Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

VW GTI
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8849
Stránka 1 z 2

Autor:  chavier [ 3.2.08, 22:31 ]
Předmět příspěvku:  VW GTI

Ahoj kluci,
vim ze to neni Skoda, ale respektujem koncern.
Poridil jsem si motor z Golfa 1 1,6 GTI mechanicka strikacka, ma nekdo s tim zkusenosti?

Chybi mi vysokotlake cerpadlo, dalo by se pouzit i nejake jine, adekvatni z jineho auta?


PS: kdyby nekdo chtel prirubu mezi ten motor a skodovackou prevodovku, mam ji.

Autor:  deekay [ 3.2.08, 22:33 ]
Předmět příspěvku: 

ja ti poviem len tolko ze vykonovo budes velmi prijemne prekvapeny :D

Autor:  Jiri [ 3.2.08, 23:06 ]
Předmět příspěvku: 

deekay píše:
ja ti poviem len tolko ze vykonovo budes velmi prijemne prekvapeny :D

spotrebou budes zase neprijemne prekvapeny :D

Autor:  michalkatka [ 4.2.08, 10:06 ]
Předmět příspěvku: 

Jiri píše:
deekay píše:
ja ti poviem len tolko ze vykonovo budes velmi prijemne prekvapeny :D

spotrebou budes zase neprijemne prekvapeny :D


len prevodovka a poloosi nie sú na to stavané....

nešlo by použiť elektrické čerpadlo s BMM, alebo MPi....

Autor:  cyz [ 4.2.08, 12:32 ]
Předmět příspěvku: 

To asi těžko, ten golf má snad Jetronic a ten pracuje s vyšším tlakem jako mono-motronic a cokoliv jiného, to jsou nízkotlaké vstřikovací systémy.

Autor:  slovacek.milos [ 4.2.08, 14:52 ]
Předmět příspěvku: 

cyz píše:
To asi těžko, ten golf má snad Jetronic a ten pracuje s vyšším tlakem jako mono-motronic a cokoliv jiného, to jsou nízkotlaké vstřikovací systémy.


co tam napereš pojede, u každého vstřikování je regulátor tlaku a tlak čerpadla je několikanásobně vyšší, než se kterým to maká, pokud mě pamět neklame tak první MPi jede na VDO čerpadlo pro BMM a ještě mi prosím vysvětli ty pojmy jetronic a mono motronic, že jetronic pracuje s vyěěím tlakem miloš

Autor:  Ondras83 [ 4.2.08, 21:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: VW GTI

chavier píše:
Ahoj kluci,
vim ze to neni Skoda, ale respektujem koncern.
Poridil jsem si motor z Golfa 1 1,6 GTI mechanicka strikacka, ma nekdo s tim zkusenosti?

Chybi mi vysokotlake cerpadlo, dalo by se pouzit i nejake jine, adekvatni z jineho auta?


PS: kdyby nekdo chtel prirubu mezi ten motor a skodovackou prevodovku, mam ji.

mechanická stříkačka ??? to dáváš do traktoru nebo do feldy ??

Autor:  cyz [ 4.2.08, 23:25 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos: Nebo jak se jmenovalo to mechanické vstřikování benzínu? To byl jetronic nebo to pletu? Kdysi jsem si četl nějaké technické specifikace toho a ten tlak tam měl být vyšší než 0,1MPa, nevím jestli 0,2 nebo 0,3 ale čerpadlo od BMM dává 0,1

Autor:  deekay [ 4.2.08, 23:54 ]
Předmět příspěvku: 

cyz píše:
slovacek.milos: Nebo jak se jmenovalo to mechanické vstřikování benzínu? To byl jetronic nebo to pletu? Kdysi jsem si četl nějaké technické specifikace toho a ten tlak tam měl být vyšší než 0,1MPa, nevím jestli 0,2 nebo 0,3 ale čerpadlo od BMM dává 0,1

http://en.wikipedia.org/wiki/Jetronic

Autor:  Gemini [ 5.2.08, 08:08 ]
Předmět příspěvku: 

najlepsie mechanicke vstrekovanie bolo K-jetronic.....neviem ci ho ma ten golf.....

Autor:  slovacek.milos [ 5.2.08, 20:31 ]
Předmět příspěvku: 

cyz píše:
slovacek.milos: Nebo jak se jmenovalo to mechanické vstřikování benzínu? To byl jetronic nebo to pletu? Kdysi jsem si četl nějaké technické specifikace toho a ten tlak tam měl být vyšší než 0,1MPa, nevím jestli 0,2 nebo 0,3 ale čerpadlo od BMM dává 0,1


Jetronic je systém kdy je klasický rozdělovač a vstřikování, takře zapalování si ladíš sám, motronic ne systém kde řídící jednotka řídí jiskru i palivo a na tom běžně nic neovlivníš, takže jetronic nelze spojovat s benálem ale zapalováním, mechanické vtřikování benzínu to ani seriově neznám po bude nějaký bastl jako když naleješ do trabantu benzín s naftou 1:1 a říkali jsme tomu polodiesel miloš

Autor:  chavier [ 5.2.08, 20:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: VW GTI

Ondras83 píše:
chavier píše:
Ahoj kluci,
vim ze to neni Skoda, ale respektujem koncern.
Poridil jsem si motor z Golfa 1 1,6 GTI mechanicka strikacka, ma nekdo s tim zkusenosti?

Chybi mi vysokotlake cerpadlo, dalo by se pouzit i nejake jine, adekvatni z jineho auta?


PS: kdyby nekdo chtel prirubu mezi ten motor a skodovackou prevodovku, mam ji.

mechanická stříkačka ??? to dáváš do traktoru nebo do feldy ??

jeste nevim, do traktoru moc silne a slozite, do feldy ne, tu jedine v rope. Bud koupim G1 nebo to pujde do inzerce.

Autor:  Kristensen [ 5.2.08, 21:40 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
cyz píše:
slovacek.milos: Nebo jak se jmenovalo to mechanické vstřikování benzínu? To byl jetronic nebo to pletu? Kdysi jsem si četl nějaké technické specifikace toho a ten tlak tam měl být vyšší než 0,1MPa, nevím jestli 0,2 nebo 0,3 ale čerpadlo od BMM dává 0,1


Jetronic je systém kdy je klasický rozdělovač a vstřikování, takře zapalování si ladíš sám, motronic ne systém kde řídící jednotka řídí jiskru i palivo a na tom běžně nic neovlivníš, takže jetronic nelze spojovat s benálem ale zapalováním, mechanické vtřikování benzínu to ani seriově neznám po bude nějaký bastl jako když naleješ do trabantu benzín s naftou 1:1 a říkali jsme tomu polodiesel miloš


Mechanické bylo na jednom z BMW taky jsem na to čuměl jak tele, na bloku rozdělovací vstřikovací hlava, od ní panceřový hadice k válcům, hřídel do vstřikovací hlavy někde z motoru někde z vany. V podstatě stejnej otáčivej princip jako rozdělovač na jiskru akorát to rozděluje benzín.

Autor:  Kristensen [ 5.2.08, 21:46 ]
Předmět příspěvku: 

Jinak I 1,6 GTI žádnej zázrak, kdyby jsi měl alespoň II 1,8 16V GTi 96kW

Autor:  slovacek.milos [ 6.2.08, 07:19 ]
Předmět příspěvku: 

Kristensen píše:
Jinak I 1,6 GTI žádnej zázrak, kdyby jsi měl alespoň II 1,8 16V GTi 96kW


já si taky vzpoměl na ford orion tam bylo něco podobného taky jak polodisesel miloš

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/