Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 14.11.24, 18:10



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 76 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
 stavba motoru 
Autor Zpráva
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek stavba motoru
protoze se tady ted nejak rozmohlo vymirani motoru a resi se potize s legalizaci motoru, napadlo me toto...
1) motor 120, hlava 105.. tlaky vychazej asi 9,45 :1 , to neni zly...vyhoda : dostupnost dilu, netreba snizovat hlavu
2) vlozky 130 ve 120 bloku... uz sem to videl, ale nelibi se mi misto mezi 2. a 3. valcem
3) a to je asi nejdulezitejsi...
PISTY LS A HLAVA 105 S LS VYBRANIM... TIM ZISKAME MOTOR 120 ls SE 105KOVYM SPALOAKEM,TAKZE NESNIZUJEM HLAVU A TLAKY MAME...

CO VY NA JEDNOTLIVY BODY.. kdo napise motor z favorita, je hloupy :)

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


16.1.08, 13:57
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
A pisty das jaky kdyz daz vlozky 130? Pises LS to bys tam mel vakl 7mm :shock:

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


16.1.08, 14:14
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
a pokud myslis variantu 2, tak ke 130 vlozkam patri i 130 pisty :) to sem bral jako samozrejmost a presto by to nekdo tunil LSkovejma :)

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


16.1.08, 14:44
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 528
Bydliště: Trenčín , Slovakia
Příspěvek 
varianta s 105kovou hlavou je zla, zmeraj si rozdiel v kanaloch a ventiloch......co ziskas na tlakoch, to stratis na plneni motoru.....

moja varianta je S120LS , KP cca 10.2:1 , upravena hlava s favo ventilmi, vacka 260tka, to potom pojdete, s hocijakym karburatorom a s hocijakym vyfukom....

samozrejmostou su C-vahadla, ze jo....

_________________
Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm


16.1.08, 14:54
Profil Zobrazit autorovy stránky
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
ok, zkusenost profika budu respektovat :) jen mi slo o to, abych ziskal tlaky aniz bych snizoval hlavu, ale asi to nejde :(

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


16.1.08, 15:03
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
Gemini píše:
...moja varianta je S120LS , KP cca 10.2:1 , upravena hlava s favo ventilmi, vacka 260tka, to potom pojdete, s hocijakym karburatorom a s hocijakym vyfukom...


A co říkáš na variantu 120L se sníženou hlavou na cca 10:1 bez dalších úprav (krom předstihu a více oktanů samozřejmě)?


16.1.08, 15:13
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
pojede to o trochu lip nez 120 LS, ale u 120L je to uz snizeni skoro o 2mm ne??to je dost..

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


16.1.08, 15:14
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
kachnis píše:
pojede to o trochu lip nez 120 LS, ale u 120L je to uz snizeni skoro o 2mm ne??to je dost..

jj to je dost, to se pak výrazně mění spalovák.... :roll: (asi sem hloupej, ale já bych tam fakt prdnul fáčko)

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


16.1.08, 16:24
Profil ICQ
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
kachnis píše:
pojede to o trochu lip nez 120 LS, ale u 120L je to uz snizeni skoro o 2mm ne??to je dost..


Podle tabulky z jednoho staršího článku na techwebu je snížení 2mm = 9.9:1. Když to pořádně dotáhneš, je to cca 10:1. :wink:


16.1.08, 16:29
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
Ondras83 píše:
...to se pak výrazně mění spalovák...


Ani ne, tvar je zhruba stejný, jen je menší.

Hmm, jak že to bylo? Chytrému napověz...


16.1.08, 16:31
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Metal (urg)
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3730
Bydliště: Vsetín
Příspěvek 
Já taky včil řeším nějaký ten slušnější a hlavně doma poctivě postavený motor (už mě neba ty z druhé ruky co se tváří jakože jo a po 5 tkm zažnou žrát olej a vodu).
No a vychází mě to na 120 LS (samo že z eMka, nevim kde seženu), vačka 110 R, favo či felda 50 kW (vačku fakt nevim kde seženu), c-vahadla (taky nevim kde seženu). Hlava zrepasovat,dát gufera,slícovat, pobrousit tak o 0,4-0,5 mm. Karbec 130 či 120 LS origo, lauf origo. Všecko samo znovu poskládat s přebroušením kliky,nové vložky atd. atd. ...

Takže kdo máte nějaká ten LSkový motor nazbyt či ostatní díly, tož sa možete pomalu hlásit, beru všecko. 8)

_________________
Škoda Fabia 1.9 SDI - přesunovadlo
Jawa 350 OHC ´19 - pro jizdy s čistýma rukama
ČZ 175/477 ´72 - veterán
Obrázek
Škoda 742 Forever Team


16.1.08, 17:13
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
ondra120 píše:
Já taky včil řeším nějaký ten slušnější a hlavně doma poctivě postavený motor (už mě neba ty z druhé ruky co se tváří jakože jo a po 5 tkm zažnou žrát olej a vodu).
No a vychází mě to na 120 LS (samo že z eMka, nevim kde seženu), vačka 110 R, favo či felda 50 kW (vačku fakt nevim kde seženu), c-vahadla (taky nevim kde seženu). Hlava zrepasovat,dát gufera,slícovat, pobrousit tak o 0,4-0,5 mm. Karbec 130 či 120 LS origo, lauf origo. Všecko samo znovu poskládat s přebroušením kliky,nové vložky atd. atd. ...

Takže kdo máte nějaká ten LSkový motor nazbyt či ostatní díly, tož sa možete pomalu hlásit, beru všecko. 8)


Céčkový vahadla není problem jsou na fáfu akorát ale potřebuješ dvě tyče s vahadlama protože fávo má myslím že první a poslední vahadlo rovný takže když je všecky přešoupeš na tyčku vahadel ze šáde tak ti ty krajní dvě neseděj na ventilech, takže z druhých Fávo vahadel potřebuješ vzít dvě vahadla správně natočený.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


16.1.08, 17:37
Profil
Metal (urg)
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3730
Bydliště: Vsetín
Příspěvek 
Céčkový vahadla není problem jsou na fáfu akorát ale potřebuješ dvě tyče s vahadlama protože fávo má myslím že první a poslední vahadlo rovný takže když je všecky přešoupeš na tyčku vahadel ze šáde tak ti ty krajní dvě neseděj na ventilech, takže z druhých Fávo vahadel potřebuješ vzít dvě vahadla správně natočený.[/quote]

Jojo to samo vim. Jenom musim někde schrastit 2 stromečky potažmo 2 hlavy a dávat za každou litr jenom kvůli vahadlům se mi moc nechce...:)Tož asi tak...no budu muset začít aktivně něco hledat:) Achjo ta lenost... :lol: :lol:

_________________
Škoda Fabia 1.9 SDI - přesunovadlo
Jawa 350 OHC ´19 - pro jizdy s čistýma rukama
ČZ 175/477 ´72 - veterán
Obrázek
Škoda 742 Forever Team


16.1.08, 18:23
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
No a co treba tohle spodek celej 120LS vypoukle pisty vacka erko hlava a vahadla erko ale snizit kompresni pomer motoru odfrezovanim casti spalovaku a pridat turbo :D


16.1.08, 21:33
Profil ICQ
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
V čem jsou c-vahadla lepší? V čem se liší vahadla fava od stodvácy?


16.1.08, 21:38
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 76 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 58 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz