Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Baroskop
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8765
Stránka 1 z 7

Autor:  komar.la [ 30.1.08, 09:45 ]
Předmět příspěvku:  Baroskop

Dobrý den,
jsem novic škodovkář a mám takový malinky problém s kontrolkou oleje. Občas při jízdě a nizších otáčkach mě problikává kontrolka, oleje na rysce a zkoušel jsem i sundat víčko a vše ok. Dočetl jsem se dost tady na fórku o problémech s čidlem tlaku oleje. Mohli byste mi poradit nějakou dobrou značku baroskopu? či jen stačí ho vytáhnout a proprat benzínem? než koupit nový.

Děkuji za rady a předem za pomoc

Honza

Autor:  Nepér [ 30.1.08, 10:10 ]
Předmět příspěvku: 

Zkus to nejdřív vypláchnout a profouknout tu dirku a uvidíš. Povolíš to, nacpeš tam místo něj hadr, aby to moc neteklo, mezitím to umeješ a pak to vrazíš zpátky. Utáhnout s citem.
Jestli je teda vyloučeno, že máš málo oleje a tak... jinak to taky může bejt motor zralej na GO.

Autor:  Šemik [ 30.1.08, 12:07 ]
Předmět příspěvku: 

Když nepomůže vyprání, zkus nový, značka např. VERNET :wink: Pokud ani to, GO voláááá :P

Autor:  cyz [ 30.1.08, 12:13 ]
Předmět příspěvku: 

Může to být ucpaným filtrem (nebo snad starým olejem) dělávalo mi to párkrát, ke konci životnosti oleje, nebo když mi prasklo těsnění pod hlavou a do oleje šla voda. Po výměně oleje a filtru vždy v pořádku a motor držel tlak ještě pár sekund po zdechnutí takže OK.

Autor:  komar.la [ 30.1.08, 12:28 ]
Předmět příspěvku: 

A kdybych chtěl měnit olej jaký doporučíte? :)

Díky za rady, vyzkouším ho pročistit a asi i tu výměnu oleje, udělám to za jedno.

Autor:  Šemik [ 30.1.08, 12:37 ]
Předmět příspěvku: 

komar.la píše:
A kdybych chtěl měnit olej jaký doporučíte? :)

Díky za rady, vyzkouším ho pročistit a asi i tu výměnu oleje, udělám to za jedno.


Olej Paramo M7ADSIII, 4 litry :wink: Filtr pokud možno ne nějaký z číny koupený v bauhausu :(

Autor:  Vít [ 30.1.08, 12:43 ]
Předmět příspěvku: 

a ani z polska neber...

Autor:  komar.la [ 30.1.08, 13:57 ]
Předmět příspěvku: 

Dobrá dobrá, v pátek vyrazím na nákup 8)

1. koupím olej a filtr
2. trocha benzínu
3. vyleji stary olej, výměním filtr
4. vyčistím baroskop
5. vrátím zpět na místo
6. naleji olej a samozřejmě předtím uzavřu vypouštěcí otvor

a mělo by to být ok, pokuď není motor v p.....

Držte palec, díky za pomoc!!!

kdyby vás něco ještě napadlo, klidně pište :wink:

DĚKUJI

Autor:  komar.la [ 30.1.08, 14:02 ]
Předmět příspěvku: 

Ještě mě napadlo, používá někdo nějaký přípravek na čištění oleje, je to něco jako aditivum...někde jsem o tom četl...přemýšlím zda to nedat při výměně oleje.

???

Honza

Autor:  CROWACK [ 30.1.08, 14:09 ]
Předmět příspěvku: 

Po výměně nezapomeň nastartovat, počkat až zhasne mazání (naplní se kanály a filtr olejem) a tak dvě minutky počkat jak to steče z rozvodů a překontrolovat hladinu (doleješ tak půl litru)...
Na aditiva do oleje se vykašli, je to alchymie, jeden tvrdí pomohlo, druhej nepomohlo, podle mě je to zbytečný...kdysy se dal koupit proplachovací olej OL-2B, na "vyčištění" motoru od usazenin, ale v dnešní době se nejezdí na M6A, tak to není potřeba (a asi se už ani nevyrábí...)

Autor:  p20k [ 30.1.08, 14:52 ]
Předmět příspěvku: 

CROWACK píše:
Po výměně nezapomeň nastartovat, počkat až zhasne mazání (naplní se kanály a filtr olejem) a tak dvě minutky počkat jak to steče z rozvodů a překontrolovat hladinu (doleješ tak půl litru)...
Na aditiva do oleje se vykašli, je to alchymie, jeden tvrdí pomohlo, druhej nepomohlo, podle mě je to zbytečný...kdysy se dal koupit proplachovací olej OL-2B, na "vyčištění" motoru od usazenin, ale v dnešní době se nejezdí na M6A, tak to není potřeba (a asi se už ani nevyrábí...)


Výplachový olej se prodává Paramo ho běžně má k dostání značení myslím v2, ale to si nejsem jistý. On se stejně asi dělá jen jeden typ, takže to splést nejde.
A ty aditiva jednou jsem tam dal hned po výměně oleje aditivum, aby vyskozita při studeném motoru byla stejná jako po zahřátí, ale šlapalo to podle zvuku asi 3měsíce a potom začlo být chladněji olej houstnul a aditivum to ještě přihušťovalo výkon se trochu ztrácel a výměna oleje byla za 8000km protože to pak už byla taková vazelina. Takže bych to ani moc nezkoušel.

Autor:  Šemik [ 30.1.08, 16:28 ]
Předmět příspěvku: 

M6A ještě je ve výrobě :) Známý ho lil do Sierry ještě před půl rokem :lol:

Než tam dáš ten filtr tak ho ještě naplň aspoň trochu olejem, začně to pak rychleji mazat. A hlavně otři dosedacéí těsnící plochu bloku od nečistot a olejem natři to těsnění filtru :)

Autor:  Šemik [ 30.1.08, 16:29 ]
Předmět příspěvku: 

Jo, a jakou škodovku máš? 120L rok výroby.... :?:

Autor:  Jarda S. [ 30.1.08, 17:52 ]
Předmět příspěvku: 

CROWACK píše:
M6A, tak to není potřeba (a asi se už ani nevyrábí...)


ale vyrábí používám ho do motorovky na mazání řetězu :lol:

Autor:  Matthes [ 30.1.08, 18:03 ]
Předmět příspěvku: 

Šemik píše:
Jo, a jakou škodovku máš? 120L rok výroby.... :?:


Myslis na redukcak? To je mozny no :)

Stránka 1 z 7 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/