Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

zase lpg blbina
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8422
Stránka 1 z 1

Autor:  Kachnis [ 11.1.08, 10:31 ]
Předmět příspěvku:  zase lpg blbina

prisel sem na to, ze kdyz mnohokrat za sebou slapnu na brzdu,tak se mi zvysi volobezne otacky na lpg az na 1500..nevidim v tom problem,ale nekdo mi to vysvetlete :)

Autor:  Viky [ 11.1.08, 10:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: zase lpg blbina

kachnis píše:
prisel sem na to, ze kdyz mnohokrat za sebou slapnu na brzdu,tak se mi zvysi volobezne otacky na lpg az na 1500..nevidim v tom problem,ale nekdo mi to vysvetlete :)


Pridavas vzduch do sani prece, co membrana v posilovaci?

Autor:  Kachnis [ 11.1.08, 11:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: zase lpg blbina

cerna,gumova :lol:, tim myslim, ze nemam potize se chcipanim a tak, jenom me zajimalo, co to :) myslel sem, ze ten vzduch se pohybuje jen tam a z5, tak proto

Autor:  slovacek.milos [ 11.1.08, 14:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: zase lpg blbina

kachnis píše:
prisel sem na to, ze kdyz mnohokrat za sebou slapnu na brzdu,tak se mi zvysi volobezne otacky na lpg az na 1500..nevidim v tom problem,ale nekdo mi to vysvetlete :)


a jak ti namontovali reduktor napodél ve směru jízdy nebo napříč rovnoběžně s nápravou a trysku minima máš navrtanou do sání nebo neodborně napojeno na hadici od brzd miloš

Autor:  Kachnis [ 11.1.08, 14:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: zase lpg blbina

co je tryska minima??se sanim mi plynar nic nedelal.. signal do plynu bere elektricky od kladivka...reduktor je to s hadicema??jesli jo, tak jeho osa je rovnobezna se zadni napravou..

Autor:  slovacek.milos [ 11.1.08, 14:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: zase lpg blbina

kachnis píše:
co je tryska minima??se sanim mi plynar nic nedelal.. signal do plynu bere elektricky od kladivka...reduktor je to s hadicema??jesli jo, tak jeho osa je rovnobezna se zadni napravou..


trysku minima asi nemáš, ale reduktor musí být namontován podélně ve směru jízdy, jinak při brdění ti membrána odstředivou silou přídává nebo ubírá podle toho jak to máš a tobě přidává, protože podtlakovou regujaci volnoběhu tam nemáš, máš elektroniku a signál že jede motor snímá z kladívka miloš

Autor:  krf [ 18.1.08, 22:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: zase lpg blbina

slovacek.milos píše:
kachnis píše:
co je tryska minima??se sanim mi plynar nic nedelal.. signal do plynu bere elektricky od kladivka...reduktor je to s hadicema??jesli jo, tak jeho osa je rovnobezna se zadni napravou..


trysku minima asi nemáš, ale reduktor musí být namontován podélně ve směru jízdy, jinak při brdění ti membrána odstředivou silou přídává nebo ubírá podle toho jak to máš a tobě přidává, protože podtlakovou regujaci volnoběhu tam nemáš, máš elektroniku a signál že jede motor snímá z kladívka miloš


Ty jsi chytrý človek, mohl bys mi prosim vysvetlit jak vubec funguje regulace mnozství LPG na velikosti podtlaku v sacim potrubi? Na starem systemu Lovato? děkuji moc, ja to nechapu :-)

Autor:  FerdikF [ 19.1.08, 08:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: zase lpg blbina

slovacek.milos píše:
kachnis píše:
co je tryska minima??se sanim mi plynar nic nedelal.. signal do plynu bere elektricky od kladivka...reduktor je to s hadicema??jesli jo, tak jeho osa je rovnobezna se zadni napravou..


trysku minima asi nemáš, ale reduktor musí být namontován podélně ve směru jízdy, jinak při brdění ti membrána odstředivou silou přídává nebo ubírá podle toho jak to máš a tobě přidává, protože podtlakovou regujaci volnoběhu tam nemáš, máš elektroniku a signál že jede motor snímá z kladívka miloš


Proto mi studený auto do levotočivý zatáčky na lpg vynechává ?

Autor:  Martin [ 19.1.08, 09:04 ]
Předmět příspěvku: 

Je tam membrána, která v závislosti na podtlaku otvírá a zavírá ventilek, podrobný popis zde: http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=398

Autor:  slovacek.milos [ 19.1.08, 10:43 ]
Předmět příspěvku: 

Martin píše:
Je tam membrána, která v závislosti na podtlaku otvírá a zavírá ventilek, podrobný popis zde: http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=398



martine ten odkaz je na jirkovo krematorium vžádném případě takto reduktor nemůže pracovat po připojení na nádrž by došlo k nekontrovatelnému úniku plynu při tlaku až 25 atm, a při určité shodě náhod by tvoje rodina ušetřila za truhlu a kremaci posílám fotku s popisem jak pracuje reduktor na LPG lovato s podtlakovou regulací volnoběhu, která je napojena hadičkou přes trysku minima v sacím potrubí, stvořitel tohoto průřezu je cech odborníků plynových zařízení praha, ale nikdo se tam nepodepsal , protože scela opoměl regulaci volnoběhu a popsal ji tam jako obdoba sytiče což je nesmysl, jedná se o regulaci plynu při volnoběžných otáčkách kdy na membránu druhého stupně nepůsobí žádní podtlak,protože je klapka v karburátoru zavřena, toto lze prověřit jednoduchou zkouškou a to tak že se odpojí hadička vedoucí na trysku minima a motor okamžitě chcípne, podobného omylu se odbornící dopouští kdy nařizují tlakovou zkoušku na 30 atm po dobu 10 minut a scela zapomínají že multiventil je nastaven na 25 atm, takže soustavu nejde vůbec na takový tlak natlakovat, přesto se vydávají a razítkují revizní správy a niku to nevadí miloš

Autor:  slovacek.milos [ 19.1.08, 11:13 ]
Předmět příspěvku: 

Martin píše:
Je tam membrána, která v závislosti na podtlaku otvírá a zavírá ventilek, podrobný popis zde: http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=398


martine jirka to tam namaloval asi takto, vstupem pro kapalný LPG projde tento do redukčního ventilu a zatlačí na membránu redukčního ventilu ta se prohne a regulační páka otevře přívod na membránu provozního tlaku, tam se nahromadí tlak a membrána provozního tlaku se protrhne , protože se jedná o membránu podtlakovou a kdo jste ji měnili dáte mi zapravdu je jak papírek, LPG z nádrže pak uniká do motorového prostoru a nemá ho co zadržet, prostě tento nákres nemá nic společného s činností reduktoru na LPG miloš

Autor:  Martin [ 19.1.08, 12:22 ]
Předmět příspěvku: 

Je pravda, že jsem ten článek nečetl. Přikládám fotky co mi Miloš poslal:

Obrázek Obrázek Obrázek

Autor:  slovacek.milos [ 19.1.08, 12:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: zase lpg blbina

FerdikF píše:
slovacek.milos píše:
kachnis píše:
co je tryska minima??se sanim mi plynar nic nedelal.. signal do plynu bere elektricky od kladivka...reduktor je to s hadicema??jesli jo, tak jeho osa je rovnobezna se zadni napravou..


trysku minima asi nemáš, ale reduktor musí být namontován podélně ve směru jízdy, jinak při brdění ti membrána odstředivou silou přídává nebo ubírá podle toho jak to máš a tobě přidává, protože podtlakovou regujaci volnoběhu tam nemáš, máš elektroniku a signál že jede motor snímá z kladívka miloš


Proto mi studený auto do levotočivý zatáčky na lpg vynechává ?


jo

Autor:  krf [ 21.1.08, 18:06 ]
Předmět příspěvku: 

dik, konecne chapu, jak to vubec funguje

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/