Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

co mam robit s motorom 105 a piesty zo 120?
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8480
Stránka 1 z 2

Autor:  murgy [ 15.1.08, 10:06 ]
Předmět příspěvku:  co mam robit s motorom 105 a piesty zo 120?

co by ste mi poradili? mam skodu 105, a dostal som sa ku cistonovej sade piestov ojnic zo 120ky.
co mam teda robit?
1. mam to nechat tak ako to je a ojnice predat?
2. mam kupit blok motora zo 120ky?
3. mam kupit cely motor zo 120ky?
4. mam dat urobit vrtanie aby mi piesty pasovali?

Autor:  Jarda S. [ 15.1.08, 15:30 ]
Předmět příspěvku: 

nech to tak jak je nebo vyměň celej motor :wink: sou tak levný že se nevyplatí v tom vrtat

Autor:  slovacek.milos [ 15.1.08, 15:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: co mam robit s motorom 105 a piesty zo 120?

murgy píše:
co by ste mi poradili? mam skodu 105, a dostal som sa ku cistonovej sade piestov ojnic zo 120ky.
co mam teda robit?
1. mam to nechat tak ako to je a ojnice predat?
2. mam kupit blok motora zo 120ky?
3. mam kupit cely motor zo 120ky?
4. mam dat urobit vrtanie aby mi piesty pasovali?


nerob nic stodvacítka má o dva šrouby víc na kraji a 105 ne a jak to překopeš tak ti za chvíli střelí těsnění, několikrát odskošeno u 1000MB jelo to dobře, ale nemělo to dlouhého trvání praskaly hlavy i těsnění miloš

Autor:  Viky [ 15.1.08, 18:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: co mam robit s motorom 105 a piesty zo 120?

slovacek.milos píše:
murgy píše:
co by ste mi poradili? mam skodu 105, a dostal som sa ku cistonovej sade piestov ojnic zo 120ky.
co mam teda robit?
1. mam to nechat tak ako to je a ojnice predat?
2. mam kupit blok motora zo 120ky?
3. mam kupit cely motor zo 120ky?
4. mam dat urobit vrtanie aby mi piesty pasovali?


nerob nic stodvacítka má o dva šrouby víc na kraji a 105 ne a jak to překopeš tak ti za chvíli střelí těsnění, několikrát odskošeno u 1000MB jelo to dobře, ale nemělo to dlouhého trvání praskaly hlavy i těsnění miloš


Ja sem na motoru 1000MB mel vahadla ze 110R, staci vymenit ty krajni srouby. Problem je jinej: S pistama 120L s hlavou 105 (potazmo 110 s hlavou 100) je komprese hodne pres 9, mozna i pres 10, ted zrovna nevim.

Ale jinak z hlediska upgrade je problem, ze blok 105 ma jiny vrtani pro vlozky nez motor 120, takze snadno to nejde.

Autor:  slovacek.milos [ 15.1.08, 19:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: co mam robit s motorom 105 a piesty zo 120?

Viky píše:
slovacek.milos píše:
murgy píše:
co by ste mi poradili? mam skodu 105, a dostal som sa ku cistonovej sade piestov ojnic zo 120ky.
co mam teda robit?
1. mam to nechat tak ako to je a ojnice predat?
2. mam kupit blok motora zo 120ky?
3. mam kupit cely motor zo 120ky?
4. mam dat urobit vrtanie aby mi piesty pasovali?


nerob nic stodvacítka má o dva šrouby víc na kraji a 105 ne a jak to překopeš tak ti za chvíli střelí těsnění, několikrát odskošeno u 1000MB jelo to dobře, ale nemělo to dlouhého trvání praskaly hlavy i těsnění miloš


Ja sem na motoru 1000MB mel vahadla ze 110R, staci vymenit ty krajni srouby. Problem je jinej: S pistama 120L s hlavou 105 (potazmo 110 s hlavou 100) je komprese hodne pres 9, mozna i pres 10, ted zrovna nevim.

