Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
jakej směšovač LPG na Favorita https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8953 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | florisimo [ 9.2.08, 19:32 ] |
Předmět příspěvku: | jakej směšovač LPG na Favorita |
Dobrý den. Ve formanu mám tady tenhle směšovač: http://www.auta5p.eu/zkusenosti/skoda_f ... rit_03.htm (ten obrázek dole) a přijde mi, že dost žere, jestli to nemůže být právě tím směšovačem. Někdo tu kdysi psal, Fačko má s jednoduchým směšovačem menší spotřebu jak s dvoukomorovým směšovačem. Přitom z principu mi přijde, že dvoukomorovým směšovačem s dvouma šroubama na hadicích musí jít nastavit stejný dávkování směsi jako s jednoduchým. Tak bych vás chtěl poprosit jestli by jste mi neporadili co s tím. Jestli je jednokomorový opravdu lepší, neválí se někomu doma a nebyl by ochoten mi ho poštou na dobírku poslat? |
Autor: | michalkatka [ 9.2.08, 20:53 ] |
Předmět příspěvku: | Re: jakej směšovač LPG na Favorita |
florisimo píše: Dobrý den. Ve formanu mám tady tenhle směšovač: http://www.auta5p.eu/zkusenosti/skoda_f ... rit_03.htm (ten obrázek dole) a přijde mi, že dost žere, jestli to nemůže být právě tím směšovačem. Někdo tu kdysi psal, Fačko má s jednoduchým směšovačem menší spotřebu jak s dvoukomorovým směšovačem. Přitom z principu mi přijde, že dvoukomorovým směšovačem s dvouma šroubama na hadicích musí jít nastavit stejný dávkování směsi jako s jednoduchým. Tak bych vás chtěl poprosit jestli by jste mi neporadili co s tím. Jestli je jednokomorový opravdu lepší, neválí se někomu doma a nebyl by ochoten mi ho poštou na dobírku poslat? zmiešavašom to nebude, ja som menil aj to, ten dvojitý za jednoitý, ale k nejakej zásadnej zmene neprišlo, zmeraj sa na stav motora VN časti, tlaky vo valcoch (pre LPG je vhodný KP cca 10:1 t.j. Favo 136, na 135ke ťažko klesneš spotrebou pod 9/100), ak ešte nemáš vyhoď termostatickú klapku pred filtrom nech ťahá iba studený vzduch, čistý filter, trocha väčší predzápal cca 10°, sviečky so striebornými elektródami. a motor musí byť nastavený v prvom rade dobre na benzín, potom iba doladiť LPG.... |
Autor: | florisimo [ 9.2.08, 21:08 ] |
Předmět příspěvku: | Re: jakej směšovač LPG na Favorita |
michalkatka píše: zmiešavašom to nebude, ja som menil aj to, ten dvojitý za jednoitý, ale k nejakej zásadnej zmene neprišlo, zmeraj sa na stav motora VN časti, tlaky vo valcoch (pre LPG je vhodný KP cca 10:1 t.j. Favo 136, na 135ke ťažko klesneš spotrebou pod 9/100), ak ešte nemáš vyhoď termostatickú klapku pred filtrom nech ťahá iba studený vzduch, čistý filter, trocha väčší predzápal cca 10°, sviečky so striebornými elektródami. a motor musí byť nastavený v prvom rade dobre na benzín, potom iba doladiť LPG.... Motor je ve velmi dobrým stavu, svíčky doběla vypálený, ta termostatická klapka je vyřazená už od montáže LPG(firma co to montovala asi věděla že je to na prd), předzápal mám mezi 10-15stupni, svíčky mám předepsaný Brisk s mezerou elektrod 0,5mm. Problém tam bude asi opravdu ten, že motor 135 má komprei pouze 8,8:1 |
Autor: | michalkatka [ 10.2.08, 11:04 ] |
Předmět příspěvku: | Re: jakej směšovač LPG na Favorita |
florisimo píše: Problém tam bude asi opravdu ten, že motor 135 má komprei pouze 8,8:1 kým som mal KP 135 tak pri zachovaní "normálnych" vlastností motora som sa pohyboval so spotrebou 10-11l/100km, po výmene piestov 136 spotreba išla dole na cca 8,5 - 9,5, takže je to lepšie, pretože jazdím fakt veľa.... |
Autor: | Dr Meduza [ 10.2.08, 16:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja s tim jezdim tak za 8.5-9.5 po meste a to to rozhodne nesetrim, dost plnej plyn a do kopce pekne co to da Po dalnici tak 9-10 prumerna rychlost kolem 140 (do kopce min, z kopce vic) Ale mam trochu snizenou hlavu a predstih, ze se to zacina tahnout az nad 2000 a tahne to tak od 3000 pekne az do cervenyho jinak to je moje auto na tech fotkach |
Autor: | slovacek.milos [ 10.2.08, 16:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dr Meduza píše: Ja s tim jezdim tak za 8.5-9.5 po meste a to to rozhodne nesetrim, dost plnej plyn a do kopce pekne co to da Po dalnici tak 9-10 prumerna rychlost kolem 140 (do kopce min, z kopce vic) Ale mam trochu snizenou hlavu a predstih, ze se to zacina tahnout az nad 2000 a tahne to tak od 3000 pekne az do cervenyho jinak to je moje auto na tech fotkach jestli chce snižovat spotřebu na reduktoru tak první mrkni na tu páčku pístku druhého stupně v jaké je výšce dej si přes přírubu pravítko a udej číslo v mm miloš |
Autor: | florisimo [ 10.2.08, 19:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
slovacek.milos píše: Dr Meduza píše: Ja s tim jezdim tak za 8.5-9.5 po meste a to to rozhodne nesetrim, dost plnej plyn a do kopce pekne co to da Po dalnici tak 9-10 prumerna rychlost kolem 140 (do kopce min, z kopce vic) Ale mam trochu snizenou hlavu a predstih, ze se to zacina tahnout az nad 2000 a tahne to tak od 3000 pekne az do cervenyho jinak to je moje auto na tech fotkach jestli chce snižovat spotřebu na reduktoru tak první mrkni na tu páčku pístku druhého stupně v jaké je výšce dej si přes přírubu pravítko a udej číslo v mm miloš Tak jsem to měřil, páčka je 1-2mm utopená od okraje příruby. Co s tím, je to dobře nebo špatně? By mě zajímalo jak tohle může mít vliv na spotřebu, vysvětli mi to |
Autor: | FerdikF [ 10.2.08, 19:59 ] |
Předmět příspěvku: | Re: jakej směšovač LPG na Favorita |
michalkatka píše: florisimo píše: Problém tam bude asi opravdu ten, že motor 135 má komprei pouze 8,8:1 kým som mal KP 135 tak pri zachovaní "normálnych" vlastností motora som sa pohyboval so spotrebou 10-11l/100km, po výmene piestov 136 spotreba išla dole na cca 8,5 - 9,5, takže je to lepšie, pretože jazdím fakt veľa.... Mám standartní 135, trochu zabroušená hlava nevím o kolik. Při jízdě styl klobouk mám 7,5l lpg, při normální tak 8l a ještě jsem se nikdy nedostal přes 9. |
Autor: | spartra [ 10.2.08, 20:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
někde tam je obrázek http://skoda-virt.cz/cz/forum/skodovky/ ... lanek-lpg/ jinak k ohejbání té páčky moc to nepřehánět |
Autor: | florisimo [ 10.2.08, 21:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
spartra píše: někde tam je obrázek http://skoda-virt.cz/cz/forum/skodovky/ ... lanek-lpg/ jinak k ohejbání té páčky moc to nepřehánět To je pěkný, obrázek tam je, ale nikde se nepíše, kolik mm to má být od tělesa regulátoru. |
Autor: | spartra [ 13.2.08, 21:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
florisimo píše: spartra píše: někde tam je obrázek http://skoda-virt.cz/cz/forum/skodovky/ ... lanek-lpg/ jinak k ohejbání té páčky moc to nepřehánět To je pěkný, obrázek tam je, ale nikde se nepíše, kolik mm to má být od tělesa regulátoru. http://www.hlpropan.cz/montinstruction.htm tam je též obrázek str.23 myslím |
Autor: | slovacek.milos [ 14.2.08, 09:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
florisimo píše: slovacek.milos píše: Dr Meduza píše: Ja s tim jezdim tak za 8.5-9.5 po meste a to to rozhodne nesetrim, dost plnej plyn a do kopce pekne co to da Po dalnici tak 9-10 prumerna rychlost kolem 140 (do kopce min, z kopce vic) Ale mam trochu snizenou hlavu a predstih, ze se to zacina tahnout az nad 2000 a tahne to tak od 3000 pekne az do cervenyho jinak to je moje auto na tech fotkach jestli chce snižovat spotřebu na reduktoru tak první mrkni na tu páčku pístku druhého stupně v jaké je výšce dej si přes přírubu pravítko a udej číslo v mm miloš Tak jsem to měřil, páčka je 1-2mm utopená od okraje příruby. Co s tím, je to dobře nebo špatně? By mě zajímalo jak tohle může mít vliv na spotřebu, vysvětli mi to čím víc je páčka utopená tak se spotřeba snižuje až to nejede nebo nedrží volnoběh, ale není to vždy pravda, co motor to individualita, seřid tu páčku násilím aby byla přesně s přírubou dej si pravítko středem přes přírubu nesmí vyčnívat ani být utopená, membrána musí být jemná i ta podtlaková ta malá pod tou páčkou jinak nereagují a spotřeba se zvyčuje del to do kupy a pak to seštelujem, taky dej informace o stavu VN jaký odpor má palec, kabely, čistota kontaktů, svíčky odtrh 0.5 mm vzduch filtr je nový? předstih v horní hranici, ve směšovači bych to nehledal, třeba u 120 jsem několikrát viděl hadici od reduktoru vraženou v odvětrávání a hadici od odvětrání kliky ve směšovači borec vesele jezdil a na spotřebu si nestěžoval miloš |
Autor: | spartra [ 15.2.08, 21:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
jenom bych požádal o doplnění ta páčka ma bejt při seřízení volná, nebo s pružinou a šroubem pro nastavení volnoběhu?blbá otázka, že podle obrázku jasný http://www.hlpropan.cz/_diagrams/dokume ... 200004.pdf |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |