Autor |
Zpráva |
Beda
Příspěvky: 233 Bydliště: Úpice
|
Koupě fáčka rok 89
do ted jsem měl pouze Š 120 na které jsem si od elektro po GO motoru dělal vše sám ale ted jsem levně koupil fáčko 136 a o něm nemám páru. Ten Rom co mě hoprodal s ním nejezdil protože prej ho nastartoval někam dojel a tam už ho zas nenastartoval musel očistit utopené svíčky a pak to zas šlo říkal že je asi něco s karbcem že prej z injektoru po sešlápnutí plynu benzín nejd ale jde někde níž v karbci. Tak jsem se na to chtěl podívat ale na tom karbci je plno sračiček že se v něm nezoryjentuju je to uplně něco jiného než na 120 je to fáčko 89 a karbec prej má ruční i automat sytič tak se chci zeptat má tsm jít benzín z toho injektoru po sešlápnutí plynu před nastartováním? já to chtěl skusit nastartovat ale semtam to jen blaflo jako když tam jde málo benzínu ale asi že to nechytlo to může bejt i rozdělovačem protože jsem se dověděl že mu to na volnoběh chcípalo tak prej šteloval volnoběh natáčením rozdělovače. A ještě jeden dotaz dá se sehnat nějakej obyčejnej karbec bez těch sračiček okolo ? Protože co mě říkal známej tak prej pokud se s tímto karbcem co tam je něco stane tak prej ho nikdo do kupi nedá že prej se tam tendle druh karbce montoval jen asi jeden rok.
|
22.1.08, 20:05 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
udelej nejakou fotku co tam vlastne mas...
|
22.1.08, 20:07 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
to bude počítám jeden z prvních, s pierburgem, a to by mělo být stejný jako lekr, ještě by to mohl bejt ecotronic, ale nejspíš nebude, ty se dělaly později
Naposledy upravil Vít dne 22.1.08, 20:29, celkově upraveno 1
|
22.1.08, 20:16 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Koupě fáčka rok 89
Beda píše: do ted jsem měl pouze Š 120 na které jsem si od elektro po GO motoru dělal vše sám ale ted jsem levně koupil fáčko 136 a o něm nemám páru. Ten Rom co mě hoprodal s ním nejezdil protože prej ho nastartoval někam dojel a tam už ho zas nenastartoval musel očistit utopené svíčky a pak to zas šlo říkal že je asi něco s karbcem že prej z injektoru po sešlápnutí plynu benzín nejd ale jde někde níž v karbci. Tak jsem se na to chtěl podívat ale na tom karbci je plno sračiček že se v něm nezoryjentuju je to uplně něco jiného než na 120 je to fáčko 89 a karbec prej má ruční i automat sytič tak se chci zeptat má tsm jít benzín z toho injektoru po sešlápnutí plynu před nastartováním? já to chtěl skusit nastartovat ale semtam to jen blaflo jako když tam jde málo benzínu ale asi že to nechytlo to může bejt i rozdělovačem protože jsem se dověděl že mu to na volnoběh chcípalo tak prej šteloval volnoběh natáčením rozdělovače. A ještě jeden dotaz dá se sehnat nějakej obyčejnej karbec bez těch sračiček okolo ? Protože co mě říkal známej tak prej pokud se s tímto karbcem co tam je něco stane tak prej ho nikdo do kupi nedá že prej se tam tendle druh karbce montoval jen asi jeden rok.
bedo první to v klidu nasávej, fáčko je určitě jednoduší mimo čerpadlo a rozvody miloš
|
22.1.08, 20:19 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
To bude dobře rozhozený...
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
22.1.08, 20:21 |
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
nic ve zlém ale po tobě to číst je děs a běs... teď k věci... injektor je součástí akcelerační pumpičky která kompenzuje prudké otevření škrtící klapky z toho důvodu že vzduch má větší rychlost proudění než palivo a směs by se tak při prudkém otevření šk. klapky nadměrně ochudila než by hlavní systém dokázal tu změnu vyrovnat...takže injektor na samotný start má jen malý vliv.
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
22.1.08, 20:33 |
|
|
Beda
Příspěvky: 233 Bydliště: Úpice
|
Nepér píše: To bude dobře rozhozený...
Jak se u fáčka pootáčí klikovkou na seštšlování ventilů a základního předstihu, klíčem se na řemenici asi nedostanu co ?
|
22.1.08, 22:42 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
dáš tam pětku, postavíš se před auto a taháš si ho rukama, v dvou je to lepší
|
22.1.08, 22:44 |
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
Beda píše: Nepér píše: To bude dobře rozhozený... Jak se u fáčka pootáčí klikovkou na seštšlování ventilů a základního předstihu, klíčem se na řemenici asi nedostanu co ?
zatáhni ručku a zvedni pravé přední kolo a hoď tam 4ku... pak můžeš točit kolem a štelovat ventily
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
22.1.08, 22:46 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Neex: Ty rád posiluješ? Nebo proč točíš kolem na 4ku a ne na 5ku?
Jinak jestli se po chvilce jízdy musí čistit svíčky tak to možná pekelně žere olej Jak moc to hulí po startu?
|
22.1.08, 23:26 |
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
cyz píše: Neex: Ty rád posiluješ? Nebo proč točíš kolem na 4ku a ne na 5ku?
A Ty jsi tak trochu detailista viď? Je to snad úplně jedno... 4 nebo 5 obojí je dobře ale na 5 to jde líp jen jsem to zapomněl napsat.
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
22.1.08, 23:30 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Já s tím jezdím před barákem taky na 4ku, na pětku mi nevyjde otočení celýho motoru mezi domem a vratama
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
23.1.08, 00:11 |
|
|
Beda
Příspěvky: 233 Bydliště: Úpice
|
cyz píše: Neex: Ty rád posiluješ? Nebo proč točíš kolem na 4ku a ne na 5ku? Jinak jestli se po chvilce jízdy musí čistit svíčky tak to možná pekelně žere olej Jak moc to hulí po startu?
Já ho ještě nastartovanej neměl tak nevím jak hulí ale co mě říkal tak nehulí jen normální bílej kouř ale svíčky nejsou od voleje jsou čisté jen mokré
|
23.1.08, 00:14 |
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
Nepér píše: Já s tím jezdím před barákem taky na 4ku, na pětku mi nevyjde otočení celýho motoru mezi domem a vratama
mě přijde jednodušší zvednout kolo a dělat to takhle... ale každý má svůj způsob Jinak jsem někde v nějaké knížce četl že tam psali i 3ku.. to je teprve fitko... pokud se vyšroubují svíčky kdy se pak nepřekonává komprese válců pak rozdíl zmizí defacto úplně takže je to jedno jestli 4 nebo 5.
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
23.1.08, 00:21 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Beda píše: Jak se u fáčka pootáčí klikovkou na seštšlování ventilů a základního předstihu, klíčem se na řemenici asi nedostanu co ?
Vytoč volant na pravý doraz, sundej pravý krycí plech motoru (tuším 3 šrouby), a máš přístup k řemenici. Není to taková pohoda jako u stodvacítky, ale dá se to.
|
23.1.08, 08:57 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|