Autor |
Zpráva |
v.kalandra
Příspěvky: 728 Bydliště: Sedlec (okres Litoměřice)
|
Identifikace podle výrobního čísla
Prosím o pomoc!
více viz zde: http://skoda-virt.cz/cz/forum/motor-1/7 ... am-rozdil/
Mam par nabidek ke koupi, ale nikdo nevi jestli je to 40 nebo 50kW.
Rád bych uměl rozluštit ten kod nebo věděl jaký je v tom rozdíl aby to poznal i lajk
|
20.1.08, 14:29 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Identifikace podle výrobního čísla
já jsem si nikdy nevšiml že by byly klapky na 50 a 40 kW ani jsem o tom neslyšel, podle mě jsou všechny stejné rozdíl je jen v řídících jednotkách že mají jinou dobu vstřiku miloš
|
20.1.08, 14:58 |
|
|
v.kalandra
Příspěvky: 728 Bydliště: Sedlec (okres Litoměřice)
|
Re: Identifikace podle výrobního čísla
slovacek.milos píše: já jsem si nikdy nevšiml že by byly klapky na 50 a 40 kW ani jsem o tom neslyšel, podle mě jsou všechny stejné rozdíl je jen v řídících jednotkách že mají jinou dobu vstřiku miloš
Ja si to taky myslel, ale je tam rozdíl Proto ji shanim. Nevim jakej opticky, ale měl jsem tu čest poznat rozdíl mezi těma vstřikovači a opravdu tam je. Četl jsem to i ve světě motoru někdy.
|
20.1.08, 15:07 |
|
|
v.kalandra
Příspěvky: 728 Bydliště: Sedlec (okres Litoměřice)
|
Tak první záblesk po dnech hledání!!
http://skoda-virt.cz/cz/forum/motor-1/7 ... k-felicie/
Akorat nevim kde se to měří a jestli to jde jednoduše změřit z venčí
|
20.1.08, 15:18 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
mal som oba typy v ruke, ale klapku som nemeral, jediné čo sa mi zdalo že na 50kW má inú spodnú časť, tak aby pasoval na tú štvorcovú dieru, 40kW má ten spodok iný, ale vrch vstrekovače, motor dorazu, aj tlakový ventil majú rovnaké...
čo viem overene majú iné sanie (nielen tvar diely, ale aj prierez kanálov).
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
20.1.08, 15:38 |
|
|
v.kalandra
Příspěvky: 728 Bydliště: Sedlec (okres Litoměřice)
|
michalkatka píše: mal som oba typy v ruke, ale klapku som nemeral, jediné čo sa mi zdalo že na 50kW má inú spodnú časť, tak aby pasoval na tú štvorcovú dieru, 40kW má ten spodok iný, ale vrch vstrekovače, motor dorazu, aj tlakový ventil majú rovnaké...
čo viem overene majú iné sanie (nielen tvar diely, ale aj prierez kanálov).
Já bych na to potřeboval fotky no Takhle na slepo je to těžký. potřeboval bych obě abych to mohl porovnat. Píšeš že mají jinou spodní část, že 50tka má hranatější než 40kw? Nebo jak to mam chapat? Kdybys mi to mohl vyfotit nebo někde objevil fotky byl bych moc vděčný! Kdyžtak mi je pošli na mail v.kalandra@seznam.cz
Díky za pomoc
|
20.1.08, 16:12 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
v.kalandra píše: michalkatka píše: mal som oba typy v ruke, ale klapku som nemeral, jediné čo sa mi zdalo že na 50kW má inú spodnú časť, tak aby pasoval na tú štvorcovú dieru, 40kW má ten spodok iný, ale vrch vstrekovače, motor dorazu, aj tlakový ventil majú rovnaké...
čo viem overene majú iné sanie (nielen tvar diely, ale aj prierez kanálov). Já bych na to potřeboval fotky no Takhle na slepo je to těžký. potřeboval bych obě abych to mohl porovnat. Píšeš že mají jinou spodní část, že 50tka má hranatější než 40kw? Nebo jak to mam chapat? Kdybys mi to mohl vyfotit nebo někde objevil fotky byl bych moc vděčný! Kdyžtak mi je pošli na mail v.kalandra@seznam.czDíky za pomoc
40kW jednotku mám doma tá má spodnú dosadaciu plochu na gulato, 50kW jednotka má dosadaciu plochu na štvorec, aj keď je vnútri diera gulatá, sanie je iné...
sanie 50kW má dosadaciu plochu ku klapke štvorcovú a 40kW má sanie podobné ako karbové, ale ten gumový medzikus má plochu ako karb, ale iba gulatú dieru. s toho vyplýva že klapky nie sú zámenné, jedine aj so saním...
fotky pre porovnanie nemám, mám iba 40kW sanie a aj tú podložku...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
20.1.08, 17:04 |
|
|
v.kalandra
Příspěvky: 728 Bydliště: Sedlec (okres Litoměřice)
|
Bavíme se pořád o stejných motorech! Všechno vstřikování, akorat rozdil ve vykonu! Ve světě motorů psali že jde vymněnit jenom vstřikovač a jednotka. pak se zvedne vykon asi o 4kW. dalsi uprava je ve vačce a výmněně pístů. Takže by tam měl jít i ten vstřikovač z 50kW bez problémů
|
20.1.08, 17:13 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6585 Bydliště: Kosice
|
v.kalandra píše: Bavíme se pořád o stejných motorech! Všechno vstřikování, akorat rozdil ve vykonu! Ve světě motorů psali že jde vymněnit jenom vstřikovač a jednotka. pak se zvedne vykon asi o 4kW. dalsi uprava je ve vačce a výmněně pístů. Takže by tam měl jít i ten vstřikovač z 50kW bez problémů
Co pisu v SM, tomu zas tak celkom verit netreba, oni tam dokazu nakecat kde-co.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
20.1.08, 17:24 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Záleží na tom jestli je je to rok 93 nebo 94. Do 1/94 byl mono-motronic 1.2.1 a od 94 1.2.2 a byly tam nějaké rozdíly. Pokud je to 40kW 94 tak by to mělo být stejné. Zkus pátrat po tomto, nejsem si zcela jistý.
|
20.1.08, 17:34 |
|
|
v.kalandra
Příspěvky: 728 Bydliště: Sedlec (okres Litoměřice)
|
jo tak o to to bude jeste zajimavejsi. Podle řídící jednotky je to 12.12.1993 takže kdo ví.
Každopádně to rozebrat nemužu,pak bych nemohl jezdit. Nejdřív musim sehnat ten vstřikovač a potom se uvidí jestli pásne nebo ne (doufám ale že jo)
|
20.1.08, 17:41 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Ty verze píšu blbě, je to 1.2.2 a 1.2.3. ale to je jedno. Verzi řídící jednotky poznáš podle čísla. To tvoje už by měla být ta novější, číslo 0 261 200 791
|
20.1.08, 17:52 |
|
|
v.kalandra
Příspěvky: 728 Bydliště: Sedlec (okres Litoměřice)
|
cyz píše: Ty verze píšu blbě, je to 1.2.2 a 1.2.3. ale to je jedno. Verzi řídící jednotky poznáš podle čísla. To tvoje už by měla být ta novější, číslo 0 261 200 791
Hmm, jsi dobrej Ja tam mam stejne ted jednotku z Feldy 50kW Ale ta puvodní 40kW má to číslo jak říkáš 200 791
|
20.1.08, 18:02 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
a funguje to bez problémů s tou starou elektrikou?
|
20.1.08, 18:13 |
|
|
v.kalandra
Příspěvky: 728 Bydliště: Sedlec (okres Litoměřice)
|
cyz píše: a funguje to bez problémů s tou starou elektrikou?
Ted nejak nevim jak to myslis
říkal jsem že původně jsem měl ve fávu jednotku s číslem -011.6 (tzn 40kW ale novej typ).
Jinak Jednotka Favorit a Felicie by meli byt stejny pokud vím. liší se jenom číslem.
Teď tam mám jednotku z Fe 50kW bez dalších úprav a jede v pohodě.
Motor je trochu pružnější bych řekl, každopádně to má i trochu jinej zvuk (takovej sportovnější).
Další testování nebylo, jelikož není benzín
|
20.1.08, 18:31 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|