Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Skubajici motor https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=858 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Mike [ 16.5.06, 13:32 ] |
Předmět příspěvku: | Skubajici motor |
Dobry den, vim ze uz to tu bylo, ale ani jedna rada nevyresila muj problem. A ten je taky, ze mi skube nehorazne motor pri nizkych otackach cca do 2000 ot/min. a nad 2000 ot/min toto skubani zmizi. Zacalo mi to jak jsem vymenoval olej, tak kamarad mi rek ze mi prez pumpu jde do oleje benzin prej. tak vymenil membranu. Pak sem sesteloval ventily, vymenil VN kabely, svicky jsou par mesicu stare. Nedine co mam je vile asi 4° v rozdelovaci, na palci. Vicko mam nove. Nastartovat jde bez problemu, jedine co je to je vyzsi spotreba asi 10l/100km. Mym podezdrenim je bohata smes a v nizkych to dusi. Nebyl sem na PAL testu, nemeril sem tlaky ve valcich. Drive nez podstoupim financne narocne veci tak bych sam se na to kuknul. Jinak dik za rady mam Favorit 91 karburator. |
Autor: | Roman [ 16.5.06, 13:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
a co palec rozdelovace - ten dokaze delat divy, kdyz je polofunkcni - jakej davas benzin - N95? Nestrili to do sani nobo do vyfuku? Skube to vic, kdyz pridas vic plynu nebo to v zavislosti na seslapnuti plynu skube stale stejne? |
Autor: | ferrari [ 16.5.06, 19:58 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Skubajici motor |
Mike píše: Dobry den, vim ze uz to tu bylo, ale ani jedna rada nevyresila muj problem. A ten je taky, ze mi skube nehorazne motor pri nizkych otackach cca do 2000 ot/min. a nad 2000 ot/min toto skubani zmizi. Zacalo mi to jak jsem vymenoval olej, tak kamarad mi rek ze mi prez pumpu jde do oleje benzin prej. tak vymenil membranu. Pak sem sesteloval ventily, vymenil VN kabely, svicky jsou par mesicu stare. Nedine co mam je vile asi 4° v rozdelovaci, na palci. Vicko mam nove. Nastartovat jde bez problemu, jedine co je to je vyzsi spotreba asi 10l/100km. Mym podezdrenim je bohata smes a v nizkych to dusi. Nebyl sem na PAL testu, nemeril sem tlaky ve valcich. Drive nez podstoupim financne narocne veci tak bych sam se na to kuknul. Jinak dik za rady mam Favorit 91 karburator. Pojkiaľ máš podozrenie na bohatú zmes, choď na kontrlu emisií. nevie, nemalo by to byť finančne náročné, mňa to stojí 150 Sk (kontrola+nastavenie). |
Autor: | Mike.M [ 17.5.06, 06:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
Roman píše: a co palec rozdelovace - ten dokaze delat divy, kdyz je polofunkcni - jakej davas benzin - N95? Nestrili to do sani nobo do vyfuku? Skube to vic, kdyz pridas vic plynu nebo to v zavislosti na seslapnuti plynu skube stale stejne? No pokud slapu na plyn opravdu jemne, tak to neskube, ale je to spise take to udrzovaci tempo. Takze rozjezdy ci akcelerace je bidna spise zadna. Jen co vic seslapnu pedal tak to zacne skubat. Ale zajimave ze se toto strati od 2tis ot/min. ja ale jezdim tak ze max 2,5tis ot/min. pak uz to řve. Jinak palivo do toho liju N95, jine nema smysl, bez aditiv, ale to uz asi 4 roky a vzdy dobre. |
Autor: | Roman [ 17.5.06, 09:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
no tak to se tu ted nekde resilo - presne tohle mi to taky delalo - zavada = palec, vicko, kabely, svice!! na 90% kabely |
Autor: | Mike.M [ 17.5.06, 09:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
Roman píše: no tak to se tu ted nekde resilo - presne tohle mi to taky delalo - zavada = palec, vicko, kabely, svice!! na 90% kabely palec sem nemenil, kabely jsou jeste od vyroby zkusim vymenit, vicko je temer nove, svicky menene cca 3mes. Takze ale u kabelu se mi to nezda, ze jen v nizkych otackach. |
Autor: | Roman [ 17.5.06, 09:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
kdyz jsou to kabely, tak to do nejakych 2000 rpm skube a nejvic to skube kdyz hodne pridas - jakmile jsou uz vyssi otacky, tak to nedela |
Autor: | Návštěvník [ 17.5.06, 10:20 ] |
Předmět příspěvku: | škubání |
A ještě jsou velmi zrádné koncovky vysokonapěťových kabelů.Dělalo mi to toto:jízda rovně=dobrý,jízda doprava=dobrý,sebemenší zatáčka doleva=jako kdyby vzadu u motoru seděl trpaslík a vytáhl nějaký kabel=škubačky.Po zoufalství profík toto odhalil.Vypálený a volný odpor v koncovce!Pěkná sviňárna! |
Autor: | Mike.M [ 17.5.06, 11:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
Roman píše: kdyz jsou to kabely, tak to do nejakych 2000 rpm skube a nejvic to skube kdyz hodne pridas - jakmile jsou uz vyssi otacky, tak to nedela Dale me napadlo bohata smes, pri nizkych to moc zahlcuje a dusi motor. Jeste si pockam na vyjadreni p. Čecha a pak se do toho pustim. |
Autor: | Mike.M [ 18.5.06, 08:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jeste podotknu, ze jsem vcera vymenil kabely, pomohlo to jen minimalne, a jak jsem chtel vlesz do karburatoru tak jsem se zhrozil. Vzduchovy filtr byl na obvodu uplne cerny, skoro jak uhel, spise uplne jak uhli. Dnes ho zkusim vymenit a oddelam to koleno, co vede od vyfukoveho potrubi, asi kdyz jsem menil stredni cast, tak sem porusil nejak tu prvni a profukuje mi to do toho. Jinak asi neni jina moznost, ze za 4 mes. se filtr zanese uplne jak uhli. |
Autor: | michalkatka [ 18.5.06, 09:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mike.M píše: Jeste podotknu, ze jsem vcera vymenil kabely, pomohlo to jen minimalne, a jak jsem chtel vlesz do karburatoru tak jsem se zhrozil. Vzduchovy filtr byl na obvodu uplne cerny, skoro jak uhel, spise uplne jak uhli. Dnes ho zkusim vymenit a oddelam to koleno, co vede od vyfukoveho potrubi, asi kdyz jsem menil stredni cast, tak sem porusil nejak tu prvni a profukuje mi to do toho. Jinak asi neni jina moznost, ze za 4 mes. se filtr zanese uplne jak uhli. filter by mal vydržať dlhšie,... a možno ti to šklbe kôli akceleračnej pumpičke, keď pomaly pridávaš a vtedy ide plynule... prípadne nízka hladina paliva v karburátore... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |