Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Teplota motoru max 80stupňů i po výměně termostatu
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8951
Stránka 1 z 1

Autor:  pnd23 [ 9.2.08, 18:03 ]
Předmět příspěvku:  Teplota motoru max 80stupňů i po výměně termostatu

Zdar chlapi, mám problémy s teplotou motoru, teplota mi vždycky dosáhla max 80 stupňů, tak jsem dneska vyměnil termostat a nic to nepomohlo, pořád maximálně 80 stupňů, chci se teda zeptat jestli nemůže být problém v čidle teploty? Felicia 1.3mpi.

Autor:  madmax [ 9.2.08, 18:06 ]
Předmět příspěvku: 

Tak tam ten termostat nedavej, zkus to bez nej a uvidis

Autor:  Drak [ 9.2.08, 19:07 ]
Předmět příspěvku: 

No a kolik bys tam chtěl mít? 80 je tak akorát.

Autor:  Kristensen [ 9.2.08, 22:03 ]
Předmět příspěvku: 

Drak píše:
No a kolik bys tam chtěl mít? 80 je tak akorát.


tak tak, obvzláště teď když je ještě poměrně chladno.

Autor:  elegant [ 9.2.08, 22:20 ]
Předmět příspěvku: 

Ja som šiel z bratislavy do trnavy a ručička sa celú cestu nepohla z 80 stuňov. V týchto dňoch je to bežné.

Autor:  septim [ 12.2.08, 17:04 ]
Předmět příspěvku: 

mam takyto podobny problem. Mam fliciu 1.3 BMM rv96. Teplota na teplomery ukazuje max 75 aj po dlhsej jazde, ale kuri to silno. Vsimol som si zaujimavu vec, ze na BMM by mal byt termostat v hlinikovej komore a ja mam plast. To mali mat az mpi nie? A kdesi pisal milos ze su 3 druhy cidla. Jestli pak to predch majitel nemenil a dal zly typ? Farba cidla je modra. :roll: :?:

Autor:  slovacek.milos [ 12.2.08, 20:30 ]
Předmět příspěvku: 

já už jsem tady psal na 1.9 jsem dal druhý, pak nový ten jsem i vařil s teploměrem a OK, na teploměru max 70 nakonec jsem poladil teploměr protože jsem na nic nepřišel to jsem prováděl během roku kovářova kobyla, asi v listopadu minulého roku jsem koupil nový termostat a na budíku mám 110 a to jsme na ten předchozí při vaření s teploměrem čuměli dva zavařovací teploměr ve varné konvici a zjistili jsme ho**o miloš

Autor:  septim [ 13.2.08, 08:42 ]
Předmět příspěvku: 

:lol: no to je teda .... co k tomu? Jazdi to, tak asi kaslat na to. Aj teraz v mraze to kuri super, len malo ukazuje, tak to necham tak.

Autor:  cyz [ 13.2.08, 09:33 ]
Předmět příspěvku: 

Tak tak....hlavně sleduj jestli se ta teplota drží na stejné úrovni....jestli se drží pořád stejně tak termostat nejspíš funguje tak jak má a blbě ukazuje ten budík. Horší je pokud ručička teploty jezdí pořád nahoru a dolů, to signalizuje nějaký problém.

Autor:  Kristensen [ 13.2.08, 10:53 ]
Předmět příspěvku: 

septim píše:
mam takyto podobny problem. Mam fliciu 1.3 BMM rv96. Teplota na teplomery ukazuje max 75 aj po dlhsej jazde, ale kuri to silno. Vsimol som si zaujimavu vec, ze na BMM by mal byt termostat v hlinikovej komore a ja mam plast. To mali mat az mpi nie? A kdesi pisal milos ze su 3 druhy cidla. Jestli pak to predch majitel nemenil a dal zly typ? Farba cidla je modra. :roll: :?:


Na to tvoje přijde se žlutým kroužkem, a jinak jak víš že to je 70 stupňů? Ono někdy jsou ty budíky tak dopr*aný že zjistíš že ukazuje o 10 stupňů míň než tam je.

Autor:  septim [ 13.2.08, 12:20 ]
Předmět příspěvku: 

75stup podla teplomera v palubke, motor ma viac urcite, lebo kuri riadne aj v mraze a motor sa rychlo zohreje. Podobny problem som mal pri favach kde nesedeli vs teplomery a cidla ale podla roku vyroby, lebo inak to zle ukazovalo. teplota nekolise, drzi sa stale pevne v kazdom rezime jazdy. Motor zohriaty asi do 5 min. Inak mi to obcas streli do sania (KD filter+LPG) :evil:

Autor:  Kachnis [ 13.2.08, 12:23 ]
Předmět příspěvku: 

my mame na bmm taky ten plast misto hliniku a meli sme tam termostat nejak pootocenejprotoze v nem neco prasklo a tak nebyl nikdy uplne uzavrenej... teplota byla taky porad 70st..

Autor:  septim [ 13.2.08, 12:35 ]
Předmět příspěvku: 

Vonku je -3, ja to teraz nebudem rozoberaaat :o

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/