Ale jinak z hlediska upgrade je problem, ze blok 105 ma jiny vrtani pro vlozky nez motor 120, takze snadno to nejde.


jak vyměnit ty dva krajní šrouby ty imbusy nemají ani ve 105 bloku díru ne? miloš

Autor:  Matthes [ 15.1.08, 19:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: co mam robit s motorom 105 a piesty zo 120?

slovacek.milos píše:
jak vyměnit ty dva krajní šrouby ty imbusy nemají ani ve 105 bloku díru ne? miloš


Diry v bloku i hlave sou, 105 tam nema ty kozliky na vahadla ... ale normalni srouby jako jsou ostatni na hlave :)

Autor:  Jiri [ 15.1.08, 19:58 ]
Předmět příspěvku: 

Ja mam pocit ze tam je stejny pocet sroubu u vseho jen 120 ma pod tema dvema krajnima jeste chytnuta i vahadla a 105 ne.. ma tam kratsi srouby .... a myslim ne na imbus ale klasika klic 14

Autor:  murgy [ 15.1.08, 20:30 ]
Předmět příspěvku: 

no dobre. tak na to kaslem.
a druha otazka: aku vacku tam mam origo?
a koli comu sa meni za inu?

Autor:  Matthes [ 15.1.08, 20:32 ]
Předmět příspěvku: 

murgy píše:
no dobre. tak na to kaslem.
a druha otazka: aku vacku tam mam origo?
a koli comu sa meni za inu?


Nech tam radsi tu co tam je :)

Autor:  murgy [ 15.1.08, 21:26 ]
Předmět příspěvku: 

1: a co poviete na to ze by som dal trosku znizit hlavu koli kompresii???
2: musim potom vymenit aj vacku?
3: co sa mysli tymto: uprava voditok, rozsirenie sediel, uprava ventilov ??? co to obnasa?

zacal som rozmyslat nad upravou motora, lebo mam pokazeny karbec. a kedze som sa zacal do toho sprtat tak som si povedal ze pozistujem vsetky dostupne info. lenze problem je ze som to nestudoval. ale ked si nieco precitam tak mi to nerobi problem spravit. zacal som robit v strojarskej firme (dalsie +) takze vsetky upravy co sa tyka frezovania atd mam zadara....

Autor:  Kachnis [ 16.1.08, 14:51 ]
Předmět příspěvku: 

tak to mas vyhrano... nech vlozky osoustruzit v dolni casti na prumer 105kovych a muzes je v klidu dat do bloku 105..pak vymen pisty za 120kovy a mas vyhrano. s tlakama si hlavu nedelej, k.p. vzroste na 9,45 :1 a to je stejny jako mely 120LS... k tomu uz muzes pouzit vacku ze 110r nebo felicie a mas slusnej motor pro kazdodenni pouziti..

Autor:  murgy [ 16.1.08, 14:59 ]
Předmět příspěvku: 

no tak to s tymi vlozkami som dobre nepochopil. tie co mam v motore mam osustruzit alebo si mam zohnat nove ?

Autor:  Kachnis [ 16.1.08, 15:04 ]
Předmět příspěvku: 

v motoru mas vlozky 105.. ty musis sehnat vlozky 120, jejich konce osoustruzit, aby se vesly do ulozeni v bloku ( kdyz nechces delat vlozky, muzes prevrtat blok, ale to je pracnejsi a potrebujes frezku jako blazen..

Autor:  murgy [ 16.1.08, 15:08 ]
Předmět příspěvku: 

ty myslis ze mam dat nie vrtat blok, ale osustruzit vlozky z vonkajsieho priemeru aky maju 120ky na premer 105ky aby tam vosli? dobre tomu rozumiem?

Autor:  Kachnis [ 16.1.08, 15:10 ]
Předmět příspěvku: 

jo presne tak...potom to bude chtit upravu hlavy, 105ka ma mensi kanaly, tak lestit, zvetsovat, licovat...

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/