Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

montaz
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8572
Stránka 1 z 1

Autor:  palamonti [ 20.1.08, 17:27 ]
Předmět příspěvku:  montaz

zdravim rozobral som motor na 110 skode a zistil som ze piesty s ojnicami boli zoradene podla cisel na hlavach ojnic 1-2-3-4 zasebou pocinajuc prvym valcom a teraz rozmyslam ci to nekdo zle nezlozil predtym, tie cisla maju byt v takom poradi ako su oznacene valce na hlave alebo to bolo tak dobre.

Autor:  Jiri [ 20.1.08, 17:34 ]
Předmět příspěvku: 

ja bych relk ze to bylo dobre... 1-2-3-4... to co je na hlave je poradi zapalovani a to je 1-3-4-2.. :roll:

Autor:  ventYl [ 20.1.08, 17:45 ]
Předmět příspěvku: 

ak ten motor nebol nejako intenzivne rozoberany predtym (alebo trebars vobec), tak nech to bolo akokolvek, tak to bolo dobre, pretoze motor bol tak zabehnuty, ak to niekto medzitym rozoberal a posprehadzoval, tak moze nastat zloba.

Autor:  palamonti [ 20.1.08, 17:52 ]
Předmět příspěvku: 

no asi bol tak uz zabehnuty takze to tak necham lebo rozoberany ani nebol

Autor:  Neex [ 20.1.08, 18:01 ]
Předmět příspěvku: 

Jiri píše:
ja bych relk ze to bylo dobre... 1-2-3-4... to co je na hlave je poradi zapalovani a to je 1-3-4-2.. :roll:


pokud myslíš značení na hlavě tak tam je 1-4-2-3 :wink:

Autor:  Jiri [ 20.1.08, 18:04 ]
Předmět příspěvku: 

Neex píše:
Jiri píše:
ja bych relk ze to bylo dobre... 1-2-3-4... to co je na hlave je poradi zapalovani a to je 1-3-4-2.. :roll:


pokud myslíš značení na hlavě tak tam je 1-4-2-3 :wink:


Tak ted si me dostal.. no ja uz skodovku dlouho nevidelů... mam za to ze tam je poradi zapalovani nikdy sem se o to nejak nezajimal.. vim ze to je proste 1-3-4-2... myslis ta vylita cisla u svicek.....

Autor:  Matthes [ 20.1.08, 18:44 ]
Předmět příspěvku: 

No ja nevim co zas ty dementi vymysleli kdyz to delali ... asi byli vozrali.

Ojnice jsou 1234 ... jednicka je nejblize remenici, ctyrka je nejblize setrvaku. Valce pali v poradi 1342 ... a na hlave je napsano kdy valec pali tedy 1423 :)

Autor:  palamonti [ 20.1.08, 19:26 ]
Předmět příspěvku: 

a este ma napadlo vosiel by do 100vecky kde je ten motor aj vyfuk plus vyfukove zvody zo 120nky? neskusal to nekdo? lebo ten spoj co ma 100 medzi zvodmi a vyfukom je proste des :D

Autor:  ventYl [ 20.1.08, 19:34 ]
Předmět příspěvku: 

ten isty spoj je aj na 120tkovom motore a 120tkovy motor tam ide tusim takmer uplne bez zmien zamontovat.. samozrejme jedine bud na 110tkove sanie, alebo vratane sania zaslepit otvor na podtlak pre posilovac (tusim sruba M10) a vratane karburatora a filtrboxu

Autor:  Šemik [ 20.1.08, 19:36 ]
Předmět příspěvku: 

Myslíš na Š100 namontovat výfukové svody + tlumič ze 105/120 :?: To půjde, rozteče děr na hlavě by měly sedět.

Autor:  fatal [ 20.1.08, 19:38 ]
Předmět příspěvku: 

ventYl píše:
ten isty spoj je aj na 120tkovom motore


Určitě? Řekl bych, že spoj je jiný...

Š100
http://www.auto-vyfuky.cz/skoda-100-pi-395.html

Š120
http://www.auto-vyfuky.cz/skoda-105120-7989-pi-817.html

Autor:  Jarda S. [ 20.1.08, 19:52 ]
Předmět příspěvku: 

palamonti píše:
a este ma napadlo vosiel by do 100vecky kde je ten motor aj vyfuk plus vyfukove zvody zo 120nky? neskusal to nekdo? lebo ten spoj co ma 100 medzi zvodmi a vyfukom je proste des :D


de ale pak neni přístup k rozebrání takže bys musel vundavat vejfuk i se svodama :wink:

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/