Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
na ake hodnoty nastavit ventilovu volu S120L https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8791 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | ugi [ 31.1.08, 10:48 ] |
Předmět příspěvku: | na ake hodnoty nastavit ventilovu volu S120L |
Cauko Chcem sa spytat na ake hodnoty je najlepsie nastavit ventilovu volu teraz v zime? Pretoze mam problem ze mi teraz v zime auto chyta len na tri valce a pri zohriati to uz potom ide vpohodicke. ked som startoval vo vykurenej garazi tak startuje dobre. |
Autor: | Šemik [ 31.1.08, 11:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
Vůli ventilů nastav podle doporučení výrobce, tedy 0,15mm/0,20mm. Pokud špatně startuje, problém bude jinde - zapalování, karburace |
Autor: | fatal [ 31.1.08, 11:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
Šemik píše: Vůli ventilů nastav podle doporučení výrobce, tedy 0,15mm/0,20mm. Má se to nastavovat při 20°C, takže při nižší teplotě bych to jen zkontroloval, zda tam nějaká vůle je. ugi píše: ...teraz v zime auto chyta len na tri valce... Může to být cokoliv, od špinavé svíčky až po podfouknuté těsnění hlavy. Nějaké další problémy se neobjevují? |
Autor: | ugi [ 31.1.08, 11:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
auto startuje dobre teda chyti naprvy krat ale pri nizkej teplote ide na tri valce ked sa trosku zohreje tak potom zacne ist normalne. So zvysenim teploty sa zvacsuje vola na ventiloch??? |
Autor: | fatal [ 31.1.08, 11:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
ugi píše: So zvysenim teploty sa zvacsuje vola na ventiloch? Dočetl jsem se, že ano. Docela by mě zajímalo, zda můžu na léto nastavit menší vůli a o kolik menší... |
Autor: | Peter50kw [ 31.1.08, 15:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mensiu volu nikdy. Mozes podpalit ventily. Malinko vacsia vola nevadi. Predpis je pri vychladlom motore a mysli sa 20 stupnov. Niktori nastavuju vsetky ventily na 0,20. 0,05 rozdiel nepoznas. |
Autor: | fatal [ 31.1.08, 15:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
Peter50kw píše: Mensiu volu nikdy. Mozes podpalit ventily. Malinko vacsia vola nevadi. Predpis je pri vychladlom motore a mysli sa 20 stupnov. Niktori nastavuju vsetky ventily na 0,20. 0,05 rozdiel nepoznas. Určitě? Pokud se vůle při provozu a zahřívání nezmenšuje, ale zvětšuje, tak by pár setin milimetru snad neměl být problém, ne? Kdysi se mi zmenšily vůle natolik, že měl jeden ventil méně než 0.05 a motor takto šlapal bez problému. |
Autor: | ugi [ 31.1.08, 15:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak som prave skontroloval vole ventilov. teraz mam v garazi tak 5stupnov a vole boli 0.15 a 0.10 na jednom sacom ventile som volu skoro nemal asi ten stvral problemy |
Autor: | Peter50kw [ 31.1.08, 23:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
Skor sa stane zepride motor tak rozladeny, ze ma vole nad 0,5 mm a okrem toho, ze pocut rozvody sa mu nic nestalo. Ak je vola mala a ventil podfukuje, tak znicis sedlo. |
Autor: | Kristensen [ 1.2.08, 02:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
ugi píše: tak som prave skontroloval vole ventilov. teraz mam v garazi tak 5stupnov a vole boli 0.15 a 0.10 na jednom sacom ventile som volu skoro nemal asi ten stvral problemy uplně v klidu při těch 5ti stupních v garáži tu vůli můžeš nastavit tak jak píšou ostatní. Pokud je chladnějc a nastavuješ výrobcem udanou ventilovou vůli tak to tolik nevadí, ale kdyby jsi ji nastavoval na hodnotu podle výrobce ve chvíli kdy by byl motor ohřátej na provozní teplotu tak ho možná po ránu ani nenastartuješ. |
Autor: | MATTESS [ 1.2.08, 07:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
jen taková zajímavost - kamarád, když loni dával sportovní vačku, měl doporučený hodnoty ventilové vůle od výrobce a ty byly pro zahřátý motor na provozní teplotu (tuším že to bylo 0,4mm?). Ale standartně se nestavuje při vychladlém motoru, jak bylo psáno. |
Autor: | ugi [ 1.2.08, 13:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
a aku ma motor pri vahadlach cca teplotu ked je v pracovnom rezime? |
Autor: | Kristensen [ 1.2.08, 15:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
MATTESS píše: jen taková zajímavost - kamarád, když loni dával sportovní vačku, měl doporučený hodnoty ventilové vůle od výrobce a ty byly pro zahřátý motor na provozní teplotu (tuším že to bylo 0,4mm?). Ale standartně se nestavuje při vychladlém motoru, jak bylo psáno. Tak tak,to je určeno konkretně pro vačku Sprint, ventilová vůle je 0,45 v rozmezí 80 stupňů +- 5 stupňů, se u toho člověk dost zapotí než to naladí, jinak tuhle úpravu jsme dávali na Rapidy 136 jako sestavu vačka + hlava a na Fávo to bylo vačka + hlava + převodovka. Jo a na Rapida s touhle úpravou byl i výfuk ale stál nějakejch 5500,- nebo 6000,- a byl to klasicky umístěnej. |
Autor: | Kristensen [ 1.2.08, 15:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
ugi píše: a aku ma motor pri vahadlach cca teplotu ked je v pracovnom rezime? No vzhledem k tomu že je to přímo na hlavě tak tam bude cca 80 určitě, si to zkus ohřát na provozní teplotu a pak pěkně za tepla zkus sundat jen ventilový výko, jestli to zvládneš bez rukavic a aniž by jsi ho nějak rychle pustil nebo položil tak jsi dobrej. |
Autor: | MATTESS [ 1.2.08, 16:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
2 Kristensen: jj, pěkně to sálalo z motoru, bylo to hajs |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |