimním vlhkým vzduchem zalepený a podruhé na podzim, jelikož je po létě filtr zalepený prachem. ( ovšem je to opět individuální, záleží, kdo kolik najede ).
Teď mám vložku K & N a peru ji rovněž 2x ročně.
Nový filtr a nový svíčky a svůj motor nepoznáte. :P [/code]


:D :D Tak ty si myslíš že když dáš za filtr litr a víc,že je kvalitnější,než papírový??????????????Jestli máš ten molitanový,tzv.sportovní tak má možná menší odpor cca tak o jedno dvě procenta,ale protože má větší propustnost ale už né plochu.Stačí se skrze něj kouknout.... :wink: Tak že čistší vzduch je přes papír...ty kvalito...Jinak řečeno...motor nasává i částečně pevné částice větší,něž-papírový...proto se používá krátkodobě na závody a sport,kde se dá rychle omít od prachu rallyekrosové trati a znovu použít,nebo vůbec na okruzích...Motor se často GO...Je to buzines

Máš pravdu...

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/