Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Škubnutí motoru při otevření 2. stupně - Rapid 130
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=866
Stránka 1 z 1

Autor:  Šemik [ 17.5.06, 15:15 ]
Předmět příspěvku:  Škubnutí motoru při otevření 2. stupně - Rapid 130

Zdravim, potřeboval bych malou radu. Motor mi krásně táhne, neškube, ale jakmile začne otevírat 2. stupeň tak to škubne jako sviňa, že mi málem zuby vypadnou :D. Karbec byl čištěn. Jo, dělá to od té doby co jsem do Naturalu 95 začal přidávat olovo. Předstih byl samozřejmě upraven, neklepe. Netušíte někdo čím by to mohlo být?

Autor:  ferrari [ 17.5.06, 19:23 ]
Předmět příspěvku: 

Pravdepodobne z nejakého titulu zadrháva hriadeľ škrtiacej klapky 2. komory. Nedoťahoval si náhodou karburátor "brutálne"?

Autor:  Šemik [ 18.5.06, 13:04 ]
Předmět příspěvku: 

ferrari píše:
Pravdepodobne z nejakého titulu zadrháva hriadeľ škrtiacej klapky 2. komory. Nedoťahoval si náhodou karburátor "brutálne"?


Nee, viděl jsem (a na fréze srovnával) spousty přírub takovýchto karburátorů které instaloval takovýto "odborníci".

Autor:  Návštěvník [ 19.5.06, 12:37 ]
Předmět příspěvku: 

Mě to začalo dělá na Rapidu 120 taky.Zatím jsem to zásadně neřešil. Co máš v bovdenu, lanko nebo strunu?
Už se Ti struna nebo lanko někdy přetrhlo? V kterém místě, jaký mělo přerušení tvar? Ostrý jako když to ustříhneš, nebo
zacuckovaný? Mám podezření, že v místě otočné kladky na plynové páčce u karbu (co se do ní strká lanko) jsou ostré hrany a na průchodce bovdenu u vyústění taky. Pořád vozím jedno lanko sebou protože ročně asi 4-krát měním.
Po výměně, když je lanko namazané auto necuká.


Rapid 120-5Q

Autor:  ferrari [ 19.5.06, 14:12 ]
Předmět příspěvku: 

[quote="Anonymous"]Mě to začalo dělá na Rapidu 120 taky.Zatím jsem to zásadně neřešil. Co máš v bovdenu, lanko nebo strunu?
Už se Ti struna nebo lanko někdy přetrhlo? V kterém místě, jaký mělo přerušení tvar? Ostrý jako když to ustříhneš, nebo
zacuckovaný? Mám podezření, že v místě otočné kladky na plynové páčce u karbu (co se do ní strká lanko) jsou ostré hrany a na průchodce bovdenu u vyústění taky. Pořád vozím jedno lanko sebou protože ročně asi 4-krát měním.
Po výměně, když je lanko namazané auto necuká.

No,ale tu sa píše, že motor šklbne pri otvorení 2. komory = rátam, že pri plnom plyne v okamihu keď motor dosiahne otáčky, pri kt. sa 2. komora otvára.

Autor:  Šemik [ 19.5.06, 14:47 ]
Předmět příspěvku: 

Anonymous píše:
Mě to začalo dělá na Rapidu 120 taky.Zatím jsem to zásadně neřešil. Co máš v bovdenu, lanko nebo strunu?
Už se Ti struna nebo lanko někdy přetrhlo? V kterém místě, jaký mělo přerušení tvar? Ostrý jako když to ustříhneš, nebo
zacuckovaný? Mám podezření, že v místě otočné kladky na plynové páčce u karbu (co se do ní strká lanko) jsou ostré hrany a na průchodce bovdenu u vyústění taky. Pořád vozím jedno lanko sebou protože ročně asi 4-krát měním.
Po výměně, když je lanko namazané auto necuká.


Rapid 120-5Q


Mam tam strunu s drobnou úpravu díky které struna nepraskne desítky let - oveřeno.

Autor:  Návštěvník [ 22.5.06, 13:31 ]
Předmět příspěvku: 

Snad ne se silonovou kladkou a šňůrkou?


Rapid 120 5-Q

Autor:  Šemik [ 23.5.06, 11:40 ]
Předmět příspěvku: 

Ne. strunu a kus tvrdýho drátu u pedálu

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/