Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Krátkodobá ztráta výkonu-Felicia
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8900
Stránka 1 z 2

Autor:  jarin [ 6.2.08, 17:42 ]
Předmět příspěvku:  Krátkodobá ztráta výkonu-Felicia

Jízda bez problémů při startu se studeným motorem 1,3MPI, 40kW. Po vypnutí motoru a pokračování v jízdě asi za 30min. až 2 hodiny ztratí částečně výkon po ujetí 1 až 2km a reakce na přidání plynu žádná ani při snížení rychlostního stupně. Při vyšlápnutí spojky však do otáček jde. Tato situace trvá od několika vteřin do max. asi 20. Než byla zjištěna souvislost s částečně teplým motorem, vyměněn palivový filtr, nově též čidlo teploty vody na skříni termostatu, protože teploměr nešel nad 70 a termostat fungoval dobře. Teplota nyní O.K., závadu to neovlivnilo. Je to nepříjemné zejména když se to stane při vjezdu do křižovatky. Známý říkal, že tuto vadu moje řídící jednotka neurčí. Výroba 02/1999, jednotka Siemens. Má někdo obdobný problém?

Autor:  cyz [ 6.2.08, 18:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: Krátkodobá ztráta výkonu-Felicia

Jak vypadají svíčky?

Edit: Měřili jste tlak paliva?

Autor:  slovacek.milos [ 6.2.08, 18:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: Krátkodobá ztráta výkonu-Felicia

jarin píše:
Jízda bez problémů při startu se studeným motorem 1,3MPI, 40kW. Po vypnutí motoru a pokračování v jízdě asi za 30min. až 2 hodiny ztratí částečně výkon po ujetí 1 až 2km a reakce na přidání plynu žádná ani při snížení rychlostního stupně. Při vyšlápnutí spojky však do otáček jde. Tato situace trvá od několika vteřin do max. asi 20. Než byla zjištěna souvislost s částečně teplým motorem, vyměněn palivový filtr, nově též čidlo teploty vody na skříni termostatu, protože teploměr nešel nad 70 a termostat fungoval dobře. Teplota nyní O.K., závadu to neovlivnilo. Je to nepříjemné zejména když se to stane při vjezdu do křižovatky. Známý říkal, že tuto vadu moje řídící jednotka neurčí. Výroba 02/1999, jednotka Siemens. Má někdo obdobný problém?


vytáhni čerpadlo z nádrže a podívej se naspodu je sítko jestli náhodou není ucpané, pak změř dodávku paliva asi 70 litrů za hodinu a jak píše ciz tlak paliva, pokud nemáš tlakoměr tak u vstřikovací lišty oddělej hadici co vrací palivo zapínej vypínej klíček a musí stříkat palivo jinak je tlak malý že nepřetlačí přetlakový ventil, potom jak ti to přestane jet podívej se pod auto jeltli ti nesvítí katalizátor a pak diabnostika tě nemine miloš

Autor:  jarin [ 6.2.08, 20:40 ]
Předmět příspěvku: 

Nějak si nemohu srovnat v hlavě, že by čerpadlo dávalo málo vždy přibližně ve stejnou dobu po startu, a navíc ještě k tomu jen po startu částečně teplého motoru. Této možnosti se mi nechce moc věřit už jen s přihlédnutím k ne příliš jednoduchému (pro mne) ověření schopnosti čerpadla. Svíčky údajně O.K., katalyzátor příště prohlédnu, půjde-li hned zastavit. Jinak známý automechanik se mnou chtěl dojet na diagnostiku, ale dostalo se mu odpovědi, že u tohoto vozidla neurčí závadu, pokud k ní zrovna nedojde.

Autor:  Jarda S. [ 6.2.08, 20:44 ]
Předmět příspěvku: 

svíčky zkontroluj :wink: a závadu ti musí vyčíst i když zrovna neprobíhá

Autor:  Kristensen [ 6.2.08, 21:38 ]
Předmět příspěvku: 

Sadra17 píše:
svíčky zkontroluj :wink: a závadu ti musí vyčíst i když zrovna neprobíhá


No nemáš skoro pravdu. Na 1,6 neumí jednotka poznat vadný snímač otáček. Na 1,3 to vždycky hlásilo Nahodilou chybu - snímač otáček. Protože jak jsi vypnul motor tak holt jednotka si stihla zafixovat ještě že snímač nedává impuls. 1,6 už tohle nedělá ale zase ho neumí načíst do závad ve chvíly kdy by krátkodobě přestal fungovat, což u 1,6 není pro snímač problem, přestat na třeba 3 vteřiny makat za jízdy a pak zase hned vše OK.

Autor:  DRYVER [ 6.2.08, 22:59 ]
Předmět příspěvku: 

Kristensen píše:
u 1,6 není pro snímač problem, přestat na třeba 3 vteřiny makat za jízdy a pak zase hned vše OK.


A neni to pak chyba samotneho snimace?? Jako byt to moje auto a vedet o tom ze to vzdy na 3 sekundy vypadne a pak ok a vedet kolik stoji novej snimac, tak bych to asi taky neresil :oops: :lol: :lol: :lol: :lol:

Autor:  slovacek.milos [ 6.2.08, 23:19 ]
Předmět příspěvku: 

jarin píše:
Nějak si nemohu srovnat v hlavě, že by čerpadlo dávalo málo vždy přibližně ve stejnou dobu po startu, a navíc ještě k tomu jen po startu částečně teplého motoru. Této možnosti se mi nechce moc věřit už jen s přihlédnutím k ne příliš jednoduchému (pro mne) ověření schopnosti čerpadla. Svíčky údajně O.K., katalyzátor příště prohlédnu, půjde-li hned zastavit. Jinak známý automechanik se mnou chtěl dojet na diagnostiku, ale dostalo se mu odpovědi, že u tohoto vozidla neurčí závadu, pokud k ní zrovna nedojde.


a co na tom chceš jinak dělat vyloučit palivový sistém je příliš jednoduché , diagnostika nemá význam, kup si nové, svíčky, zapalovací lištu, klapku, čidlo podtlaku, teploty, teploty nasávanémo vzduchu, snímač otáček, snímač klepání, zapalovací lištu a kabeláž kolem motoru, nové čerpadlo, celou pojistkovou desku, řídící jednotku, a pak ti to určitě pojede nebo ti pomůýe ten tvůj automechanik miloš

Autor:  kwiko [ 7.2.08, 00:17 ]
Předmět příspěvku: 

Skusil by som tu diagnostiku. Inak moj osobny typ je na kyslikovou sondou a zblbnutou jednotkou...

Autor:  slovacek.milos [ 7.2.08, 07:24 ]
Předmět příspěvku: 

kwiko píše:
Skusil by som tu diagnostiku. Inak moj osobny typ je na kyslikovou sondou a zblbnutou jednotkou...


si tu sondu odpoj a jezdi bez ní miloš

Autor:  kwiko [ 7.2.08, 07:46 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
kwiko píše:
Skusil by som tu diagnostiku. Inak moj osobny typ je na kyslikovou sondou a zblbnutou jednotkou...


si tu sondu odpoj a jezdi bez ní miloš


:lol: :lol: :lol:

Autor:  Kristensen [ 8.2.08, 05:11 ]
Předmět příspěvku: 

DRYVER píše:
Kristensen píše:
u 1,6 není pro snímač problem, přestat na třeba 3 vteřiny makat za jízdy a pak zase hned vše OK.


A neni to pak chyba samotneho snimace?? Jako byt to moje auto a vedet o tom ze to vzdy na 3 sekundy vypadne a pak ok a vedet kolik stoji novej snimac, tak bych to asi taky neresil :oops: :lol: :lol: :lol: :lol:


No samozřejmě že pokud vynechává tak že to je chyba ve snímači ale jde o to že to ve výpisu chyb z jednotky nenajdeš.

Autor:  slovacek.milos [ 8.2.08, 08:09 ]
Předmět příspěvku: 

Kristensen píše:
DRYVER píše:
Kristensen píše:
u 1,6 není pro snímač problem, přestat na třeba 3 vteřiny makat za jízdy a pak zase hned vše OK.


A neni to pak chyba samotneho snimace?? Jako byt to moje auto a vedet o tom ze to vzdy na 3 sekundy vypadne a pak ok a vedet kolik stoji novej snimac, tak bych to asi taky neresil :oops: :lol: :lol: :lol: :lol:


No samozřejmě že pokud vynechává tak že to je chyba ve snímači ale jde o to že to ve výpisu chyb z jednotky nenajdeš.


ale vyšlápne spojku a do otáček to jde to by ten snímač tu tu spojku nepoznal že se má zase probudit, ještě mi napadlo co třeba snímač teploty má žlutý kroužek, nebo modrý či zelený miloš

Autor:  jarin [ 8.2.08, 11:36 ]
Předmět příspěvku: 

snímač teploty je nový, byl vyměněn nedávno, protože teploměr nefungoval. Závada se vyskytovala před tím, i teď po výměně.

Autor:  slovacek.milos [ 8.2.08, 11:55 ]
Předmět příspěvku: 

jarin píše:
snímač teploty je nový, byl vyměněn nedávno, protože teploměr nefungoval. Závada se vyskytovala před tím, i teď po výměně.


tam jsou tři druhy zelený žlutý a modrý a jaký máš miloš

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/