Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
LPG problem https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8829 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | martin150 [ 2.2.08, 20:11 ] |
Předmět příspěvku: | LPG problem |
Mám škodu 120L a ked štartujem za studena , občas sa mi stane , že mi to buchne do filtra a zrazu mi ide auto na plyn len do približne 3000 otáčok. Ked potom povolim ten šrob , čo je na hadici medzi splyňovačom a karburárorom , už to ide OK. Ako je možné , že sa mi ochudobni zmes, ked sa mi ten šrob ani nepohne? 2 vec - može byt to buchnutie do filtra spôsobené trochu viac otvorenou škrtiacou klapkou? PORAĎTE PLS!!! |
Autor: | Martin [ 2.2.08, 20:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jaký máš systém? BRC, nebo Lovato? Plynový sytič (obohacovač) máš manuální nebo automatický (máš tlačítko vedle přepínače plyn-benzín?)? Jaký postup volíš při startování? Máš vytažený sytič na karburátoru nebo ne, nohu na pedálu plynu atd.? O kolik povoluješ ten škrtící šroub? |
Autor: | martin150 [ 2.2.08, 21:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
Systém BRC, manuálny sýtič. Pri štartovaní plynový pedál skoro na podlahe, asi 2x stlačím tlačítko na sýtič. Chytne to, potom buchne a z ničoho nič sa mi ochudobní zmes. Sýtič na karburátori nepoužívam. |
Autor: | Martin [ 2.2.08, 21:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
A zkoušel si startovat bez toho sycení? Když to buchne, tak to je způsobeno velkým nahromaděním plynu, takže ho tam možná pouštíš zbytečně moc. Začalo to dělat z ničeho nic, nebo jak? Mohla by to možná být i natržená membrána nebo tak něco. A to ten škrtící šroub vždy povolíš o kolik? A necháš ho povolený, nebo ho zpět utáhneš? Kolik tam máš asi otáček od úplného utažení. |
Autor: | spartra [ 2.2.08, 21:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
mno membránu by poznal pač když mě v tom buchlo tak se rozsápla membrána, špatnej volnoběh nejelo to dobře |
Autor: | martin150 [ 2.2.08, 21:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
Bez toho sytiča to za studena ani nechytne. A ten šrob povolujem asi tak o 1 otáčku, ale naspät ho už nezatahujem. Myslím si , že chyba bude v nom. Akokeby sa ten šrob samovolne zaťahoval , ked to streli. Už ho mam skoro cely vyskrutkovaný. Už sa mi to asi dvakrát stalo dávnejšie, ale teraz skoro každý den ked rano startujem . Menil som karburator tak si myslim , ze bude moc otvorena škrtiaca klapka. |
Autor: | spartra [ 2.2.08, 21:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
ten šroub by měl být +- 2,5 otáčky od uzavřený polohy, univerzální nastavení |
Autor: | martin150 [ 2.2.08, 21:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ten šrob možno mam na 2,5 otáčky, ale ked to pri štartovani streli musim ho o otáčku povoliť, lebo mi tam potom ide málo plynu, ako keby sa sam od seba reguloval, ale neviem ako , lebo som ho zaistil proti otáčaniu. |
Autor: | Martin [ 2.2.08, 21:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
Není možné, že by to dělal zaseknutý ventil benzínu? Nepřepínal si vždy před touto závadou třeba z benzínu na plyn? Že by zůstal otevřený a šli tam obě paliva. Jinak 3 otáčky je optimální. |
Autor: | martin150 [ 2.2.08, 21:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
Benzínový ventil je funkční. A nemohol by byt pokazený ten regulačný šrob? Lebo predtým som to asi pred 4 mesiacmi nastavoval, zaistil drôtom aby sa nahodou neotáčal ,všetko išlo ale asi pred mesiacom mi to začalo smrdieť plynom a velká spotreba. som ho pritiahol asi o dve otáčky a potom to išlo OK asi 3 týždne , kým som nevymenil karburátor . A odvtedy mi to sriela pri štartovaní. |
Autor: | Martin [ 2.2.08, 21:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
No nevím. Na tom šroubu by měla být pružina a ještě jsem se nesetkal s tím, že by se povoloval sám. Zkus ho tedy nějak zajistit a a uvidíš, co to bude dělat. |
Autor: | martin150 [ 2.2.08, 21:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
Zaistiť som ho zaistil,ale nepomohlo |
Autor: | Martin [ 2.2.08, 21:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
A jak máš staré membrány v reduktoru? Možná by stálo za to je vyměnit. |
Autor: | martin150 [ 2.2.08, 21:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
Membrány som menil asi tak pred rokom, ale na aute jazdim asi tak pol roka |
Autor: | Martin [ 2.2.08, 22:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak to opravdu nevím co ti poradit, zkus zkontrolovat všechny hadice, těsnost, hlavně ta co přivádí podtlak, jinak mě nic nenapadá. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |