Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

3 válce
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8415
Stránka 1 z 2

Autor:  Beda [ 10.1.08, 23:00 ]
Předmět příspěvku:  3 válce

ve škodě 120 motor favorit 136 jde na 3 válce semtam se chytne i čtvrtej ale nepálí stále nové svíčky nová sada kabelů novej palec a stále stejné beze změn už opravdu nevím co s tím poradí někdo ?

Autor:  Vít [ 10.1.08, 23:03 ]
Předmět příspěvku: 

jestli ono to nebude těsněním pod hlavou

Autor:  Beda [ 10.1.08, 23:08 ]
Předmět příspěvku: 

Vít Široký píše:
jestli ono to nebude těsněním pod hlavou



těsnění je nové měněná hlava a dávané GC kroužky

Autor:  Matthes [ 10.1.08, 23:15 ]
Předmět příspěvku: 

A ventily tesnej? A maj spravny vule? A Vicko rozdelovace je OK?

Autor:  Beda [ 10.1.08, 23:24 ]
Předmět příspěvku: 

Matthes píše:
A ventily tesnej? A maj spravny vule? A Vicko rozdelovace je OK?


ventily těsněj vůle seštelovaná na víčko se ještě podívám ale na pohled je v pořádku

Autor:  Matthes [ 10.1.08, 23:27 ]
Předmět příspěvku: 

Beda píše:
Matthes píše:
A ventily tesnej? A maj spravny vule? A Vicko rozdelovace je OK?


ventily těsněj vůle seštelovaná na víčko se ještě podívám ale na pohled je v pořádku


No ze na pohled ... staci mikroprasklina a jiskra jede ve vicku a ne na svicce :)

Autor:  cyz [ 11.1.08, 00:38 ]
Předmět příspěvku: 

Prasklé víčko rozdělovače dělá dost solidní bordel - i když ta prasklina není vidět. Zkus auto víc projet, potom zchladnout a mrkni se na tu svíčku kde to vynechává. To že bylo měněné těsnění právě může být ten problém....kdysi se mi to stalo že jsem měnil těsnění a to shořelo asi 20s po startu a nikdy jsem nepochopil proč, když jsem udělal vše podle postupu a bylo dané správně a s kýmsi jsem se o tomto bavil na srazu že kvůli tomuto samému na sraz nedorazil. Nejsou utopené vložky?

Autor:  fatal [ 11.1.08, 11:52 ]
Předmět příspěvku: 

Měřil jsi kompresi? Co dělá chladící kapalina, nebublá?

Autor:  Beda [ 11.1.08, 21:13 ]
Předmět příspěvku: 

cyz píše:
Prasklé víčko rozdělovače dělá dost solidní bordel - i když ta prasklina není vidět. Zkus auto víc projet, potom zchladnout a mrkni se na tu svíčku kde to vynechává. To že bylo měněné těsnění právě může být ten problém....kdysi se mi to stalo že jsem měnil těsnění a to shořelo asi 20s po startu a nikdy jsem nepochopil proč, když jsem udělal vše podle postupu a bylo dané správně a s kýmsi jsem se o tomto bavil na srazu že kvůli tomuto samému na sraz nedorazil. Nejsou utopené vložky?


tak asi schořelo nové těsnění protože jsem vyndal svíčky a jsou mastné od oleje po očištění to zas chvilku jelo na 4 a pak to začalo jet znova na 3

Autor:  Beda [ 11.1.08, 21:15 ]
Předmět příspěvku: 

fatal píše:
Měřil jsi kompresi? Co dělá chladící kapalina, nebublá?


kompresi jsem neměřil zatím nemám čím a chladící kapalina je v pořádku

Autor:  fatal [ 11.1.08, 22:39 ]
Předmět příspěvku: 

Beda píše:
tak asi schořelo nové těsnění protože jsem vyndal svíčky a jsou mastné od oleje po očištění to zas chvilku jelo na 4 a pak to začalo jet znova na 3


Tohle jsem měl na motoru stodvacítky, svíčky po pár stech kilácích byly zasviněné černým sajratem. Nebylo to těsněním hlavy, ale pravděpodobně kombinací špatně usazených kroužků, špatného oleje a malé komprese.

Beda píše:
kompresi jsem neměřil zatím nemám čím a chladící kapalina je v pořádku


Doporučuji kompresi změřit, lidi zabývající se motory měřiče mají. Pokud je chladící kapalina v pohodě, řekl bych, že těsněním hlavy to nebude. Měl jsem podfouknuté těsnění hlavy na fávu, po mizerném startu to běželo chvíli na všechny válce a po zahřátí to na volnoběhu běželo jen na tři válce s parním efektem z výfuku a bublinkami v expanzní nádobě. Svíčky byly čisté.

Autor:  Beda [ 12.1.08, 00:08 ]
Předmět příspěvku: 

nemůže se ten olej dostávat do spalovacího prostoru kolem ventilů těma guferama dá se to nějak poznat ?

Autor:  Beda [ 12.1.08, 00:37 ]
Předmět příspěvku: 

Celej ten problém prej začal tím že prý byl ten motor doslova upečen praskla hadice vytekla voda a potřeboval to dotáhnout na parkoviště tak to dřel bez vody dalo se poslouchat jak zvoněj kroužky. Po odtažení domů to překroužkoval GC kroužkama a těsnění pod hlavou bylo propálené a při vyšroubování svíček šla jedna i se závitama v hlavě tak dal jinou starší hlavu nové těsnění ale nekoukal na ventily nové svíčky a ujelo to kousek v pohodě než se na svíčky odněkud dostal olej a začalo to jet na 3-2 válce. po vyčištění svíček to zas kousek ujede normálně než se zas zanesou olejem.

Autor:  cyz [ 12.1.08, 13:12 ]
Předmět příspěvku: 

Olej? Tak to budou kroužky....ono po překroužkování to ze začátku olej pálí ale utěch GC to je tak 200-300km pokud je motor v solidním stavu. Jestli s tím někdo dělal to co popisuješ (urazit ruce za to) tak můžou být poškrábané vložky válců. Nebo by to mohlo být ještě gufírkama v hlavě. Měnili jste jste je po té hrůze?

Autor:  Beda [ 12.1.08, 14:26 ]
Předmět příspěvku: 

cyz píše:
Olej? Tak to budou kroužky....ono po překroužkování to ze začátku olej pálí ale utěch GC to je tak 200-300km pokud je motor v solidním stavu. Jestli s tím někdo dělal to co popisuješ (urazit ruce za to) tak můžou být poškrábané vložky válců. Nebo by to mohlo být ještě gufírkama v hlavě. Měnili jste jste je po té hrůze?


je tam daná jiná hlava ale má asi ty gufera pryč

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/