Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 29.11.24, 05:21



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
 Motor 742.13 vs 781.135 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2108
Bydliště: Táborsko
Příspěvek Motor 742.13 vs 781.135
zajímalo by mě jak je to se záměností válců u 130 a 135(mam dojem že 130 má stejný písty jako 136, ale nejsem si tim jistej)
a jak by se choval motor 130 s kompresí 8.5(písty 135), když normálně má něco přes 9

_________________
Rapid 136 ´89
135GLi ´89
Octavia SLX TDI - spotřebák Obrázek
Octavia 4X4 TURBO Obrázek


15.1.08, 09:32
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
130ka má kompresy 9.7 a vypouklé dosti tvarované písty, které pasují jen do 130kové hlavy si myslim ...naprosto jiné než jakýkoliv jiný škodovácký motor...135ka má kompresy 8.5 písty rovné a v nich oválné vybraní...136má kompresy 9.7 a písty úplně rovné...

Vrtání je stejné jako i zdvih...mění se tvar pístu a spalovacího prostoru v hlavě...

130kový motor s kompresí 8.5 ??? to nevim jesi když vyhodíš písty 130 a nahradíš je 135 kový tak tam bude 8.5 podlě mé možná ještě méně...to chceš jezdit na Normal 86 ??? no každopádně o dost menší výkon a nároky na palivo a asi i náchylnost na poruchy...jesi se mu to bude líbit a nebude to cukat a detonačně spalovat kvůli tvaru spalovacího prostoru - kdo ví...podle mě kravina...

Navíc mi včera Matthes řikal, že Bukaj řikal, že pístní kroužky 130 a 136 nejsou záměnné...

Složitější otázka todleto...kam ty na to chodíš... :wink:

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


15.1.08, 10:47
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
rejpal

Příspěvky: 18277
Příspěvek 
Martin 007 píše:
...kompresy...


Normálně to nedělám, ale tohle fakt bije do očí - kompresi !

Martin 007 píše:
...jesi se mu to bude líbit a nebude to cukat a detonačně spalovat kvůli tvaru spalovacího prostoru...


Při snížení komprese bych se detonacím hodně divil...


15.1.08, 11:23
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2108
Bydliště: Táborsko
Příspěvek 
kam na to chodim, to nevim. mě spíš de o to jestli pudou dát válce s pístama ze 130 do bloku 135.
a je mi jasný že 130 s nižší kompresí nebude raketa ale jenom nějaký přibližovátko co se možná bude i hejbat...

_________________
Rapid 136 ´89
135GLi ´89
Octavia SLX TDI - spotřebák Obrázek
Octavia 4X4 TURBO Obrázek


15.1.08, 11:42
Profil ICQ
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
A já už celkem běžně oznamuji že při datlování pravopis neřeším...

Jako celek by to tam jít mělo si myslim...rozteče válců a vrtání pro vodítka vložek je stejné doufám...

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


15.1.08, 11:47
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2108
Bydliště: Táborsko
Příspěvek 
a jak přesně vypadaj písty ze 130? nemá někdo foto?

_________________
Rapid 136 ´89
135GLi ´89
Octavia SLX TDI - spotřebák Obrázek
Octavia 4X4 TURBO Obrázek


18.1.08, 09:00
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 528
Bydliště: Trenčín , Slovakia
Příspěvek 
vypadaj zajimave, a daju sa dat aj do favo motora.....aj sa to tak robilo, kvoli lepsiemu horeniu u sport motorov

_________________
Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm


18.1.08, 10:02
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2108
Bydliště: Táborsko
Příspěvek 
Gemini píše:
...daju sa dat aj do favo motora...

takže mi budou pasovat do motoru 742.135? a měl by ten motor kompresi se sériovou hlavou alespoň 10:1 (ideální by bylo 11-12:1)?

_________________
Rapid 136 ´89
135GLi ´89
Octavia SLX TDI - spotřebák Obrázek
Octavia 4X4 TURBO Obrázek


18.1.08, 10:08
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Řekl bych že ty písty pasují, když jsem se ptal motoráře na možnosti úpravy závodního motoru ze 130ky tak říkal že by mi tam dal písty ze 136ky (snad že nové 130kové už nesežene, už si přesně nevzpomínám)


18.1.08, 12:25
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 528
Bydliště: Trenčín , Slovakia
Příspěvek 
URU píše:
Gemini píše:
...daju sa dat aj do favo motora...

takže mi budou pasovat do motoru 742.135? a měl by ten motor kompresi se sériovou hlavou alespoň 10:1 (ideální by bylo 11-12:1)?


ano mohol by si mat aspon 10:1 co je idealne na seriovu vacku......11-12 je veru dost.....to je uz na Cu kruzky a vacky nad 300/300

_________________
Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm


18.1.08, 14:33
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2108
Bydliště: Táborsko
Příspěvek 
co jsou ty "Cu kruzky"? nejsou to měděný kroužky, co se používaj na těsnění válců?
a vačku mam k dispozici 295/295 - proto chci tu vyšší kompresi...
a o kolik by mohla jít snížit hlava s těma pístama ze 130?

_________________
Rapid 136 ´89
135GLi ´89
Octavia SLX TDI - spotřebák Obrázek
Octavia 4X4 TURBO Obrázek


22.1.08, 11:00
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 528
Bydliště: Trenčín , Slovakia
Příspěvek 
URU píše:
co jsou ty "Cu kruzky"? nejsou to měděný kroužky, co se používaj na těsnění válců?
a vačku mam k dispozici 295/295 - proto chci tu vyšší kompresi...
a o kolik by mohla jít snížit hlava s těma pístama ze 130?


to zalezi este od dalsich uprav....... vacka 295/295 je uz cisto na zavody......kde stym budes chodit ?

_________________
Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm


22.1.08, 14:29
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 12 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 44 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz