Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Škubnutí motoru při otevření 2. stupně - Rapid 130 https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=866 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Šemik [ 17.5.06, 15:15 ] |
Předmět příspěvku: | Škubnutí motoru při otevření 2. stupně - Rapid 130 |
Zdravim, potřeboval bych malou radu. Motor mi krásně táhne, neškube, ale jakmile začne otevírat 2. stupeň tak to škubne jako sviňa, že mi málem zuby vypadnou . Karbec byl čištěn. Jo, dělá to od té doby co jsem do Naturalu 95 začal přidávat olovo. Předstih byl samozřejmě upraven, neklepe. Netušíte někdo čím by to mohlo být? |
Autor: | ferrari [ 17.5.06, 19:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pravdepodobne z nejakého titulu zadrháva hriadeľ škrtiacej klapky 2. komory. Nedoťahoval si náhodou karburátor "brutálne"? |
Autor: | Šemik [ 18.5.06, 13:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
ferrari píše: Pravdepodobne z nejakého titulu zadrháva hriadeľ škrtiacej klapky 2. komory. Nedoťahoval si náhodou karburátor "brutálne"? Nee, viděl jsem (a na fréze srovnával) spousty přírub takovýchto karburátorů které instaloval takovýto "odborníci". |
Autor: | Návštěvník [ 19.5.06, 12:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mě to začalo dělá na Rapidu 120 taky.Zatím jsem to zásadně neřešil. Co máš v bovdenu, lanko nebo strunu? Už se Ti struna nebo lanko někdy přetrhlo? V kterém místě, jaký mělo přerušení tvar? Ostrý jako když to ustříhneš, nebo zacuckovaný? Mám podezření, že v místě otočné kladky na plynové páčce u karbu (co se do ní strká lanko) jsou ostré hrany a na průchodce bovdenu u vyústění taky. Pořád vozím jedno lanko sebou protože ročně asi 4-krát měním. Po výměně, když je lanko namazané auto necuká. Rapid 120-5Q |
Autor: | ferrari [ 19.5.06, 14:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
[quote="Anonymous"]Mě to začalo dělá na Rapidu 120 taky.Zatím jsem to zásadně neřešil. Co máš v bovdenu, lanko nebo strunu? Už se Ti struna nebo lanko někdy přetrhlo? V kterém místě, jaký mělo přerušení tvar? Ostrý jako když to ustříhneš, nebo zacuckovaný? Mám podezření, že v místě otočné kladky na plynové páčce u karbu (co se do ní strká lanko) jsou ostré hrany a na průchodce bovdenu u vyústění taky. Pořád vozím jedno lanko sebou protože ročně asi 4-krát měním. Po výměně, když je lanko namazané auto necuká. No,ale tu sa píše, že motor šklbne pri otvorení 2. komory = rátam, že pri plnom plyne v okamihu keď motor dosiahne otáčky, pri kt. sa 2. komora otvára. |
Autor: | Šemik [ 19.5.06, 14:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
Anonymous píše: Mě to začalo dělá na Rapidu 120 taky.Zatím jsem to zásadně neřešil. Co máš v bovdenu, lanko nebo strunu? Už se Ti struna nebo lanko někdy přetrhlo? V kterém místě, jaký mělo přerušení tvar? Ostrý jako když to ustříhneš, nebo zacuckovaný? Mám podezření, že v místě otočné kladky na plynové páčce u karbu (co se do ní strká lanko) jsou ostré hrany a na průchodce bovdenu u vyústění taky. Pořád vozím jedno lanko sebou protože ročně asi 4-krát měním. Po výměně, když je lanko namazané auto necuká. Rapid 120-5Q Mam tam strunu s drobnou úpravu díky které struna nepraskne desítky let - oveřeno. |
Autor: | Návštěvník [ 22.5.06, 13:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
Snad ne se silonovou kladkou a šňůrkou? Rapid 120 5-Q |
Autor: | Šemik [ 23.5.06, 11:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ne. strunu a kus tvrdýho drátu u pedálu |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |