Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
zvetsovani a zmensovani vuli https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8857 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Kachnis [ 4.2.08, 12:11 ] |
Předmět příspěvku: | zvetsovani a zmensovani vuli |
uz na nekolikatym motoru sem zpozoroval, ze pri zanedbani udrzby se ventilove vule na vyfuku zmensuji (zatloukaj se) ale na sacich se zvesuji a to mi nejde na rozum...jak se muze vule zvetsovat?? to by se musel na sedle ventilu usazovat nejakej bordel,ale to je blbost..nebo by se musel ventil casem smrskavat, coz je taky blbost,takze???? jsou to vsechno litinovy hlavy... |
Autor: | slovacek.milos [ 4.2.08, 14:55 ] |
Předmět příspěvku: | Re: zvetsovani a zmensovani vuli |
kachnis píše: uz na nekolikatym motoru sem zpozoroval, ze pri zanedbani udrzby se ventilove vule na vyfuku zmensuji (zatloukaj se) ale na sacich se zvesuji a to mi nejde na rozum...jak se muze vule zvetsovat?? to by se musel na sedle ventilu usazovat nejakej bordel,ale to je blbost..nebo by se musel ventil casem smrskavat, coz je taky blbost,takze???? jsou to vsechno litinovy hlavy... si někdy zkus naladit ventily a dělat to zas znova a kolikrát je tam pořád co ladit donekonečna to mi taky neleze na rozum miloš |
Autor: | Viky [ 4.2.08, 17:38 ] |
Předmět příspěvku: | Re: zvetsovani a zmensovani vuli |
kachnis píše: uz na nekolikatym motoru sem zpozoroval, ze pri zanedbani udrzby se ventilove vule na vyfuku zmensuji (zatloukaj se) ale na sacich se zvesuji a to mi nejde na rozum...jak se muze vule zvetsovat?? to by se musel na sedle ventilu usazovat nejakej bordel,ale to je blbost..nebo by se musel ventil casem smrskavat, coz je taky blbost,takze???? jsou to vsechno litinovy hlavy... Docela by mne zajimalo co sem zanedbal, na moji 105power se mi vejfukovy zatloukaji neustale. 120LS to nedela. Mozna to bude ta skur*ena druhovyrobni hlava, ale co kdyz ne? Co teda myslis ti zanedbanim? |
Autor: | DRYVER [ 5.2.08, 00:02 ] |
Předmět příspěvku: | Re: zvetsovani a zmensovani vuli |
slovacek.milos píše: si někdy zkus naladit ventily a dělat to zas znova a kolikrát je tam pořád co ladit donekonečna to mi taky neleze na rozum miloš jo jo seridis ventily, pak si to znovu prekontrolujes a vzdy se najde nejaka odchylka, ktera tam prvne nebyla. Takze potreti to uz nedelam a necham to bejt |
Autor: | Bukaj [ 5.2.08, 01:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
Občas bývají malinko ohlé tyčky, takže vůle se mění s jejich natočením. Většinou jsou tyčky asymetrické na spodním konci (kloubu), kterým se opírají o válečky... |
Autor: | DRYVER [ 5.2.08, 10:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
Bukaj píše: Občas bývají malinko ohlé tyčky, takže vůle se mění s jejich natočením. Většinou jsou tyčky asymetrické na spodním konci (kloubu), kterým se opírají o válečky... No ale prece nebudem kvuli tomu ze to nejde obcas 100% sertidit kazdemu kupovat nove tycky. To by to serizeni prislo hodne draho. |
Autor: | Bukaj [ 5.2.08, 11:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
No, já si ty tyčky koupil nové Zas tak velká investice to není (asi jako výměna oleje) ale je to prakticky napořád |
Autor: | Kachnis [ 5.2.08, 12:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
Viky kdyz rikas druhovyrobni hlava, tak jesli byla nova a tys na ni najel teprv par tisic km,tak oni se trochu zabouchat musej... |
Autor: | Martin [ 5.2.08, 12:31 ] |
Předmět příspěvku: | Re: zvetsovani a zmensovani vuli |
Viky píše: Docela by mne zajimalo co sem zanedbal, na moji 105power se mi vejfukovy zatloukaji neustale. 120LS to nedela. Mozna to bude ta skur*ena druhovyrobni hlava, ale co kdyz ne? Co teda myslis ti zanedbanim? A nejezdil si náhodou na plyn? |
Autor: | Viky [ 5.2.08, 12:35 ] |
Předmět příspěvku: | Re: zvetsovani a zmensovani vuli |
kachnis píše: Viky kdyz rikas druhovyrobni hlava, tak jesli byla nova a tys na ni najel teprv par tisic km,tak oni se trochu zabouchat musej... Martin píše: A nejezdil si náhodou na plyn? S tou hlavou to melo udajne mit najeto 30000km, kdyz sem to kupoval. Ja na ni mam dalsich asi 10000 a z vetsi casti na plyn. Uz mi prestavaj stacit zavity na vahadlech, za chvili snad budu zkracovat tycky, nebo ja nevim. Je mozny ze tech predchozich 30k bylo na bezolovnaty benzin.... Zrejme se na to vyseru a sezenu si nekde starou 105kovou hlavu. |
Autor: | Kachnis [ 5.2.08, 12:41 ] |
Předmět příspěvku: | Re: zvetsovani a zmensovani vuli |
na 105kovy je spousta materialu, s kterou se da vyhrat a nemusis se bat snizovani je tam toho vseho nadbytek |
Autor: | Martin [ 5.2.08, 17:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ten plyn dělá svoje, jak se to jednou rozjede, tak už to nezastavíš. My jsme si ještě pomohli tím, že jsme vahadla podložili asi 1mm silným mosazným plechem střiženým přesně podle tvaru té "nohy". |
Autor: | Matthes [ 5.2.08, 18:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
Martin píše: Ten plyn dělá svoje, jak se to jednou rozjede, tak už to nezastavíš. My jsme si ještě pomohli tím, že jsme vahadla podložili asi 1mm silným mosazným plechem střiženým přesně podle tvaru té "nohy". A co tvrzena sedla? Myslis ze by stacila jen vyfukova nechat udelat? |
Autor: | Martin [ 5.2.08, 21:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ano, měla by stačit výfuková, sací se nejspíš díky průměru nezaklepávají. |
Autor: | Kristensen [ 5.2.08, 21:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
Proto někdo vymyslel hydraulická zdvihátka |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |