Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Klepání ventilů při 125 km/h 3250 rpm, když na to šlápnu...
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8830
Stránka 1 z 5

Autor:  Nepér [ 2.2.08, 20:38 ]
Předmět příspěvku:  Klepání ventilů při 125 km/h 3250 rpm, když na to šlápnu...

Tak si tak jednou po dlouhý době vyjedu na D8, mám puštěný rádio... přehazuju stanice a v tom tichu, než se to přehodilo slyším, jako by mi trpaslík klepal kladívkem do víka ventilů...
Takže symptomy:
jedu přibližně 125 km/h @ 3250 rpm, plynovej pedál zhruba v půlce... když ho sešlápnu víc, klepe to víc, když ho vrátím klepne to jen sem tam, když brzdím motorem neklepe to vůbec...
To budou nějaký bugy v podtlakový regulaci ne? Moc velkej rozsah? Mám posunout to těleso s membránou někam? Nerozhodím si tím základní předstíh? (Stroboskop mám po silvestru přestavěnej na disko režim a ten s ledkama jsem ještě neudělal :( )

Autor:  Kristensen [ 2.2.08, 21:38 ]
Předmět příspěvku: 

No tak opět jsme u toho, to jsme řešili s Martinem 007 na Rapidu 136 a myslím že zatím bez úspěchu. Předstih, ventily, směs a pořád nic, teď ještě přišel na to že mu nejde druhá klapka tak jsem zvědav jestli to bude mít nějakej vliv.

Autor:  Nepér [ 2.2.08, 21:44 ]
Předmět příspěvku: 

Tak ta mi zrovna jde, že by to souviselo?

Autor:  Martin 007 [ 2.2.08, 21:51 ]
Předmět příspěvku: 

Já ji nemůžu rozchodit ale...svini...dal sem tam i silnější pružinu pod membránu a klapka se otevřela tak o 5 stupnu asi tak někde za 6000ci ot. a z výfuku vylít černem kouř...takže takle ne...

Jesi voni nezačali dovážet náky svinský palivo ted na čerpačky...já totiž už sice bral jinde, ale jenom trošku do celý rezervy. Takže poznám prdlajs...

Nevim prostě...ted zase termostat nebo co...na píču :evil: klepání neresim...jak nedam plnej kotel tak o nevim nevim...a mam radio :D

Autor:  Nepér [ 2.2.08, 21:58 ]
Předmět příspěvku: 

No ten druhej stupeň se ale naprázdno moc neotevře ne?

Autor:  Vít [ 2.2.08, 22:00 ]
Předmět příspěvku: 

jak píše martin o tom palivu, tak ono by to možná mohlo být to.. máme v benzínu teď nějakej líh nebo co? nebo ne? a třeba to ty naše systémy prostě nepochopí a budou nějak potřebovat poradit, jednotky ve stříkačkách si spočítají co potřebujou, karbce ne, že jo... já to sám ještě nezkoušel, jel jsem naposled na silvestra a to v tom bylo ještě z listopadu OMV Super 95, tedy palivo z doby, kdy se líh ještě do benzínu nedával

Autor:  Kristensen [ 2.2.08, 22:11 ]
Předmět příspěvku: 

Vít píše:
jak píše martin o tom palivu, tak ono by to možná mohlo být to.. máme v benzínu teď nějakej líh nebo co? nebo ne? a třeba to ty naše systémy prostě nepochopí a budou nějak potřebovat poradit, jednotky ve stříkačkách si spočítají co potřebujou, karbce ne, že jo... já to sám ještě nezkoušel, jel jsem naposled na silvestra a to v tom bylo ještě z listopadu OMV Super 95, tedy palivo z doby, kdy se líh ještě do benzínu nedával


Já mám takovej dojem že do toho asi budeme muset tankovat 98 aby jsme na tom byli stejně jako do nedávna s 95

Autor:  Martin 007 [ 2.2.08, 22:17 ]
Předmět příspěvku: 

Kristensen píše:

Já mám takovej dojem že do toho asi budeme muset tankovat 98 aby jsme na tom byli stejně jako do nedávna s 95


Kdo to má platit...no že by mi vadilo to tam lejt...ale...no ještě můžu zkusit tam cmrndnout náhradu olova...mám toho po původním majitel dvě flašky do půlky...a jeste muzu zkusit natankovat na JETce...nebo Shellce...

Autor:  michalkatka [ 2.2.08, 23:01 ]
Předmět příspěvku: 

s týmto som sa stretol aj ja, máš dve možnosti, buď trocha znížiš prezápal (-1°), alebo viacoktánové palivo...

Autor:  Martin 007 [ 2.2.08, 23:08 ]
Předmět příspěvku: 

Rozdělovač zítra prubnu...dáme 5 nebo min...

Autor:  DRYVER [ 2.2.08, 23:14 ]
Předmět příspěvku: 

Taky obcas slysim takove klepani - nejspis ventily nebo ventilove tycky. Ale me to klepe az tak od 4500 a vejs. :lol: Takze to neresim. (teda uz tak 3 mesice si rikam ze seridim ventily a nejak porad nebyl cas) :oops:

Autor:  Nepér [ 2.2.08, 23:45 ]
Předmět příspěvku: 

Ubral jsem tak 1.5 mm na ose rozdělovače, za chvíli vyrážím vyzvednout společensky unavené rodiče, tak to zkusím. Můžu jezdit po D8 na trase Zdiby-Kralupy pořád dokolečka, než se mi ozvou, a ladit předstih :D

Autor:  Xxenon [ 3.2.08, 00:06 ]
Předmět příspěvku: 

Ahoj,
dosti často tady v různých tématech čtu, že se zabýváte základním nastavení předstihu. Toto nastavení je ale opravdu pouze základní, pro start a navíc platí pro nový rozdělovač se správnou a nezměněnou křivkou. Více méně pro nový. Jak vlastně kdo, kontrolujete křivku rozdělovače a posun podtlakové regulace dle otáček.

Mimochodem, klepání ventilů je lidový výraz, ve skutečnosti jde o detonační spalování kdy je píst tlačen zpět proti směru svého pohybu.

Autor:  Nepér [ 3.2.08, 02:29 ]
Předmět příspěvku: 

Takže jsem udělal následující:
Na těleso rozdělovače a ten komínek jsem si udělal lihovkou rysku, abych věděl, kde to bylo. Posunul jsem to doprava, zhruba o tloušťku fixy a vyjel jsem na D8 a nic, klepání žádný... zajel jsem k pumpě, otočil jsem to od rysky zase zhruba o tu tloušťku čáry doleva, a hned jak jsem se rozjížděl od pumpy, bylo to tam... téměř se nedalo akcelrovat, aniž by to neklepalo, tak jsem to přetočil z5 na tu první polohu a je to. A to stačilo tak málo... asi nějakej na hraně benzín.

Autor:  Kristensen [ 3.2.08, 09:58 ]
Předmět příspěvku: 

Xxenon píše:
Ahoj,
dosti často tady v různých tématech čtu, že se zabýváte základním nastavení předstihu. Toto nastavení je ale opravdu pouze základní, pro start a navíc platí pro nový rozdělovač se správnou a nezměněnou křivkou. Více méně pro nový. Jak vlastně kdo, kontrolujete křivku rozdělovače a posun podtlakové regulace dle otáček.

Mimochodem, klepání ventilů je lidový výraz, ve skutečnosti jde o detonační spalování kdy je píst tlačen zpět proti směru svého pohybu.



:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Stránka 1 z 5 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/