Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 29.11.24, 05:26



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 
 zase lpg blbina 
Autor Zpráva
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek zase lpg blbina
prisel sem na to, ze kdyz mnohokrat za sebou slapnu na brzdu,tak se mi zvysi volobezne otacky na lpg az na 1500..nevidim v tom problem,ale nekdo mi to vysvetlete :)

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


11.1.08, 10:31
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12138
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek Re: zase lpg blbina
kachnis píše:
prisel sem na to, ze kdyz mnohokrat za sebou slapnu na brzdu,tak se mi zvysi volobezne otacky na lpg az na 1500..nevidim v tom problem,ale nekdo mi to vysvetlete :)


Pridavas vzduch do sani prece, co membrana v posilovaci?

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


11.1.08, 10:54
Profil ICQ YIM
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek Re: zase lpg blbina
cerna,gumova :lol:, tim myslim, ze nemam potize se chcipanim a tak, jenom me zajimalo, co to :) myslel sem, ze ten vzduch se pohybuje jen tam a z5, tak proto

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


11.1.08, 11:10
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: zase lpg blbina
kachnis píše:
prisel sem na to, ze kdyz mnohokrat za sebou slapnu na brzdu,tak se mi zvysi volobezne otacky na lpg az na 1500..nevidim v tom problem,ale nekdo mi to vysvetlete :)


a jak ti namontovali reduktor napodél ve směru jízdy nebo napříč rovnoběžně s nápravou a trysku minima máš navrtanou do sání nebo neodborně napojeno na hadici od brzd miloš


11.1.08, 14:01
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek Re: zase lpg blbina
co je tryska minima??se sanim mi plynar nic nedelal.. signal do plynu bere elektricky od kladivka...reduktor je to s hadicema??jesli jo, tak jeho osa je rovnobezna se zadni napravou..

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


11.1.08, 14:09
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: zase lpg blbina
kachnis píše:
co je tryska minima??se sanim mi plynar nic nedelal.. signal do plynu bere elektricky od kladivka...reduktor je to s hadicema??jesli jo, tak jeho osa je rovnobezna se zadni napravou..


trysku minima asi nemáš, ale reduktor musí být namontován podélně ve směru jízdy, jinak při brdění ti membrána odstředivou silou přídává nebo ubírá podle toho jak to máš a tobě přidává, protože podtlakovou regujaci volnoběhu tam nemáš, máš elektroniku a signál že jede motor snímá z kladívka miloš


11.1.08, 14:23
Profil

Příspěvky: 126
Bydliště: Jaromer
Příspěvek Re: zase lpg blbina
slovacek.milos píše:
kachnis píše:
co je tryska minima??se sanim mi plynar nic nedelal.. signal do plynu bere elektricky od kladivka...reduktor je to s hadicema??jesli jo, tak jeho osa je rovnobezna se zadni napravou..


trysku minima asi nemáš, ale reduktor musí být namontován podélně ve směru jízdy, jinak při brdění ti membrána odstředivou silou přídává nebo ubírá podle toho jak to máš a tobě přidává, protože podtlakovou regujaci volnoběhu tam nemáš, máš elektroniku a signál že jede motor snímá z kladívka miloš


Ty jsi chytrý človek, mohl bys mi prosim vysvetlit jak vubec funguje regulace mnozství LPG na velikosti podtlaku v sacim potrubi? Na starem systemu Lovato? děkuji moc, ja to nechapu :-)

_________________
brouk pytlík-všechno znám, všechno vím, všude jsem byl


18.1.08, 22:42
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 784
Bydliště: Chrudimsko
Příspěvek Re: zase lpg blbina
slovacek.milos píše:
kachnis píše:
co je tryska minima??se sanim mi plynar nic nedelal.. signal do plynu bere elektricky od kladivka...reduktor je to s hadicema??jesli jo, tak jeho osa je rovnobezna se zadni napravou..


trysku minima asi nemáš, ale reduktor musí být namontován podélně ve směru jízdy, jinak při brdění ti membrána odstředivou silou přídává nebo ubírá podle toho jak to máš a tobě přidává, protože podtlakovou regujaci volnoběhu tam nemáš, máš elektroniku a signál že jede motor snímá z kladívka miloš


Proto mi studený auto do levotočivý zatáčky na lpg vynechává ?

