Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Nestartuje za tepla
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=9069
Stránka 1 z 1

Autor:  Raptor [ 14.2.08, 20:51 ]
Předmět příspěvku:  Nestartuje za tepla

Mám Škodu 120. Za studena startuje bez problému. Jakmile se zahřeje na 80°C tak točím 5-6 vteřin než motor naskočí. Když zhasnu motor a hned zatočím...taky chytne bez problému ale jakmile nechám auto stát tak 5 minut tak zase musím dlouho točit než motor chytne. Jede bez problému! Nevíte někdo co by s tím mohlo být?? Děkuji za rady.

Autor:  Jiri [ 14.2.08, 20:53 ]
Předmět příspěvku: 

tohle skodovky delaji a myslim ze to je v serizeni.. a nebo vysoka hladina... .. mozna netesni jehlovy ventil ... jak jsou na tom svicky.. filtry .. olej,

Autor:  Matthes [ 14.2.08, 20:53 ]
Předmět příspěvku: 

Kdyz startujes za tepla seslapni behem startovani plyn. :)

Autor:  cyz [ 14.2.08, 23:15 ]
Předmět příspěvku: 

Matthes píše:
Kdyz startujes za tepla seslapni behem startovani plyn. :)


120ka není žigulík, tam to jinak nejde s teplým motorem, ale na 120ce když je správná hladina tak to musí startovat bez toho aby ses plynu dotknul. Mě tohle 120ka nikdy neudělala.

Autor:  fatal [ 14.2.08, 23:18 ]
Předmět příspěvku: 

Teplý motor Š120 musí chytat na ťuknutí. Jen když je motor hodně vyžhavený (např. po dlouhé cestě do dlouhého kopce s velkým nákladem), tak chytne lépe s lehce přidaným plynem. Příčinu bych hledal v karburátoru, možná je to jen špatně seřízenou bohatostí směsi.

Autor:  Drak [ 15.2.08, 07:02 ]
Předmět příspěvku: 

Zkus hladinu, pak si zkontroluj odvětrávací ventilek, jestli není pootevřenej, jak je to horký, tak se ti komora odpaří ancvaj a pak trvá, neš si dočepuje, pak to múže být netěsná jehla na podtlak a netěsný ventilky v AC pumpě.

Autor:  Xxenon [ 15.2.08, 21:52 ]
Předmět příspěvku: 

Drak píše:
Zkus hladinu, pak si zkontroluj odvětrávací ventilek, jestli není pootevřenej, jak je to horký, tak se ti komora odpaří ancvaj a pak trvá, neš si dočepuje, pak to múže být netěsná jehla na podtlak a netěsný ventilky v AC pumpě.


Je to sice už dost dlouho co jsem se zabýval Jikovem ale nepředpokládám, že by se na jeho konstrukci něco měnilo. S odvětráním plovákové komory je to přesně naopak. Při volnoběhu nebo při vyplutém motoru musí být komora ventilem otevřena. Pokud není, odpaří se velká část obsahu paliva do sacího potrubí a pro teplý start je směs příliš bohatá. Sací otvor pro volnoběžný systém je na nejnižším místě komory takže relativně nízká hladina mu příliš nevadí V zimním období k velké bohatosti směsi ještě dosti přispívá absorpční vlastnost motorového oleje a dlouhá doba od jeho výměny. Zpětné odsátí do AC pumpy u 120tky také není na místě, vyústění ventilu v plovákové komoře je na úrovni hladiny a zpět by odsával pouze to co by bylo nad ním.. Je tam samozřejmě také důležitá rovinnost příruby karburátoru k sacímu potrubí, slitina použitá na Jikovech měla silnou tendenci se v této oblasti prohýbat.
:lol:

Autor:  patrik-hp [ 16.2.08, 01:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nestartuje za tepla

Raptor píše:
Mám Škodu 120. Za studena startuje bez problému. Jakmile se zahřeje na 80°C tak točím 5-6 vteřin než motor naskočí. Když zhasnu motor a hned zatočím...taky chytne bez problému ale jakmile nechám auto stát tak 5 minut tak zase musím dlouho točit než motor chytne. Jede bez problému! Nevíte někdo co by s tím mohlo být?? Děkuji za rady.


Naprosto normální a plně funkční :wink: ...Nechej jak je...... :wink:

Autor:  elegant [ 16.2.08, 07:09 ]
Předmět příspěvku: 

Mne za tepla chytá na ťuknutie, keď vyšlapnem plyn.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/