Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
montaz https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8572 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | palamonti [ 20.1.08, 17:27 ] |
Předmět příspěvku: | montaz |
zdravim rozobral som motor na 110 skode a zistil som ze piesty s ojnicami boli zoradene podla cisel na hlavach ojnic 1-2-3-4 zasebou pocinajuc prvym valcom a teraz rozmyslam ci to nekdo zle nezlozil predtym, tie cisla maju byt v takom poradi ako su oznacene valce na hlave alebo to bolo tak dobre. |
Autor: | Jiri [ 20.1.08, 17:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
ja bych relk ze to bylo dobre... 1-2-3-4... to co je na hlave je poradi zapalovani a to je 1-3-4-2.. |
Autor: | ventYl [ 20.1.08, 17:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
ak ten motor nebol nejako intenzivne rozoberany predtym (alebo trebars vobec), tak nech to bolo akokolvek, tak to bolo dobre, pretoze motor bol tak zabehnuty, ak to niekto medzitym rozoberal a posprehadzoval, tak moze nastat zloba. |
Autor: | palamonti [ 20.1.08, 17:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
no asi bol tak uz zabehnuty takze to tak necham lebo rozoberany ani nebol |
Autor: | Neex [ 20.1.08, 18:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jiri píše: ja bych relk ze to bylo dobre... 1-2-3-4... to co je na hlave je poradi zapalovani a to je 1-3-4-2.. pokud myslíš značení na hlavě tak tam je 1-4-2-3 |
Autor: | Jiri [ 20.1.08, 18:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
Neex píše: Jiri píše: ja bych relk ze to bylo dobre... 1-2-3-4... to co je na hlave je poradi zapalovani a to je 1-3-4-2.. pokud myslíš značení na hlavě tak tam je 1-4-2-3 Tak ted si me dostal.. no ja uz skodovku dlouho nevidelů... mam za to ze tam je poradi zapalovani nikdy sem se o to nejak nezajimal.. vim ze to je proste 1-3-4-2... myslis ta vylita cisla u svicek..... |
Autor: | Matthes [ 20.1.08, 18:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
No ja nevim co zas ty dementi vymysleli kdyz to delali ... asi byli vozrali. Ojnice jsou 1234 ... jednicka je nejblize remenici, ctyrka je nejblize setrvaku. Valce pali v poradi 1342 ... a na hlave je napsano kdy valec pali tedy 1423 |
Autor: | palamonti [ 20.1.08, 19:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
a este ma napadlo vosiel by do 100vecky kde je ten motor aj vyfuk plus vyfukove zvody zo 120nky? neskusal to nekdo? lebo ten spoj co ma 100 medzi zvodmi a vyfukom je proste des |
Autor: | ventYl [ 20.1.08, 19:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
ten isty spoj je aj na 120tkovom motore a 120tkovy motor tam ide tusim takmer uplne bez zmien zamontovat.. samozrejme jedine bud na 110tkove sanie, alebo vratane sania zaslepit otvor na podtlak pre posilovac (tusim sruba M10) a vratane karburatora a filtrboxu |
Autor: | Šemik [ 20.1.08, 19:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
Myslíš na Š100 namontovat výfukové svody + tlumič ze 105/120 To půjde, rozteče děr na hlavě by měly sedět. |
Autor: | fatal [ 20.1.08, 19:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
ventYl píše: ten isty spoj je aj na 120tkovom motore Určitě? Řekl bych, že spoj je jiný... Š100 http://www.auto-vyfuky.cz/skoda-100-pi-395.html Š120 http://www.auto-vyfuky.cz/skoda-105120-7989-pi-817.html |
Autor: | Jarda S. [ 20.1.08, 19:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
palamonti píše: a este ma napadlo vosiel by do 100vecky kde je ten motor aj vyfuk plus vyfukove zvody zo 120nky? neskusal to nekdo? lebo ten spoj co ma 100 medzi zvodmi a vyfukom je proste des de ale pak neni přístup k rozebrání takže bys musel vundavat vejfuk i se svodama |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |