Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

bohatost smesi
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8602
Stránka 1 z 1

Autor:  Butch [ 22.1.08, 12:52 ]
Předmět příspěvku:  bohatost smesi

ahoj . nedavno jsem menil pistni kroužky na favoritu , po vymene jsem hned chtel na emise at mi tam udelaji bohatost a taky predstih . jenže tam kroutili šroubkem bohatosti a kroutili a kroutili ale vic jim to uz kroutit neslo a porat tam byla moc velka bohatost ...moc benzinu . a automechanik na to " karburator na ho**o" . tak jsem se ptal toho blazna co mi ten karbec prodal pred 2 mesicema . a ten mi na to rekl ze kdyz se davaji nove pistni krouzky tak stim musim pocitat nez se to zajede "nez se posadi tlaky" a ze prej na tom ani nejde sestelovat ta bohatost kdyz to je "jako nove" . tak tedkom nevim komu mam verit . prosimvas o radu . co je na tom pravdy ?? diky

Autor:  Neex [ 22.1.08, 13:52 ]
Předmět příspěvku: 

nevím co ostatní nato, ale mě to přijde jako blbost... jinak si zkontroluj na karburátoru stav obohacovače částečného zatížení a základní polohu šk. klapky 2 stupně (rozuměj aby byla dovřená)... pak mě napadá ještě vyběhaná oska klapky a nesprávně fungující sytič přičemž posledně jmenované by snad poznal každý zkušenější technik na emisích.

Autor:  slovacek.milos [ 22.1.08, 14:27 ]
Předmět příspěvku: 

Neex píše:
nevím co ostatní nato, ale mě to přijde jako blbost... jinak si zkontroluj na karburátoru stav obohacovače částečného zatížení a základní polohu šk. klapky 2 stupně (rozuměj aby byla dovřená)... pak mě napadá ještě vyběhaná oska klapky a nesprávně fungující sytič přičemž posledně jmenované by snad poznal každý zkušenější technik na emisích.



to bude určitě v tom obohacovači nový, snad jsem nikdy jinou závadu neměl že jak nereagovala bohast tak byla prasklá membrána obohacovače, a na těch emisích snad kroužky poznají kroužky zvyšují HC a tím šroubovákem zas ovlivnuješ CO miloš

Autor:  Neex [ 22.1.08, 15:44 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
Neex píše:
nevím co ostatní nato, ale mě to přijde jako blbost... jinak si zkontroluj na karburátoru stav obohacovače částečného zatížení a základní polohu šk. klapky 2 stupně (rozuměj aby byla dovřená)... pak mě napadá ještě vyběhaná oska klapky a nesprávně fungující sytič přičemž posledně jmenované by snad poznal každý zkušenější technik na emisích.



to bude určitě v tom obohacovači nový, snad jsem nikdy jinou závadu neměl že jak nereagovala bohast tak byla prasklá membrána obohacovače, a na těch emisích snad kroužky poznají kroužky zvyšují HC a tím šroubovákem zas ovlivnuješ CO miloš


souhlas vidím to stejně proto jsem to napsal jako první... ta membránka jak je tam původní tak nemá šanci vydržet... stačí malá prasklinka a podtlak nebude při volnoběhu ventil obohacovače plně uzavírat a bude neustále obohacovat směs.

Autor:  Butch [ 23.1.08, 13:11 ]
Předmět příspěvku: 

no ta skrtici klapa prej je porat otevrena . jako by to bylo porat pod zateži ten motor . takze to je urcite v tom obohacovaci ? mam koupit novy ? .....dival jsem se na neho pred tema emisema a vypadal dojebany ale drzel ...zadna prasklina . mozna jenom trochu divny tvar u tech malych direk . .......

Autor:  patrik-hp [ 24.1.08, 20:42 ]
Předmět příspěvku: 

Nejlíp bude dát karburátor do pořádku.....vyčistit,profoukat,zkontrolovat dosedací plochy a membrány, a seřídit.....kouknout na jehlu volnoběhu...jestli otevírá do maxima.pak pokračovat dál... :) :wink:

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/