|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 8 ] |
|
Škubnutí motoru při otevření 2. stupně - Rapid 130
Autor |
Zpráva |
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Škubnutí motoru při otevření 2. stupně - Rapid 130
Zdravim, potřeboval bych malou radu. Motor mi krásně táhne, neškube, ale jakmile začne otevírat 2. stupeň tak to škubne jako sviňa, že mi málem zuby vypadnou . Karbec byl čištěn. Jo, dělá to od té doby co jsem do Naturalu 95 začal přidávat olovo. Předstih byl samozřejmě upraven, neklepe. Netušíte někdo čím by to mohlo být?
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
17.5.06, 15:15 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Pravdepodobne z nejakého titulu zadrháva hriadeľ škrtiacej klapky 2. komory. Nedoťahoval si náhodou karburátor "brutálne"?
|
17.5.06, 19:23 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
ferrari píše: Pravdepodobne z nejakého titulu zadrháva hriadeľ škrtiacej klapky 2. komory. Nedoťahoval si náhodou karburátor "brutálne"?
Nee, viděl jsem (a na fréze srovnával) spousty přírub takovýchto karburátorů které instaloval takovýto "odborníci".
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
18.5.06, 13:04 |
|
|
Návštěvník
|
Mě to začalo dělá na Rapidu 120 taky.Zatím jsem to zásadně neřešil. Co máš v bovdenu, lanko nebo strunu?
Už se Ti struna nebo lanko někdy přetrhlo? V kterém místě, jaký mělo přerušení tvar? Ostrý jako když to ustříhneš, nebo
zacuckovaný? Mám podezření, že v místě otočné kladky na plynové páčce u karbu (co se do ní strká lanko) jsou ostré hrany a na průchodce bovdenu u vyústění taky. Pořád vozím jedno lanko sebou protože ročně asi 4-krát měním.
Po výměně, když je lanko namazané auto necuká.
Rapid 120-5Q
|
19.5.06, 12:37 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
[quote="Anonymous"]Mě to začalo dělá na Rapidu 120 taky.Zatím jsem to zásadně neřešil. Co máš v bovdenu, lanko nebo strunu?
Už se Ti struna nebo lanko někdy přetrhlo? V kterém místě, jaký mělo přerušení tvar? Ostrý jako když to ustříhneš, nebo
zacuckovaný? Mám podezření, že v místě otočné kladky na plynové páčce u karbu (co se do ní strká lanko) jsou ostré hrany a na průchodce bovdenu u vyústění taky. Pořád vozím jedno lanko sebou protože ročně asi 4-krát měním.
Po výměně, když je lanko namazané auto necuká.
No,ale tu sa píše, že motor šklbne pri otvorení 2. komory = rátam, že pri plnom plyne v okamihu keď motor dosiahne otáčky, pri kt. sa 2. komora otvára.
|
19.5.06, 14:12 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Anonymous píše: Mě to začalo dělá na Rapidu 120 taky.Zatím jsem to zásadně neřešil. Co máš v bovdenu, lanko nebo strunu? Už se Ti struna nebo lanko někdy přetrhlo? V kterém místě, jaký mělo přerušení tvar? Ostrý jako když to ustříhneš, nebo zacuckovaný? Mám podezření, že v místě otočné kladky na plynové páčce u karbu (co se do ní strká lanko) jsou ostré hrany a na průchodce bovdenu u vyústění taky. Pořád vozím jedno lanko sebou protože ročně asi 4-krát měním. Po výměně, když je lanko namazané auto necuká.
Rapid 120-5Q
Mam tam strunu s drobnou úpravu díky které struna nepraskne desítky let - oveřeno.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
19.5.06, 14:47 |
|
|
Návštěvník
|
Snad ne se silonovou kladkou a šňůrkou?
Rapid 120 5-Q
|
22.5.06, 13:31 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Ne. strunu a kus tvrdýho drátu u pedálu
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
23.5.06, 11:40 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 8 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 26 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|