Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Automatický sytič Favorita - výměna za manuál https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=9039 |
Stránka 1 z 3 |
Autor: | Tuner#2 [ 13.2.08, 13:10 ] |
Předmět příspěvku: | Automatický sytič Favorita - výměna za manuál |
Zjistil jsem, že Fávo má hroznou spotřebu skoro 11l na 100km a jako dvě možné příčiny mě napadli automatický sytič a pak na radu MATTESSa jehlový ventil, ale nevím zda ho karbec na Favoritu má taky jako Sedr na škodovce? Ohledně toho sytiče, tak mám doma sadu na předělání na manuální. Dělal to někdo z Vás? Pokud ano, tak kam jste umístili ten knoflík, za který se tahá pro otevření sytiče? Je tam něco na co si dát pozor? Díky |
Autor: | Vít [ 13.2.08, 13:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak sytičem to není, ten jede jen do prvního šlápnutí na plyn, tím neušetříš nic, auto natočíš, běží na zvýšený, rozjedeš se, přidáš plyn a kolik toho tam neteče je věc toho, jak máš auto v pořádku a jako moc do toho plynu tlapeš, rozhodně to není sytičem, mám taky automat normální a neveme to víc jak 7,5, spíš míň |
Autor: | Tuner#2 [ 13.2.08, 13:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Vít píše: tak sytičem to není, ten jede jen do prvního šlápnutí na plyn, tím neušetříš nic, auto natočíš, běží na zvýšený, rozjedeš se, přidáš plyn a kolik toho tam neteče je věc toho, jak máš auto v pořádku a jako moc do toho plynu tlapeš, rozhodně to není sytičem, mám taky automat normální a neveme to víc jak 7,5, spíš míň |
Autor: | fatal [ 13.2.08, 13:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
Vít píše: tak sytičem to není, ten jede jen do prvního šlápnutí na plyn... Není pravda, je tam více stupňů, šlápnutím na plyn pouze "umožníš" přechod na nižsí stupeň, jinak je to ovládané teplotou. Ale máš pravdu se spotřebou, taky mám automat a jezdím za 6,5. |
Autor: | Vít [ 13.2.08, 13:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
proč? protože lidi jsou nepoučitelný, zvykli si na stodvacítce na páčku, koupili si favorita a mysleli si že jsou chytřejší než konstruktéři. A je to blbost. Mírně zvýšené otáčky jsou správné, přesně podle teploty si to nastaví kolik tomu vyhovuje, je to pohodlné a účinné akorát podle potřeby, což s páčkou neuděláš nikdy. Ale jestli si myslíš, že 4 litry na sto proti normální spotřeba ti udělá kilometrový provoz na mírně zvýšené otáčky, tak si samozřejmě ten vynález kup. Spíš bych se zaměřil na kombinaci způsobu jízdy a stavu auta. 11 to vezme buď když je to rozbitý, nebo když se s tím lítá nadoraz. |
Autor: | Vít [ 13.2.08, 13:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
fatal píše: Vít píše: tak sytičem to není, ten jede jen do prvního šlápnutí na plyn... Není pravda, je tam více stupňů, šlápnutím na plyn pouze "umožníš" přechod na nižsí stupeň, jinak je to ovládané teplotou. Ale máš pravdu se spotřebou, taky mám automat a jezdím za 6,5. |
Autor: | Kachnis [ 13.2.08, 13:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
asi bych se zameril na svicky,predstih,karbec no a zkontroloval, jesli ten automat nemuze zustavat zapnutej |
Autor: | septim [ 13.2.08, 13:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja som to montoval a pomohlo to trochu znizit spotrebu, lebo okolo 60stup uz netreba sytic a zbytocne to zere. Knoflik som umiestnil pod hydrostel, je tam na to miesto pripravene. 11 v zime v meste (hlavne mesto a kratke cesty) karburator je normalna spotreba. |
Autor: | Tuner#2 [ 13.2.08, 13:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ano, jizdním stylem to může být, ale zachvíli mě bude 30 a s předchozím autem 120GLS jsem jezdil za 7 - 8l podle toho kde. Jezdím většinou jen kratší trasy. S autem na léto a upraveným motorem z felicie a natryskovaným karbcem jezdím za 7 - 8l 100octanu taky a to ho vůbec nešetřím, neb je to auto pro radost, takže si nemyslím, že to bude jízdní styl... Takže další otázky jsou? Jak zjistit, že zavírá správně? Po nějakých 3 - 4km ráno už mám volnoběh kolem 850rpm což je stejné jako za tepla. Má ten karbec na Fávu taky jehlový ventil? Pokud ano, tak MATTESSovi to udělalo 2l na spotřebě, takže ten bych vyměnil asi jako první. Na svíčky mrknu a zajedu s tím ke známýmu na PAL test. |
Autor: | Tuner#2 [ 13.2.08, 13:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
septim píše: Ja som to montoval a pomohlo to trochu znizit spotrebu, lebo okolo 60stup uz netreba sytic a zbytocne to zere. Knoflik som umiestnil pod hydrostel, je tam na to miesto pripravene. 11 v zime v meste (hlavne mesto a kratke cesty) karburator je normalna spotreba. |
Autor: | Tuner#2 [ 13.2.08, 13:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
Vít píše: proč? protože lidi jsou nepoučitelný, zvykli si na stodvacítce na páčku, koupili si favorita a mysleli si že jsou chytřejší než konstruktéři. |
Autor: | Vít [ 13.2.08, 13:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tuner#2 píše: Vít píše: proč? protože lidi jsou nepoučitelný, zvykli si na stodvacítce na páčku, koupili si favorita a mysleli si že jsou chytřejší než konstruktéři. |
Autor: | slovacek.milos [ 13.2.08, 13:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
to bude obohacovačem nebo neprůchodným VN napatím miloš |
Autor: | Tuner#2 [ 13.2.08, 13:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
slovacek.milos píše: to bude obohacovačem nebo neprůchodným VN napatím miloš |
Autor: | Nepér [ 13.2.08, 13:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
To je neljepší, když je načatá membrána a kape to na vejfuk, jojo Ta membrána je zezadu, drží to 4 šroubky. |
Stránka 1 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |