Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
MECHANIICKY SYTIC https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=9079 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Alonso [ 15.2.08, 17:01 ] |
Předmět příspěvku: | MECHANIICKY SYTIC |
MAM TAKY PROBLEM KED ZAPNEM SYTIC TAK SA MI ROZBEHNE DOBRE ALE POTOM SA ZACNE DUSIT AZ TO SKAPE!NEVVIETE CO STYM JE? |
Autor: | Viky [ 15.2.08, 18:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: MECHANIICKY SYTIC |
Alonso píše: MAM TAKY PROBLEM KED ZAPNEM SYTIC TAK SA MI ROZBEHNE DOBRE ALE POTOM SA ZACNE DUSIT AZ TO SKAPE!NEVVIETE CO STYM JE? Typ vozidla? Nejradsi to delaly 105ky. Obvykle to byva tim ze se motor uchlasta. Tzn. bud dava karburator moc paliva, malo vzduchu nebo tak neco. Kdyby ti auto vseobecne moc zralo, tak by to mohl bejt ucpanej vzduchovej filtr. |
Autor: | Alonso [ 15.2.08, 19:44 ] |
Předmět příspěvku: | sytic |
favo 91 |
Autor: | Viky [ 15.2.08, 20:09 ] |
Předmět příspěvku: | Re: sytic |
Alonso píše: favo 91 Hmm.. tak to nejsem schopen moc radit, ale kazdopadne bych problem hledal nekde bud v karburatoru nebo ve vzduchovym filtru. |
Autor: | michalkatka [ 15.2.08, 20:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: sytic |
Viky píše: Alonso píše: favo 91 Hmm.. tak to nejsem schopen moc radit, ale kazdopadne bych problem hledal nekde bud v karburatoru nebo ve vzduchovym filtru. vyhoď ten manuál, nastav automat a nemusíš sa o to vôbec starať, akurát pri výmene oleja premazať ten mechanizmus.... |
Autor: | patrik-hp [ 16.2.08, 01:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nebo ho k sobě netahej nadoraz ale tak na tři čtvrtiny....A pak se to nebude uchcávat a nebudou ti lítat brikety z vejfuku...Nebo dej jak říká Michalkatka a nemusíš se starat...Snad možná jen o to,jak ho nastavit ....protože to lanko je proti tomu procházka růžovou zahradou |
Autor: | Milan Koukal [ 16.2.08, 10:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
no když je to favo 91 aby to náhodou nebyl Ecotronic. |
Autor: | Neex [ 16.2.08, 11:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
Milan Koukal píše: no když je to favo 91 aby to náhodou nebyl Ecotronic. Nemožný tam je vzduchová přívěra ovládaná přes momentový motor respektive elektrikou takže předělání na manuál by šlo jen horko těžko |
Autor: | Neex [ 16.2.08, 11:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jinak souhlas s michalkatkou... dej si do pořádku automatiku a máš po starostech. |
Autor: | varok [ 16.2.08, 11:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
To bude asi tím že buď to neumí pořádně používat nebo je to špatně udělané. Jednou jsem viděl, že ten automat byl uplně odstraněný a manual ovládal přímo přívěru. To bylo ale řešení na dvě věci. Automat totiž po sešlápnutí plyn pedálu úplně zavře přívěru ale po chviliče ji objemový ovladač trošičku pootevře. Když se manuálem zavře přívěra pořád je zavřená a tudíž se motor po chvíli uchlastá. Opravdu je lepší dát dohromady automat a je po starostech. Ten manuál stejně nemá v podstatě žádný význam. Když je automat v pořádku, tak studený motor má to co potřebuje. Když manuálem vypnete sytič, tak se motor většinou trápí, protože nemá více obohacený volnoběh a pořád chcípá. U automatu se navíc trošku pootevře škrtící klapka, a to je jakoby jste přidaly trošku plynu. |
Autor: | Neex [ 16.2.08, 12:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak tak jak píše varok... do zahřátí motoru na provozní teplotu musí motor překonávat zvýšené odpory a proto musí mít zvýšený volnoběh který zajišťuje stupňovitá vačka ...pokud má někdo sytič vybrakovaný úplně tak pak ať se nedivý. U originálního manuálu se sytič jen vypíná, ale automat zůstane zachovaný. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |