Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Nestartuje za tepla https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=9069 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Raptor [ 14.2.08, 20:51 ] |
Předmět příspěvku: | Nestartuje za tepla |
Mám Škodu 120. Za studena startuje bez problému. Jakmile se zahřeje na 80°C tak točím 5-6 vteřin než motor naskočí. Když zhasnu motor a hned zatočím...taky chytne bez problému ale jakmile nechám auto stát tak 5 minut tak zase musím dlouho točit než motor chytne. Jede bez problému! Nevíte někdo co by s tím mohlo být?? Děkuji za rady. |
Autor: | Jiri [ 14.2.08, 20:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
tohle skodovky delaji a myslim ze to je v serizeni.. a nebo vysoka hladina... .. mozna netesni jehlovy ventil ... jak jsou na tom svicky.. filtry .. olej, |
Autor: | Matthes [ 14.2.08, 20:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kdyz startujes za tepla seslapni behem startovani plyn. |
Autor: | cyz [ 14.2.08, 23:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
Matthes píše: Kdyz startujes za tepla seslapni behem startovani plyn. 120ka není žigulík, tam to jinak nejde s teplým motorem, ale na 120ce když je správná hladina tak to musí startovat bez toho aby ses plynu dotknul. Mě tohle 120ka nikdy neudělala. |
Autor: | fatal [ 14.2.08, 23:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Teplý motor Š120 musí chytat na ťuknutí. Jen když je motor hodně vyžhavený (např. po dlouhé cestě do dlouhého kopce s velkým nákladem), tak chytne lépe s lehce přidaným plynem. Příčinu bych hledal v karburátoru, možná je to jen špatně seřízenou bohatostí směsi. |
Autor: | Drak [ 15.2.08, 07:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
Zkus hladinu, pak si zkontroluj odvětrávací ventilek, jestli není pootevřenej, jak je to horký, tak se ti komora odpaří ancvaj a pak trvá, neš si dočepuje, pak to múže být netěsná jehla na podtlak a netěsný ventilky v AC pumpě. |
Autor: | Xxenon [ 15.2.08, 21:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
Drak píše: Zkus hladinu, pak si zkontroluj odvětrávací ventilek, jestli není pootevřenej, jak je to horký, tak se ti komora odpaří ancvaj a pak trvá, neš si dočepuje, pak to múže být netěsná jehla na podtlak a netěsný ventilky v AC pumpě. Je to sice už dost dlouho co jsem se zabýval Jikovem ale nepředpokládám, že by se na jeho konstrukci něco měnilo. S odvětráním plovákové komory je to přesně naopak. Při volnoběhu nebo při vyplutém motoru musí být komora ventilem otevřena. Pokud není, odpaří se velká část obsahu paliva do sacího potrubí a pro teplý start je směs příliš bohatá. Sací otvor pro volnoběžný systém je na nejnižším místě komory takže relativně nízká hladina mu příliš nevadí V zimním období k velké bohatosti směsi ještě dosti přispívá absorpční vlastnost motorového oleje a dlouhá doba od jeho výměny. Zpětné odsátí do AC pumpy u 120tky také není na místě, vyústění ventilu v plovákové komoře je na úrovni hladiny a zpět by odsával pouze to co by bylo nad ním.. Je tam samozřejmě také důležitá rovinnost příruby karburátoru k sacímu potrubí, slitina použitá na Jikovech měla silnou tendenci se v této oblasti prohýbat. |
Autor: | patrik-hp [ 16.2.08, 01:22 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Nestartuje za tepla |
Raptor píše: Mám Škodu 120. Za studena startuje bez problému. Jakmile se zahřeje na 80°C tak točím 5-6 vteřin než motor naskočí. Když zhasnu motor a hned zatočím...taky chytne bez problému ale jakmile nechám auto stát tak 5 minut tak zase musím dlouho točit než motor chytne. Jede bez problému! Nevíte někdo co by s tím mohlo být?? Děkuji za rady. Naprosto normální a plně funkční ...Nechej jak je...... |
Autor: | elegant [ 16.2.08, 07:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mne za tepla chytá na ťuknutie, keď vyšlapnem plyn. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |