|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 5 ] |
|
Velice nestandardní chování motoru ve volnob. otáčkách
Autor |
Zpráva |
Marco
|
Velice nestandardní chování motoru ve volnob. otáčkách
Dobrý den, mám Felicii combi GLXi z roku 1995 s motorem 1,3/50 kW (BMM) a jsem s ní docela spokojen, Již delší dobu se mi však projevuje závada, která mi jinak bezproblémový provoz docela komplikuje. Problém spočívá v nestandardním chování motoru ve volnoběžných otáčkách. Při nastartování mi normálně naskočí motor do volnoběžných otáček a tyto otáčky drží až do okamžiku použití pedálu plynu. Jakmile dám nohu z plynu, tak motor neudrží volnoběžné otáčky a zhasne. Při opakovaném nastartování mi opět motor naběhne do volnoběžných otáček a situace se opakuje. Pokud tedy chci, aby motor nezhasl, musím volnoběžné otáčky motoru držet plynovým pedálem, Tato situace trvá až do okamžiku, kdy se motor (či nějaká jiná komponenta pod kapotou) ohřeje. Tato situace trvá různě dlouho, někdy se stav srovná brzy, jindy čekám i přes dvacet minut. Potom se vše upraví a už je vše OK. Zajímavé je, že v případě, že startuji se "studeným motorem", ale v teplém počasí, tak tato situace nenastane a volnoběžné otáčky drží i bez plynu. Nevím si s tím rady. Byl jsem s touto závadou v autorizovaném servisu, ale tam mi po provedené diagnostice (závada se v tu chvíli bohužel již neprojevovala) vyměnily pouze svíčky a kabely, ale nic se nezměnilo.
Byl bych vděčný za každý nápad, jak tuto závadu odstranit, předem děkuji.
|
14.5.06, 22:42 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
colaczech
Příspěvky: 59 Bydliště: Jižní Morava,okres Hodonín
|
A co takhle vadne cidlo teploty,ktere dava info ridici jednotce o teplote motoru.RJ nastastavi spatne bohatost smesi(chuda smes)a motor pak neudrzi volnobezne otacky-kdyz je chladno.Kdyz je teplo tak chuda smes tolik nevadi a motor slape bez problemu.
_________________ Škoda 130L (1986);Škoda 130GL (1987)
|
14.5.06, 23:00 |
|
|
Marco
|
Na jiné diskuzi jsem dostal tip na servo volnoběhu, co myslíte?
|
18.5.06, 21:13 |
|
|
Návštěvník
|
Pavděpodobně to bude přesně jak říkáte - tedy servo klapky - přímo u serva je totiž senzor polohy klapky(ten udržuje zpětnou vazbu s řídící jednotkou a čidlem otáček motoru)m, myslím si, že problém by mohl být ve špatných kontaktech(alespoň to bych zkoušel jako první....)
|
19.5.06, 07:37 |
|
|
vici
|
jako prvni krok bych sel vymenil cidlo teploty. ale kup pouze original ve skoda salonu.
|
19.5.06, 07:44 |
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 5 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|