Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Ojedinělá ale,jinak i častá závada na motoru 1.6 55kW https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8801 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Martin 007 [ 31.1.08, 20:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
No samý lepší poslední poruchy dobou... |
Autor: | Ondras83 [ 31.1.08, 21:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
no ty vole...tak to sem ještě nikdy neviděl |
Autor: | cyz [ 31.1.08, 22:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
pěkná práce - zlaté řetězové OHC |
Autor: | Šemik [ 1.2.08, 21:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
Schválně jak dopadla tahle Honda http://halbot.haluze.sk/?id=516 |
Autor: | Jura [ 1.2.08, 22:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kluci nestrašte mě tady.... Se tu moji 1.6ku ještě začnu bát vytočit na 5000, aby se tomu nic nestalo. Stejně sakra moc nechápu, jak se to tam dostane ten řemen přes ten kryt do rozvodů...to bude spíš nějaká vyjímka haluz, že se todle stane ne? |
Autor: | Jiri [ 1.2.08, 23:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
No my mame ted lahudku... Hyundai ted nevim jakej.. je to neco jak treby BMW X5.. ctarkolka... motor obsah taky nevim ale 16V ma vyvyzovaci hridel a dva rozvodaky.. jeden se roztrhl a namotal se na druhej... skocilo to a potkalo se to... to sem zvedavej az sundame hlavu....jakto ze u te feldy se potkalo... vsechno se vsim.. vetinou byvaji jen nektere ventily... podle toho jak se to zrovna natoci....to muselo taky nejak preskocit.. ne... ze se to tak rozmlatilo.. |
Autor: | slovacek.milos [ 2.2.08, 08:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jura píše: Kluci nestrašte mě tady.... Se tu moji 1.6ku ještě začnu bát vytočit na 5000, aby se tomu nic nestalo. Stejně sakra moc nechápu, jak se to tam dostane ten řemen přes ten kryt do rozvodů...to bude spíš nějaká vyjímka haluz, že se todle stane ne? já to taky moc nechápu, ale vleze, navíc ti to rozbije štelovací rysky, dělám to tak že na něj máknu a pokud cítím gumové drážky je to asi OK ale jak je řemen tvrdý, ty drážky drhnou hned ven zničí i řemenici na klice za 3500 kč miloš |
Autor: | slovacek.milos [ 2.2.08, 09:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jiri píše: No my mame ted lahudku... Hyundai ted nevim jakej.. je to neco jak treby BMW X5.. ctarkolka... motor obsah taky nevim ale 16V ma vyvyzovaci hridel a dva rozvodaky.. jeden se roztrhl a namotal se na druhej... skocilo to a potkalo se to... to sem zvedavej az sundame hlavu....jakto ze u te feldy se potkalo... vsechno se vsim.. vetinou byvaji jen nektere ventily... podle toho jak se to zrovna natoci....to muselo taky nejak preskocit.. ne... ze se to tak rozmlatilo.. pak napiš tam je to finanční orgazmus 5000 kladka 5000 řemen x 2 = 20.000 kč + hlava a mraky práce a ten přístup dobře to říka drak jak vidím určitý druh auta zavírám vrata miloš |
Autor: | superflo [ 2.2.08, 11:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ajaj... no ja som mal meneny rozvod na 72 000km, a teraz mam nalietane 140 000km. kazdych 60 000 treba menit rozvod kladku klinak a pumpu?? ja som pozeral na remen a je ako novy este na nom vidno oznacenie... Mam to vymenit alebo este tak 20 000km nalietat?? Dik |
Autor: | slovacek.milos [ 2.2.08, 13:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
superflo píše: Ajaj... no ja som mal meneny rozvod na 72 000km, a teraz mam nalietane 140 000km. kazdych 60 000 treba menit rozvod kladku klinak a pumpu?? ja som pozeral na remen a je ako novy este na nom vidno oznacenie... Mam to vymenit alebo este tak 20 000km nalietat?? Dik to je i podle výrobce co doporučuje kolik let nebo km to je taky různě miloš |
Autor: | cyz [ 2.2.08, 13:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jura píše: Kluci nestrašte mě tady.... Se tu moji 1.6ku ještě začnu bát vytočit na 5000, aby se tomu nic nestalo. Stejně sakra moc nechápu, jak se to tam dostane ten řemen přes ten kryt do rozvodů...to bude spíš nějaká vyjímka haluz, že se todle stane ne? Na 5 000 to radši netoč....stejně u té 1,6ky to nemá moc smysl, táhne hlavně v nízkých. |
Autor: | Jiri [ 3.2.08, 17:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
slovacek.milos píše: Jiri píše: No my mame ted lahudku... Hyundai ted nevim jakej.. je to neco jak treby BMW X5.. ctarkolka... motor obsah taky nevim ale 16V ma vyvyzovaci hridel a dva rozvodaky.. jeden se roztrhl a namotal se na druhej... skocilo to a potkalo se to... to sem zvedavej az sundame hlavu....jakto ze u te feldy se potkalo... vsechno se vsim.. vetinou byvaji jen nektere ventily... podle toho jak se to zrovna natoci....to muselo taky nejak preskocit.. ne... ze se to tak rozmlatilo.. pak napiš tam je to finanční orgazmus 5000 kladka 5000 řemen x 2 = 20.000 kč + hlava a mraky práce a ten přístup dobře to říka drak jak vidím určitý druh auta zavírám vrata miloš Kolik to bude stat nevim ale ted v tydnu se bude rozhodovat kdo to bude delat.. chtel bych aby to nepadlo na me .. jak sem to tak videl... a navic 16V a ten rozvodak na vacku se neroztrhl ale je tak o ctvrt otacky jinde tak sem zvedavej kolik ventilu bude ohnutejch a navic je v tom jeste plyn... no supr prace |
Autor: | patrik-hp [ 3.2.08, 22:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jiri píše: slovacek.milos píše: Jiri píše: No my mame ted lahudku... Hyundai ted nevim jakej.. je to neco jak treby BMW X5.. ctarkolka... motor obsah taky nevim ale 16V ma vyvyzovaci hridel a dva rozvodaky.. jeden se roztrhl a namotal se na druhej... skocilo to a potkalo se to... to sem zvedavej az sundame hlavu....jakto ze u te feldy se potkalo... vsechno se vsim.. vetinou byvaji jen nektere ventily... podle toho jak se to zrovna natoci....to muselo taky nejak preskocit.. ne... ze se to tak rozmlatilo.. pak napiš tam je to finanční orgazmus 5000 kladka 5000 řemen x 2 = 20.000 kč + hlava a mraky práce a ten přístup dobře to říka drak jak vidím určitý druh auta zavírám vrata miloš Kolik to bude stat nevim ale ted v tydnu se bude rozhodovat kdo to bude delat.. chtel bych aby to nepadlo na me .. jak sem to tak videl... a navic 16V a ten rozvodak na vacku se neroztrhl ale je tak o ctvrt otacky jinde tak sem zvedavej kolik ventilu bude ohnutejch a navic je v tom jeste plyn... no supr prace Jjj...jsou to samý vynálezy a pak tohle......Snad rozvodový řetěz a kola jsou nejstabilnější a nejspolehlivější.....nebo hluboké spalovací prostory,jako u škodovky nebo Fáva,ale tam už není spalování tolik eko.No a že jsou hlučné,či nákladné na výrobu?Ale nehrozí vám nic,pokud tedy namáte např. 1.2HTP12V a nehupne vám řetěz,přes zuby,protože do ní ze začátku namontovali krátkej vodící běhoun rozvoďáku...Ale to už se vyřešilo.Vynalezli delší a je klid.Oni ty auta snad nepoužívají v provozu a zátěži,než je dají do výroby?????Nebo prostě nevyzkouší vše a dlouze,aby se odprostili od závad v provozu obyčejných lidí,kteří kolikrát i rozjet automobil neumí ,a pak to skočí a je problém....třeba i o sedm zubů a nepotká se ....na vejfukový vačce....no řetěz jako na motoru motocyklu.....A kolo řemenice a kola vačky bez klínu,pouze dotaženy na velký moment....když to funguje,dobrá.....Ale proč to všecko?Klín je vždy spolehlivý,.....nerozumim jejich inovacím.Zas asi prachy výroba,atd.....A osud je trestá .....dříve lidé více věděli,dnes mě připadá,že neví co se stane když už to běží....A to je ten kámen konstrukční školy.Vše má svůj čas ale dnes jaksi všici spěchajó a pak se podpaluje to,co vychytali v 70-80 letech.....Je to doba bez soudnosti a pokory k těm,kteří to před nimi už dávno vymysleli a pouze těží zisk.....takových hlášení poruch na vozidlech....Ano jsou složitělší,ale neuměrně tedy době vzniku.....je rok 2008 ale auta mají závad jako sestrojená 1203jka na slovensku v letech 70-80.....Omluvte mě hošaní slováci,ale byla to pravda.....museli znovu na přejímku a přetažení...některé se rozpadly už cestou do Čech... A tak to je dnes s novými auty...Rozpadají se za doby užívání,jako postižení leprou...každá doba měla vady,ale tolik nikdy a potvrdí to lidé,co ještě tu dobu 100vek a Favoritů zažili v servisech naplno.Jestli to přišlo s němci nevim,ale je to možná z olympijské země....Prý i ve vodičích je málo mědi,proto oxidují fofrem a chytají pistáciovou barvu mnohem dříve,než poctivé měděné ve 120cítkách nebo Fávech,nehledim na to,že mají eko bužírku,kterou rozpuistí obyčejná voda,která má vlastně před vlhkem a vodou chránit...Ale už se nebudu více opakovat...Paradox postavenej na palici.No tak že se nedivte,že máte závadu na vozidle...těch tam je.... |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |