Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
valce https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=9128 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | palamonti [ 17.2.08, 23:42 ] |
Předmět příspěvku: | valce |
dava sa nejaky tmel alebo nejaka tesniaca hmota, na valcovu cast vlozky valcov ked sa osadzaju do bloku? alebo sa to tam len nasunie? |
Autor: | David [ 18.2.08, 08:33 ] |
Předmět příspěvku: | Re: valce |
palamonti píše: dava sa nejaky tmel alebo nejaka tesniaca hmota, na valcovu cast vlozky valcov ked sa osadzaju do bloku? alebo sa to tam len nasunie? |
Autor: | palamonti [ 18.2.08, 13:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
v knizke som sa docital ze sa tam dava bud farba alebo tesniaci tmel tak preto sa pytam |
Autor: | patrik-hp [ 18.2.08, 21:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pokud si nejsi jistý,že tam nepoteče....udělej jak čteš... |
Autor: | David [ 18.2.08, 21:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
palamonti píše: v knizke som sa docital ze sa tam dava bud farba alebo tesniaci tmel tak preto sa pytam |
Autor: | Gemini [ 18.2.08, 22:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
daval som to na farbu, teraz tam cvrknem troska zavitoveho lepidla Locktide ci jak sa to pise......istota je gulomet |
Autor: | Bukaj [ 18.2.08, 22:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já jsem to lehce potřel vazelínou (konce vložek i měděné kroužky), tak uvidím, co se stane |
Autor: | Xxenon [ 18.2.08, 22:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
David píše: palamonti píše: v knizke som sa docital ze sa tam dava bud farba alebo tesniaci tmel tak preto sa pytam Až do 120tky se vložky ve výrobě motorů na straně přesahových kroužků mazaly v originále barvou. Pomáhalo to zatěsnit kroužky proti průsaku vody dolů do oleje. Od Favorita se to přestalo dělat, protože při plovoucích vložkách byla odlouplá zaschlá barva na spodní části vložky při demontáži hlavy spíše na závadu a pro očištění se musela vložka vždy vyndat. |
Autor: | palamonti [ 18.2.08, 23:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
kupil som tmel ORGAFIX skusim ho tam supnut a uvidim, a tie podlozky pod valce je asi najlepsie pouzit nove predpokladam, dufam ze ich zozenem |
Autor: | Kachnis [ 19.2.08, 09:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
sezenes v pohode v kazdy lepsi mototechne |
Autor: | fatal [ 19.2.08, 09:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
Před vkládáním vložek do bloku jsem jemně potřel měděné těsnící kroužky tmelem (Hermosan nebo tak nějak), jelikož válce i blok už neměly dosedací povrchy stoprocentní. Pomohlo to. |
Autor: | Kachnis [ 19.2.08, 10:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
myslis tu hnedou srajdu po ktery smrdi clovek jeste tyden? |
Autor: | fatal [ 19.2.08, 10:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ne, myslím takovou pěkně červenou hustou průhlednou kapalinu, která moc nesmrdí. |
Autor: | slovacek.milos [ 19.2.08, 12:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
pokud se vám někomu stane že vložka bude kapat, dá se zjistit demontáží vany tak 100% zabere bentonit na čistění vína velká lžíce dva dny do vody a pak se to naleje do chladiče, opravil jsem tak pár špatně složených motorů, zabralo to i na motoru Zetor 120 45 miloš |
Autor: | Kristensen [ 19.2.08, 20:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
Přijdou tam měděný kroužky o určitej síle, to musíš doměřit a já jsem vždycky slaboulince máznul dosedací plochu vložky červeným silikoňákem a potom nasadit kroužky, vložku do bloku a je to. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |