Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

FÁBIA 1,4 DO FELICIA 1,3BMM
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8454
Stránka 1 z 2

Autor:  Ondras83 [ 13.1.08, 16:55 ]
Předmět příspěvku:  FÁBIA 1,4 DO FELICIA 1,3BMM

zdar...tak jak už jsem psal v garáži, seru na kastli du do motoru....
nejdřív sem chtěl nechat upravit kliku z fábie a udělat střeva z fábky a vrch z feldy, ale po rozmluvě s fotřikem, sem dospěl k názoru, že by bylo nejlepší(hlavně asi i nejlevnější) tam vrznout celej spodek z fábky, vyměnit prsa, udělat tam rozdělovač, hlavu upravit, případně nahodit už upravenou z tohohle motoru a udělat to na BMM-ALE...četl sem články od Sakyho, ale tam toho prej hodně chybí, tak neim...píše tam něco o úpravách setrváku, ale taky píše o nahrazení z feldy (vim že to nastrojuje do stodvacky...) tak sem se chtěl zeptat, jak to teda je...no pak mě taky napadla věc, že tam bude MPI vačka...no a neim, jestli se vačka bmm a mpi lišila jen v průměru ložisek nebo i ve stupních....
tak hoši, pište jak to teda je....

Autor:  Ondras83 [ 13.1.08, 16:57 ]
Předmět příspěvku: 

jo jinak, parohy a vejfuk tam bude z BMM, takže s elektrikou by se hejbat nemělo...budou tam jiný vlasntě jen mechanický věci....
určitě se bude muset vyměnit vodní pumpa, prsa na rozdělovač, setrvák upravit na 6 dír...to je asi tak všechno ne ??...mazání rozdělovače zatim neřešim

Autor:  Ondras83 [ 13.1.08, 19:16 ]
Předmět příspěvku: 

tak nikdo neví tady ????....aspoň teorii, nečekám, že by tady měl někdo zkušenost....
jak to bude se vstřikováním ??? určo čip...serie by tam asi dávala málo benálu...

Autor:  Matthes [ 13.1.08, 19:21 ]
Předmět příspěvku: 

Kdyz uz jdes do ilegality nechces tam dat par karburatoru?

Autor:  slovacek.milos [ 13.1.08, 19:44 ]
Předmět příspěvku: 

Ondras83 píše:
tak nikdo neví tady ????....aspoň teorii, nečekám, že by tady měl někdo zkušenost....
jak to bude se vstřikováním ??? určo čip...serie by tam asi dávala málo benálu...



když budeš mít málo paliva tak jde přidat otevírací čas i předstih, něco jak autosport cimbu já jsem hledal a našel jsem asi tři lidi a s jedním jsem osobně mluvil říkal na dohodě 500-800 kč jakože mezi náma jinak to dělá za víc a na počkání miloš

Autor:  Ondras83 [ 13.1.08, 19:46 ]
Předmět příspěvku: 

Matthes píše:
Kdyz uz jdes do ilegality nechces tam dat par karburatoru?

no :D to by se mi líbilo, ale nemám na to prachy...budu s tim jezdit přece jenom do školy a abych jezdil za 12 litrů ???

NE

Autor:  Ondras83 [ 13.1.08, 19:47 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
Ondras83 píše:
tak nikdo neví tady ????....aspoň teorii, nečekám, že by tady měl někdo zkušenost....
jak to bude se vstřikováním ??? určo čip...serie by tam asi dávala málo benálu...



když budeš mít málo paliva tak jde přidat otevírací čas i předstih, něco jak autosport cimbu já jsem hledal a našel jsem asi tři lidi a s jedním jsem osobně mluvil říkal na dohodě 500-800 kč jakože mezi náma jinak to dělá za víc a na počkání miloš

takže jako, kopie cimbu ??? nebo jak?? tohle sem malinko nepochopil....

Autor:  slovacek.milos [ 13.1.08, 19:59 ]
Předmět příspěvku: 

Ondras83 píše:
slovacek.milos píše:
Ondras83 píše:
tak nikdo neví tady ????....aspoň teorii, nečekám, že by tady měl někdo zkušenost....
jak to bude se vstřikováním ??? určo čip...serie by tam asi dávala málo benálu...



když budeš mít málo paliva tak jde přidat otevírací čas i předstih, něco jak autosport cimbu já jsem hledal a našel jsem asi tři lidi a s jedním jsem osobně mluvil říkal na dohodě 500-800 kč jakože mezi náma jinak to dělá za víc a na počkání miloš

takže jako, kopie cimbu ??? nebo jak?? tohle sem malinko nepochopil....


asi tak nějak, jde to přidávat přes obyčejný kabel prostě ti přepíše dobu vstřiku na jinou hodnotu , takže pkud ttam namastíš fábku s BMM a pojede to zdechle tak se to dá řešit úpravou řj, já si pamatuji jen že na BMM dali hlavu z MPi nevím jestli Lx nebo je v tom rozdíl a jelo to o poznání lépe, tak jsou asi ty příruby na sání a MPi stejné miloš

