Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
3 válce https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8415 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Beda [ 10.1.08, 23:00 ] |
Předmět příspěvku: | 3 válce |
ve škodě 120 motor favorit 136 jde na 3 válce semtam se chytne i čtvrtej ale nepálí stále nové svíčky nová sada kabelů novej palec a stále stejné beze změn už opravdu nevím co s tím poradí někdo ? |
Autor: | Vít [ 10.1.08, 23:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
jestli ono to nebude těsněním pod hlavou |
Autor: | Beda [ 10.1.08, 23:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
Vít Široký píše: jestli ono to nebude těsněním pod hlavou těsnění je nové měněná hlava a dávané GC kroužky |
Autor: | Matthes [ 10.1.08, 23:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
A ventily tesnej? A maj spravny vule? A Vicko rozdelovace je OK? |
Autor: | Beda [ 10.1.08, 23:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
Matthes píše: A ventily tesnej? A maj spravny vule? A Vicko rozdelovace je OK? ventily těsněj vůle seštelovaná na víčko se ještě podívám ale na pohled je v pořádku |
Autor: | Matthes [ 10.1.08, 23:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
Beda píše: Matthes píše: A ventily tesnej? A maj spravny vule? A Vicko rozdelovace je OK? ventily těsněj vůle seštelovaná na víčko se ještě podívám ale na pohled je v pořádku No ze na pohled ... staci mikroprasklina a jiskra jede ve vicku a ne na svicce |
Autor: | cyz [ 11.1.08, 00:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
Prasklé víčko rozdělovače dělá dost solidní bordel - i když ta prasklina není vidět. Zkus auto víc projet, potom zchladnout a mrkni se na tu svíčku kde to vynechává. To že bylo měněné těsnění právě může být ten problém....kdysi se mi to stalo že jsem měnil těsnění a to shořelo asi 20s po startu a nikdy jsem nepochopil proč, když jsem udělal vše podle postupu a bylo dané správně a s kýmsi jsem se o tomto bavil na srazu že kvůli tomuto samému na sraz nedorazil. Nejsou utopené vložky? |
Autor: | fatal [ 11.1.08, 11:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
Měřil jsi kompresi? Co dělá chladící kapalina, nebublá? |
Autor: | Beda [ 11.1.08, 21:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
cyz píše: Prasklé víčko rozdělovače dělá dost solidní bordel - i když ta prasklina není vidět. Zkus auto víc projet, potom zchladnout a mrkni se na tu svíčku kde to vynechává. To že bylo měněné těsnění právě může být ten problém....kdysi se mi to stalo že jsem měnil těsnění a to shořelo asi 20s po startu a nikdy jsem nepochopil proč, když jsem udělal vše podle postupu a bylo dané správně a s kýmsi jsem se o tomto bavil na srazu že kvůli tomuto samému na sraz nedorazil. Nejsou utopené vložky? tak asi schořelo nové těsnění protože jsem vyndal svíčky a jsou mastné od oleje po očištění to zas chvilku jelo na 4 a pak to začalo jet znova na 3 |
Autor: | Beda [ 11.1.08, 21:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
fatal píše: Měřil jsi kompresi? Co dělá chladící kapalina, nebublá? kompresi jsem neměřil zatím nemám čím a chladící kapalina je v pořádku |
Autor: | fatal [ 11.1.08, 22:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
Beda píše: tak asi schořelo nové těsnění protože jsem vyndal svíčky a jsou mastné od oleje po očištění to zas chvilku jelo na 4 a pak to začalo jet znova na 3 Tohle jsem měl na motoru stodvacítky, svíčky po pár stech kilácích byly zasviněné černým sajratem. Nebylo to těsněním hlavy, ale pravděpodobně kombinací špatně usazených kroužků, špatného oleje a malé komprese. Beda píše: kompresi jsem neměřil zatím nemám čím a chladící kapalina je v pořádku Doporučuji kompresi změřit, lidi zabývající se motory měřiče mají. Pokud je chladící kapalina v pohodě, řekl bych, že těsněním hlavy to nebude. Měl jsem podfouknuté těsnění hlavy na fávu, po mizerném startu to běželo chvíli na všechny válce a po zahřátí to na volnoběhu běželo jen na tři válce s parním efektem z výfuku a bublinkami v expanzní nádobě. Svíčky byly čisté. |
Autor: | Beda [ 12.1.08, 00:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
nemůže se ten olej dostávat do spalovacího prostoru kolem ventilů těma guferama dá se to nějak poznat ? |
Autor: | Beda [ 12.1.08, 00:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
Celej ten problém prej začal tím že prý byl ten motor doslova upečen praskla hadice vytekla voda a potřeboval to dotáhnout na parkoviště tak to dřel bez vody dalo se poslouchat jak zvoněj kroužky. Po odtažení domů to překroužkoval GC kroužkama a těsnění pod hlavou bylo propálené a při vyšroubování svíček šla jedna i se závitama v hlavě tak dal jinou starší hlavu nové těsnění ale nekoukal na ventily nové svíčky a ujelo to kousek v pohodě než se na svíčky odněkud dostal olej a začalo to jet na 3-2 válce. po vyčištění svíček to zas kousek ujede normálně než se zas zanesou olejem. |
Autor: | cyz [ 12.1.08, 13:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
Olej? Tak to budou kroužky....ono po překroužkování to ze začátku olej pálí ale utěch GC to je tak 200-300km pokud je motor v solidním stavu. Jestli s tím někdo dělal to co popisuješ (urazit ruce za to) tak můžou být poškrábané vložky válců. Nebo by to mohlo být ještě gufírkama v hlavě. Měnili jste jste je po té hrůze? |
Autor: | Beda [ 12.1.08, 14:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
cyz píše: Olej? Tak to budou kroužky....ono po překroužkování to ze začátku olej pálí ale utěch GC to je tak 200-300km pokud je motor v solidním stavu. Jestli s tím někdo dělal to co popisuješ (urazit ruce za to) tak můžou být poškrábané vložky válců. Nebo by to mohlo být ještě gufírkama v hlavě. Měnili jste jste je po té hrůze? je tam daná jiná hlava ale má asi ty gufera pryč |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |