Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

stavba motoru
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8500
Stránka 1 z 6

Autor:  Kachnis [ 16.1.08, 13:57 ]
Předmět příspěvku:  stavba motoru

protoze se tady ted nejak rozmohlo vymirani motoru a resi se potize s legalizaci motoru, napadlo me toto...
1) motor 120, hlava 105.. tlaky vychazej asi 9,45 :1 , to neni zly...vyhoda : dostupnost dilu, netreba snizovat hlavu
2) vlozky 130 ve 120 bloku... uz sem to videl, ale nelibi se mi misto mezi 2. a 3. valcem
3) a to je asi nejdulezitejsi...
PISTY LS A HLAVA 105 S LS VYBRANIM... TIM ZISKAME MOTOR 120 ls SE 105KOVYM SPALOAKEM,TAKZE NESNIZUJEM HLAVU A TLAKY MAME...

CO VY NA JEDNOTLIVY BODY.. kdo napise motor z favorita, je hloupy :)

Autor:  Matthes [ 16.1.08, 14:14 ]
Předmět příspěvku: 

A pisty das jaky kdyz daz vlozky 130? Pises LS to bys tam mel vakl 7mm :shock:

Autor:  Kachnis [ 16.1.08, 14:44 ]
Předmět příspěvku: 

a pokud myslis variantu 2, tak ke 130 vlozkam patri i 130 pisty :) to sem bral jako samozrejmost a presto by to nekdo tunil LSkovejma :)

Autor:  Gemini [ 16.1.08, 14:54 ]
Předmět příspěvku: 

varianta s 105kovou hlavou je zla, zmeraj si rozdiel v kanaloch a ventiloch......co ziskas na tlakoch, to stratis na plneni motoru.....

moja varianta je S120LS , KP cca 10.2:1 , upravena hlava s favo ventilmi, vacka 260tka, to potom pojdete, s hocijakym karburatorom a s hocijakym vyfukom....

samozrejmostou su C-vahadla, ze jo....

Autor:  Kachnis [ 16.1.08, 15:03 ]
Předmět příspěvku: 

ok, zkusenost profika budu respektovat :) jen mi slo o to, abych ziskal tlaky aniz bych snizoval hlavu, ale asi to nejde :(

Autor:  fatal [ 16.1.08, 15:13 ]
Předmět příspěvku: 

Gemini píše:
...moja varianta je S120LS , KP cca 10.2:1 , upravena hlava s favo ventilmi, vacka 260tka, to potom pojdete, s hocijakym karburatorom a s hocijakym vyfukom...


A co říkáš na variantu 120L se sníženou hlavou na cca 10:1 bez dalších úprav (krom předstihu a více oktanů samozřejmě)?

Autor:  Kachnis [ 16.1.08, 15:14 ]
Předmět příspěvku: 

pojede to o trochu lip nez 120 LS, ale u 120L je to uz snizeni skoro o 2mm ne??to je dost..

Autor:  Ondras83 [ 16.1.08, 16:24 ]
Předmět příspěvku: 

kachnis píše:
pojede to o trochu lip nez 120 LS, ale u 120L je to uz snizeni skoro o 2mm ne??to je dost..

jj to je dost, to se pak výrazně mění spalovák.... :roll: (asi sem hloupej, ale já bych tam fakt prdnul fáčko)

Autor:  fatal [ 16.1.08, 16:29 ]
Předmět příspěvku: 

kachnis píše:
pojede to o trochu lip nez 120 LS, ale u 120L je to uz snizeni skoro o 2mm ne??to je dost..


Podle tabulky z jednoho staršího článku na techwebu je snížení 2mm = 9.9:1. Když to pořádně dotáhneš, je to cca 10:1. :wink:

Autor:  fatal [ 16.1.08, 16:31 ]
Předmět příspěvku: 

Ondras83 píše:
...to se pak výrazně mění spalovák...


Ani ne, tvar je zhruba stejný, jen je menší.

Hmm, jak že to bylo? Chytrému napověz...

Autor:  ondra120 [ 16.1.08, 17:13 ]
Předmět příspěvku: 

Já taky včil řeším nějaký ten slušnější a hlavně doma poctivě postavený motor (už mě neba ty z druhé ruky co se tváří jakože jo a po 5 tkm zažnou žrát olej a vodu).
No a vychází mě to na 120 LS (samo že z eMka, nevim kde seženu), vačka 110 R, favo či felda 50 kW (vačku fakt nevim kde seženu), c-vahadla (taky nevim kde seženu). Hlava zrepasovat,dát gufera,slícovat, pobrousit tak o 0,4-0,5 mm. Karbec 130 či 120 LS origo, lauf origo. Všecko samo znovu poskládat s přebroušením kliky,nové vložky atd. atd. ...

Takže kdo máte nějaká ten LSkový motor nazbyt či ostatní díly, tož sa možete pomalu hlásit, beru všecko. 8)

Autor:  Kristensen [ 16.1.08, 17:37 ]
Předmět příspěvku: 

ondra120 píše:
Já taky včil řeším nějaký ten slušnější a hlavně doma poctivě postavený motor (už mě neba ty z druhé ruky co se tváří jakože jo a po 5 tkm zažnou žrát olej a vodu).
No a vychází mě to na 120 LS (samo že z eMka, nevim kde seženu), vačka 110 R, favo či felda 50 kW (vačku fakt nevim kde seženu), c-vahadla (taky nevim kde seženu). Hlava zrepasovat,dát gufera,slícovat, pobrousit tak o 0,4-0,5 mm. Karbec 130 či 120 LS origo, lauf origo. Všecko samo znovu poskládat s přebroušením kliky,nové vložky atd. atd. ...

Takže kdo máte nějaká ten LSkový motor nazbyt či ostatní díly, tož sa možete pomalu hlásit, beru všecko. 8)


Céčkový vahadla není problem jsou na fáfu akorát ale potřebuješ dvě tyče s vahadlama protože fávo má myslím že první a poslední vahadlo rovný takže když je všecky přešoupeš na tyčku vahadel ze šáde tak ti ty krajní dvě neseděj na ventilech, takže z druhých Fávo vahadel potřebuješ vzít dvě vahadla správně natočený.

Autor:  ondra120 [ 16.1.08, 18:23 ]
Předmět příspěvku: 

Céčkový vahadla není problem jsou na fáfu akorát ale potřebuješ dvě tyče s vahadlama protože fávo má myslím že první a poslední vahadlo rovný takže když je všecky přešoupeš na tyčku vahadel ze šáde tak ti ty krajní dvě neseděj na ventilech, takže z druhých Fávo vahadel potřebuješ vzít dvě vahadla správně natočený.[/quote]

Jojo to samo vim. Jenom musim někde schrastit 2 stromečky potažmo 2 hlavy a dávat za každou litr jenom kvůli vahadlům se mi moc nechce...:)Tož asi tak...no budu muset začít aktivně něco hledat:) Achjo ta lenost... :lol: :lol:

Autor:  Jiri [ 16.1.08, 21:33 ]
Předmět příspěvku: 

No a co treba tohle spodek celej 120LS vypoukle pisty vacka erko hlava a vahadla erko ale snizit kompresni pomer motoru odfrezovanim casti spalovaku a pridat turbo :D

Autor:  fatal [ 16.1.08, 21:38 ]
Předmět příspěvku: 

V čem jsou c-vahadla lepší? V čem se liší vahadla fava od stodvácy?

Stránka 1 z 6 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/