Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

jakej olej do fáva
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8639
Stránka 1 z 6

Autor:  florisimo [ 24.1.08, 00:53 ]
Předmět příspěvku:  jakej olej do fáva

jakej olej lijete do Favorita?

Autor:  Neex [ 24.1.08, 01:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: jakej olej do fáva

florisimo píše:
jakej olej lijete do Favorita?


jak už jsem psal v jiné diskuzi tak už 6 let Mogul GX Pro ...motor v top stavu bez karbonu a tlaky ukázkové :wink:

Autor:  cyz [ 24.1.08, 01:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: jakej olej do fáva

Mám BMM (prodloužené intervaly výmny na 15tkm) a liju Mobil Super S 10W40

Autor:  michalkatka [ 24.1.08, 06:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: jakej olej do fáva

Madit Turboplus...

a motor vyzerá takto...

Obrázek Obrázek

Autor:  FerdikF [ 24.1.08, 09:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: jakej olej do fáva

Neex píše:
florisimo píše:
jakej olej lijete do Favorita?


jak už jsem psal v jiné diskuzi tak už 6 let Mogul GX Pro ...motor v top stavu bez karbonu a tlaky ukázkové :wink:


Souhlas taky leju Mogul GX Pro - 15W-40. Do motoru v top stavu bych dával Mogul GX PRO Fe - 10W-40.

Autor:  slovacek.milos [ 24.1.08, 09:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: jakej olej do fáva

michalkatka píše:
Madit Turboplus...

a motor vyzerá takto...

Obrázek Obrázek


moje řeč levný kvalitní a co je zajímavé tak 15 W je vhodný do mínus 7 podle návodu ke škodovce a superturbo 15 W ma garantovaný start v plné viskozitě do -26, po třetí výměně je v motoru naprosto čisto, zatím dva případy u mého traktoru začal čistit motor tak že zhoustl a motor měl problémy s mazáním po startu a jedna škoda 120 přestala zhasínat kontrolka, po další výměně se tento problém neopakoval, tak kdo si ho tam dáte poprve tak se musí skontrolovat vahadla jestli tam není nános patlaniny a při prvním problému s kontrolkou vyměnit, nebo dát turbo plus ten je řídký a další výměnu superturbo miloš

Autor:  michalkatka [ 24.1.08, 09:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: jakej olej do fáva

slovacek.milos píše:
moje řeč levný kvalitní a co je zajímavé tak 15 W je vhodný do mínus 7 podle návodu ke škodovce a superturbo 15 W ma garantovaný start v plné viskozitě do -26, po třetí výměně je v motoru naprosto čisto, zatím dva případy u mého traktoru začal čistit motor tak že zhoustl a motor měl problémy s mazáním po startu a jedna škoda 120 přestala zhasínat kontrolka, po další výměně se tento problém neopakoval, tak kdo si ho tam dáte poprve tak se musí skontrolovat vahadla jestli tam není nános patlaniny a při prvním problému s kontrolkou vyměnit, nebo dát turbo plus ten je řídký a další výměnu superturbo miloš


:oops: :lol:

Autor:  p20k [ 24.1.08, 09:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: jakej olej do fáva

FerdikF píše:
Neex píše:
florisimo píše:
jakej olej lijete do Favorita?


jak už jsem psal v jiné diskuzi tak už 6 let Mogul GX Pro ...motor v top stavu bez karbonu a tlaky ukázkové :wink:


Souhlas taky leju Mogul GX Pro - 15W-40. Do motoru v top stavu bych dával Mogul GX PRO Fe - 10W-40.


Já tam mám klasický paramo Trysk speed 10W-40 a taky si motor nestěžuje aspoň zatím ne :) . Myslíte že třeba ten Mogul GX PRO Fe je lepší a nebo je to jen jiná značka? Protože Mogul je taky z Parama.

Autor:  Neex [ 24.1.08, 11:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: jakej olej do fáva

FerdikF píše:
Neex píše:
florisimo píše:
jakej olej lijete do Favorita?


jak už jsem psal v jiné diskuzi tak už 6 let Mogul GX Pro ...motor v top stavu bez karbonu a tlaky ukázkové :wink:


Souhlas taky leju Mogul GX Pro - 15W-40. Do motoru v top stavu bych dával Mogul GX PRO Fe - 10W-40.


JJ ale já už nemám důvod přecházet... tenhle olej se mi osvědčil. On by ten Fe byl třeba i o trochu lepší ale už jsem si zvykl na GX Pro :wink:

Autor:  slovacek.milos [ 24.1.08, 12:25 ]
Předmět příspěvku: 

před několika lety jsem zaznamenal soud o poškozený motor, zadřená vačka vlivem minerálního oleje a výrobce doporučoval olej 5W plnou, výsledek byl že tyto oleje měli stejnou kvalitu na zkoušené vlastnosti a ten minerální tu plnou i předčil, nevím ale značky těch olejů, nakonec byla přiznána výrobní vada motoru miloš

Autor:  FerdikF [ 24.1.08, 13:37 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
před několika lety jsem zaznamenal soud o poškozený motor, zadřená vačka vlivem minerálního oleje a výrobce doporučoval olej 5W plnou, výsledek byl že tyto oleje měli stejnou kvalitu na zkoušené vlastnosti a ten minerální tu plnou i předčil, nevím ale značky těch olejů, nakonec byla přiznána výrobní vada motoru miloš



Jak psal myslím pan Čech, že dneska se už oleje praktycky nedělí na syntetiku, polosyntetiku a minerál. Záleží na viskozitě a výkonostní specifikaci.

Autor:  Neex [ 24.1.08, 13:45 ]
Předmět příspěvku: 

FerdikF píše:
slovacek.milos píše:
před několika lety jsem zaznamenal soud o poškozený motor, zadřená vačka vlivem minerálního oleje a výrobce doporučoval olej 5W plnou, výsledek byl že tyto oleje měli stejnou kvalitu na zkoušené vlastnosti a ten minerální tu plnou i předčil, nevím ale značky těch olejů, nakonec byla přiznána výrobní vada motoru miloš



Jak psal myslím pan Čech, že dneska se už oleje praktycky nedělí na syntetiku, polosyntetiku a minerál. Záleží na viskozitě a výkonostní specifikaci.


zajímavé články o tomhle jsou i na oleje.cz ...třeba tento http://oleje.cz/index.php?left=main&page=clanky_mytus3

Autor:  patrik-hp [ 24.1.08, 20:07 ]
Předmět příspěvku: 

FerdikF píše:
slovacek.milos píše:
před několika lety jsem zaznamenal soud o poškozený motor, zadřená vačka vlivem minerálního oleje a výrobce doporučoval olej 5W plnou, výsledek byl že tyto oleje měli stejnou kvalitu na zkoušené vlastnosti a ten minerální tu plnou i předčil, nevím ale značky těch olejů, nakonec byla přiznána výrobní vada motoru miloš



Jak psal myslím pan Čech, že dneska se už oleje praktycky nedělí na syntetiku, polosyntetiku a minerál. Záleží na viskozitě a výkonostní specifikaci.


:D :D :D Ale dělí :!: :!: :!: jen se málo píše... A stále budou...protože v tom prostě rozdíl je....Až bude jeden olej na motor,pak možná....

Autor:  Neex [ 24.1.08, 20:09 ]
Předmět příspěvku: 

patrik-hp píše:
FerdikF píše:
slovacek.milos píše:
před několika lety jsem zaznamenal soud o poškozený motor, zadřená vačka vlivem minerálního oleje a výrobce doporučoval olej 5W plnou, výsledek byl že tyto oleje měli stejnou kvalitu na zkoušené vlastnosti a ten minerální tu plnou i předčil, nevím ale značky těch olejů, nakonec byla přiznána výrobní vada motoru miloš



Jak psal myslím pan Čech, že dneska se už oleje praktycky nedělí na syntetiku, polosyntetiku a minerál. Záleží na viskozitě a výkonostní specifikaci.


:D :D :D Ale dělí :!: :!: :!: jen se málo píše... A stále budou...protože v tom prostě rozdíl je....Až bude jeden olej na motor,pak možná....


a když bude olej 5W-40 a 15W-40 se stejnou výkonnostní klasifikací tak kromě viskozity jaký je v tom rozdíl?

Autor:  slovacek.milos [ 24.1.08, 20:22 ]
Předmět příspěvku: 

Neex píše:
patrik-hp píše:
FerdikF píše:
slovacek.milos píše:
před několika lety jsem zaznamenal soud o poškozený motor, zadřená vačka vlivem minerálního oleje a výrobce doporučoval olej 5W plnou, výsledek byl že tyto oleje měli stejnou kvalitu na zkoušené vlastnosti a ten minerální tu plnou i předčil, nevím ale značky těch olejů, nakonec byla přiznána výrobní vada motoru miloš



Jak psal myslím pan Čech, že dneska se už oleje praktycky nedělí na syntetiku, polosyntetiku a minerál. Záleží na viskozitě a výkonostní specifikaci.


:D :D :D Ale dělí :!: :!: :!: jen se málo píše... A stále budou...protože v tom prostě rozdíl je....Až bude jeden olej na motor,pak možná....


a když bude olej 5W-40 a 15W-40 se stejnou výkonnostní klasifikací tak kromě viskozity jaký je v tom rozdíl?


jasné z pohledu viskozity, ale oleje se dělí na minerál, polo a plná, a ještě je minerál s polosyntetickými přísadami, jakože z čeho a jakým způsobem jsou vyrobeny, motorové oleje se nedělí jen v jednom všechny slouží k mazání , takže třeba oleje dřecí nejsou :D miloš

Stránka 1 z 6 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/