Autor:  Ondras83 [ 13.1.08, 20:24 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
Ondras83 píše:
slovacek.milos píše:
Ondras83 píše:
tak nikdo neví tady ????....aspoň teorii, nečekám, že by tady měl někdo zkušenost....
jak to bude se vstřikováním ??? určo čip...serie by tam asi dávala málo benálu...



když budeš mít málo paliva tak jde přidat otevírací čas i předstih, něco jak autosport cimbu já jsem hledal a našel jsem asi tři lidi a s jedním jsem osobně mluvil říkal na dohodě 500-800 kč jakože mezi náma jinak to dělá za víc a na počkání miloš

takže jako, kopie cimbu ??? nebo jak?? tohle sem malinko nepochopil....


asi tak nějak, jde to přidávat přes obyčejný kabel prostě ti přepíše dobu vstřiku na jinou hodnotu , takže pkud ttam namastíš fábku s BMM a pojede to zdechle tak se to dá řešit úpravou řj, já si pamatuji jen že na BMM dali hlavu z MPi nevím jestli Lx nebo je v tom rozdíl a jelo to o poznání lépe, tak jsou asi ty příruby na sání a MPi stejné miloš

jj :D...a to se doma přepsat asi nedá co, když máme vag, ani na atalu to nepude ???....jinak, miloši, nevíš, jak je to přesně s tim motorem...prsa, vodní pumpa....na druhý straně se musí upravit setrvák...pak by to mohlo fungovat....
jde totiž o to, jestli se vyplatí dát upravit kliku z fábky a pak to nastrojit všechno do bloku 136 nebo jestli není lepší tam dát celej spodek (vlastně celý..) z fábky, a udělat z toho BMM....

Autor:  DRYVER [ 13.1.08, 20:27 ]
Předmět příspěvku: 

Ondras83 píše:
jo jinak, parohy a vejfuk tam bude z BMM, takže s elektrikou by se hejbat nemělo...budou tam jiný vlasntě jen mechanický věci....
určitě se bude muset vyměnit vodní pumpa, prsa na rozdělovač, setrvák upravit na 6 dír...to je asi tak všechno ne ??...mazání rozdělovače zatim neřešim


To mazani rozdelovace neresis proc?? bez toho to asi dlouho nepojede, nebo to budes resit az to bude aktualni?

Autor:  Ondras83 [ 13.1.08, 20:36 ]
Předmět příspěvku: 

DRYVER píše:
Ondras83 píše:
jo jinak, parohy a vejfuk tam bude z BMM, takže s elektrikou by se hejbat nemělo...budou tam jiný vlasntě jen mechanický věci....
určitě se bude muset vyměnit vodní pumpa, prsa na rozdělovač, setrvák upravit na 6 dír...to je asi tak všechno ne ??...mazání rozdělovače zatim neřešim


To mazani rozdelovace neresis proc?? bez toho to asi dlouho nepojede, nebo to budes resit az to bude aktualni?

jj...tak nějak...není tam tryska a musí se navrtatkanál...ale prostě neim, jak to tam vypadá, takže to budu řešit, až ten motor bude doma...saky to na jeho stránkách popisuje do škodárny, ale neim jak je to do fildy...na šháde se musí soustružit klika kvůli převodovce, na fildě ne ?? může někdo poradit ??...sakymu sem psal email, ale neim, jelsti odepíše....:-(

Autor:  Matthes [ 13.1.08, 20:44 ]
Předmět příspěvku: 

130 taky nema mazanej rozdelovac a jezdi :)

Autor:  Ondras83 [ 13.1.08, 21:09 ]
Předmět příspěvku: 

Matthes píše:
130 taky nema mazanej rozdelovac a jezdi :)

jj...vlastně jsi to sám řešil :D:D:D:D:D

Autor:  Matthes [ 13.1.08, 21:11 ]
Předmět příspěvku: 

Ondras83 píše:
jj...vlastně jsi to sám řešil :D:D:D:D:D


Premejslim jesi s tim polaborovat no :) Ty vis jak udelat tu trysku? Kris mi ukazoval zavodni upravu ... ale to je slozity zbytecne - takovej vehement misto origo trysky v bloku ... :)

Autor:  Ondras83 [ 13.1.08, 21:45 ]
Předmět příspěvku: 

Matthes píše:
Ondras83 píše:
jj...vlastně jsi to sám řešil :D:D:D:D:D


Premejslim jesi s tim polaborovat no :) Ty vis jak udelat tu trysku? Kris mi ukazoval zavodni upravu ... ale to je slozity zbytecne - takovej vehement misto origo trysky v bloku ... :)

no ještě přesně neim, laboroval sem nad tim s kámošem, šlo by to teoreticky udělat z trubyčky a navrtat kanál, ale zase když to funguje ve 130, tak proč by to nemohlo fungovat tady...já si stejně myslim, že se to maže i tim, jak se točí ten řetěz, takže tam rozstřikuje olej všude...tak na to asi zpoléhali i u tý 130...spíš neim, jak to je s tim setrvákem.....Saky psal, že se musí do škodárny soustružit klika, ale na fildu snad ne...

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/