Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Hlava Favorit - ventily
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8369
Stránka 1 z 2

Autor:  Dave136 [ 8.1.08, 19:12 ]
Předmět příspěvku:  Hlava Favorit - ventily

Mám Favorita r.89.
Na druhém válci netěsní výfukový ventil. Je nejspíš podpálený :( . Takže auto jezdí, ale špatně startuje.
A chci se zepsta jestli mám nechat hlavu udělat :?: A co všechno na rozvodech vyměnit(kromě řetězu ten je měněný před 20 000 km).
P.S. Moc se omlouvám jestli se to tady už někde řešilo.

Autor:  Jarda S. [ 8.1.08, 19:14 ]
Předmět příspěvku: 

koupit novej ventil a vyměnit + všechny zabousit :wink:

Autor:  Dave136 [ 8.1.08, 19:21 ]
Předmět příspěvku: 

Sadra17 píše:
koupit novej ventil a vyměnit + všechny zabousit :wink:

Neměl bych je vyměnit všechny + nechat nalisovat nová sedla?
Nebo bych měl uvažovat o hlavě z vrakáče???

Autor:  Jarda S. [ 8.1.08, 19:27 ]
Předmět příspěvku: 

možná že by vyšla levnějc jiná hlava :wink:

Autor:  Tachos [ 8.1.08, 21:12 ]
Předmět příspěvku: 

Jo jiná by vyšla určitě levněji,ale víš co bude zač?Asi bych udělal jen ten ventil,zabrousil je a vyměnil gufírka na ventilech,pokud tam jsou.Na rozvodech se nic nemění jiného,když jsi je měl dělané.Je to jinak řetězová sada,nic víc. :mrgreen:

Autor:  michalkatka [ 9.1.08, 09:10 ]
Předmět příspěvku: 

Tachos píše:
Jo jiná by vyšla určitě levněji,ale víš co bude zač?Asi bych udělal jen ten ventil,zabrousil je a vyměnil gufírka na ventilech,pokud tam jsou.Na rozvodech se nic nemění jiného,když jsi je měl dělané.Je to jinak řetězová sada,nic víc. :mrgreen:


myslím že lepšie si urobiť poctivo svoju hlavu, nikdy nevieš na čo natrafíš, môže byť ešte dobrá a po 10tis sa ti na nej niečo vysype a zabrúsiť ventily a nové guferá zasa nestojí toľko... ak treba meniť aj vodítka je to trocha drhšie a pracnejšie, ale rozhodne to stojí za to... a ešte som na fave nevidel že by bolo treba neniť sedlá ventilov...

Autor:  slovacek.milos [ 9.1.08, 09:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: Hlava Favorit - ventily

Dave136 píše:
Mám Favorita r.89.
Na druhém válci netěsní výfukový ventil. Je nejspíš podpálený :( . Takže auto jezdí, ale špatně startuje.
A chci se zepsta jestli mám nechat hlavu udělat :?: A co všechno na rozvodech vyměnit(kromě řetězu ten je měněný před 20 000 km).
P.S. Moc se omlouvám jestli se to tady už někde řešilo.


no a jak jsi to poznal ten ventil? stejně se projeví i vadná svíčka, nebo kabel, mám předělanou svíčku na ventilek, píst dám do HU při kompresi a tlakuju válec kompresorem a vzduch ti jde výfukem sáním nebo klikou a víš, jinak bych dal hlavu opravit sedla se jen líznou, žádné lisování ventily a hlava přebrousí a gufírka vymění, uděláš rozvodák a máš klid určitě lepší jak vrakec, a hlavně nezapomen nový antifreze!!! miloš

Autor:  Gemini [ 9.1.08, 13:39 ]
Předmět příspěvku: 

ked opravovat, urcite dat aj zrovnat....viem ze to nema spolocne nic s podpalenym ventilom ale aj tak..... 2 desatiny neuskodia skor pomozu......

pripodpalenom ventile staci opravit sedlo frezou, zohnat ventil z inej hlavy, zalapovat pastou a hotovo, popritom kuknut guferka ventilov ci nie su stvrdnute, ak hej, vymenit......90-100 Sk stoji sada, len ta robota to vsetko rozobrat zlozit

to sa uz oplati s tohu hlavou nieco zacat robit :lol: :lol:

Autor:  Dave136 [ 16.1.08, 11:19 ]
Předmět příspěvku: 

Děkuju za rady. :D

Sundám hlavu a zabrousím. Když to tedy bude mít cenu.

Autor:  slovacek.milos [ 16.1.08, 12:21 ]
Předmět příspěvku: 

Dave136 píše:
Děkuju za rady. :D

Sundám hlavu a zabrousím. Když to tedy bude mít cenu.


a gufera vyměn miloš

Autor:  DRYVER [ 16.1.08, 22:35 ]
Předmět příspěvku: 

Abych nezakladal nove tema tak to mrsknu sem - sice to je porad dokola, ale stejne se zeptam. Jsou vsechny hlavy na favoritech stejne?? Ja si myslel ze jsou naprosto identicke, ale dnes me Skodař znejistil kdyz rikal ze nejsou. Tak jak to tedy je ??

Autor:  Dave136 [ 17.1.08, 10:45 ]
Předmět příspěvku: 

DRYVER píše:
Abych nezakladal nove tema tak to mrsknu sem - sice to je porad dokola, ale stejne se zeptam. Jsou vsechny hlavy na favoritech stejne?? Ja si myslel ze jsou naprosto identicke, ale dnes me Skodař znejistil kdyz rikal ze nejsou. Tak jak to tedy je ??


Všechny nejsou stejné. Jsou hlavně jsou dva druhy pro 781.135 a 781.136, liší se kompresí 135 nižší a 136 vyšší. A ještě snad byli nějaké poddruhy podrobnosti úpně přesně nevím.

Autor:  Gemini [ 17.1.08, 11:56 ]
Předmět příspěvku: 

Dave136 píše:
DRYVER píše:
Abych nezakladal nove tema tak to mrsknu sem - sice to je porad dokola, ale stejne se zeptam. Jsou vsechny hlavy na favoritech stejne?? Ja si myslel ze jsou naprosto identicke, ale dnes me Skodař znejistil kdyz rikal ze nejsou. Tak jak to tedy je ??


Všechny nejsou stejné. Jsou hlavně jsou dva druhy pro 781.135 a 781.136, liší se kompresí 135 nižší a 136 vyšší. A ještě snad byli nějaké poddruhy podrobnosti úpně přesně nevím.


velky kulovy, vsetky hlavy maju rovnaky kompresny pomer, rovnaky objem spal. priestoru, motory sa lisia piestami, s rovnym dno a vybratim......
hlavy sa lisia jedine materialom sediel a nutnostou pouzit aditivum.....ale vacsina je na Natural

Autor:  michalkatka [ 17.1.08, 18:15 ]
Předmět příspěvku: 

Gemini píše:
velky kulovy, vsetky hlavy maju rovnaky kompresny pomer, rovnaky objem spal. priestoru, motory sa lisia piestami, s rovnym dno a vybratim......
hlavy sa lisia jedine materialom sediel a nutnostou pouzit aditivum.....ale vacsina je na Natural


všetky Favo hlavy sú na bezolovnatý benzín :idea:
čo viem sú identické aj s Feldami BMM a líšia sa jedine výrobcami... inak sú 100% zámenné...

Autor:  David [ 17.1.08, 20:23 ]
Předmět příspěvku: 

Všechny jsou stejné

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/