_________________
Forman Glxi r.v.93 karbec 43Kw lpg
Obrázek
Ford Fiesta r.v.91 37kw


19.1.08, 08:17
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Je tam membrána, která v závislosti na podtlaku otvírá a zavírá ventilek, podrobný popis zde: http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=398

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


19.1.08, 09:04
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Martin píše:
Je tam membrána, která v závislosti na podtlaku otvírá a zavírá ventilek, podrobný popis zde: http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=398



martine ten odkaz je na jirkovo krematorium vžádném případě takto reduktor nemůže pracovat po připojení na nádrž by došlo k nekontrovatelnému úniku plynu při tlaku až 25 atm, a při určité shodě náhod by tvoje rodina ušetřila za truhlu a kremaci posílám fotku s popisem jak pracuje reduktor na LPG lovato s podtlakovou regulací volnoběhu, která je napojena hadičkou přes trysku minima v sacím potrubí, stvořitel tohoto průřezu je cech odborníků plynových zařízení praha, ale nikdo se tam nepodepsal , protože scela opoměl regulaci volnoběhu a popsal ji tam jako obdoba sytiče což je nesmysl, jedná se o regulaci plynu při volnoběžných otáčkách kdy na membránu druhého stupně nepůsobí žádní podtlak,protože je klapka v karburátoru zavřena, toto lze prověřit jednoduchou zkouškou a to tak že se odpojí hadička vedoucí na trysku minima a motor okamžitě chcípne, podobného omylu se odbornící dopouští kdy nařizují tlakovou zkoušku na 30 atm po dobu 10 minut a scela zapomínají že multiventil je nastaven na 25 atm, takže soustavu nejde vůbec na takový tlak natlakovat, přesto se vydávají a razítkují revizní správy a niku to nevadí miloš


19.1.08, 10:43
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Martin píše:
Je tam membrána, která v závislosti na podtlaku otvírá a zavírá ventilek, podrobný popis zde: http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=398


martine jirka to tam namaloval asi takto, vstupem pro kapalný LPG projde tento do redukčního ventilu a zatlačí na membránu redukčního ventilu ta se prohne a regulační páka otevře přívod na membránu provozního tlaku, tam se nahromadí tlak a membrána provozního tlaku se protrhne , protože se jedná o membránu podtlakovou a kdo jste ji měnili dáte mi zapravdu je jak papírek, LPG z nádrže pak uniká do motorového prostoru a nemá ho co zadržet, prostě tento nákres nemá nic společného s činností reduktoru na LPG miloš


19.1.08, 11:13
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Je pravda, že jsem ten článek nečetl. Přikládám fotky co mi Miloš poslal:

Obrázek Obrázek Obrázek

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


19.1.08, 12:22
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: zase lpg blbina
FerdikF píše:
slovacek.milos píše:
kachnis píše:
co je tryska minima??se sanim mi plynar nic nedelal.. signal do plynu bere elektricky od kladivka...reduktor je to s hadicema??jesli jo, tak jeho osa je rovnobezna se zadni napravou..


trysku minima asi nemáš, ale reduktor musí být namontován podélně ve směru jízdy, jinak při brdění ti membrána odstředivou silou přídává nebo ubírá podle toho jak to máš a tobě přidává, protože podtlakovou regujaci volnoběhu tam nemáš, máš elektroniku a signál že jede motor snímá z kladívka miloš


Proto mi studený auto do levotočivý zatáčky na lpg vynechává ?


jo


19.1.08, 12:50
Profil

Příspěvky: 126
Bydliště: Jaromer
Příspěvek 
dik, konecne chapu, jak to vubec funguje

_________________
brouk pytlík-všechno znám, všechno vím, všude jsem byl


21.1.08, 18:06
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 14 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 51 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz