Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Přestavba felicie 1.3 BMM na MPI
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=9242
Stránka 1 z 2

Autor:  goja [ 24.2.08, 20:33 ]
Předmět příspěvku:  Přestavba felicie 1.3 BMM na MPI

Ahoj, chtěl jsem se zeptat jestli někdo nemáte zkušenosti z přestavbou felicie 1.3 BMM na MPI koupil jsem si vadný motor z nabourané felicie. Mám tedy řídící jednotku, zapalovací modul, sací potrubí z nastavovačem a triskami. Kabeláž + všechny ostatní čidla. Mě by především zajímalo jestli se musí měnit setrvačník k vůli drážkám pro halův snímač. A jestli tam není ještě nějaký problém. Děkuji za radu.

Autor:  Jiri [ 24.2.08, 21:19 ]
Předmět příspěvku: 

setrvacnik se tu resil.. a je jiny.ten by si musel vymenit mozna nevim jestli ma ten motor vzadu zavit pro snimac klepani...jinak by to asi ...... slo... :D

Autor:  michalkatka [ 25.2.08, 06:37 ]
Předmět příspěvku: 

plus čerpadlo v nádrži, mpi má vačší tlak a plavák je iný...

neviem či aj lambáda nie je iná?

Autor:  slovacek.milos [ 25.2.08, 07:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: Přestavba felicie 1.3 BMM na MPI

goja píše:
Ahoj, chtěl jsem se zeptat jestli někdo nemáte zkušenosti z přestavbou felicie 1.3 BMM na MPI koupil jsem si vadný motor z nabourané felicie. Mám tedy řídící jednotku, zapalovací modul, sací potrubí z nastavovačem a triskami. Kabeláž + všechny ostatní čidla. Mě by především zajímalo jestli se musí měnit setrvačník k vůli drážkám pro halův snímač. A jestli tam není ještě nějaký problém. Děkuji za radu.


setrvák se nemění, prostě to vytahej z MPi komplet i s vnitřní elektroinstalací a imobilizerém a přetahej to do svého BMM, jak něco začneě kombinovat tak si naděláš problémy, taky domysli jak budeš řešit STK, jedná se o zásah do konstrukce vozidla závada C miloš

Autor:  Jiri [ 25.2.08, 20:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: Přestavba felicie 1.3 BMM na MPI

slovacek.milos píše:
goja píše:
Ahoj, chtěl jsem se zeptat jestli někdo nemáte zkušenosti z přestavbou felicie 1.3 BMM na MPI koupil jsem si vadný motor z nabourané felicie. Mám tedy řídící jednotku, zapalovací modul, sací potrubí z nastavovačem a triskami. Kabeláž + všechny ostatní čidla. Mě by především zajímalo jestli se musí měnit setrvačník k vůli drážkám pro halův snímač. A jestli tam není ještě nějaký problém. Děkuji za radu.


setrvák se nemění, prostě to vytahej z MPi komplet i s vnitřní elektroinstalací a imobilizerém a přetahej to do svého BMM, jak něco začneě kombinovat tak si naděláš problémy, taky domysli jak budeš řešit STK, jedná se o zásah do konstrukce vozidla závada C miloš

Jak je to teda s tim setrvakem... uz se to tu resilo.... ja je mel vedle sebe.. a byli jine

Autor:  slovacek.milos [ 25.2.08, 21:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: Přestavba felicie 1.3 BMM na MPI

Jiri píše:
slovacek.milos píše:
goja píše:
Ahoj, chtěl jsem se zeptat jestli někdo nemáte zkušenosti z přestavbou felicie 1.3 BMM na MPI koupil jsem si vadný motor z nabourané felicie. Mám tedy řídící jednotku, zapalovací modul, sací potrubí z nastavovačem a triskami. Kabeláž + všechny ostatní čidla. Mě by především zajímalo jestli se musí měnit setrvačník k vůli drážkám pro halův snímač. A jestli tam není ještě nějaký problém. Děkuji za radu.


setrvák se nemění, prostě to vytahej z MPi komplet i s vnitřní elektroinstalací a imobilizerém a přetahej to do svého BMM, jak něco začneě kombinovat tak si naděláš problémy, taky domysli jak budeš řešit STK, jedná se o zásah do konstrukce vozidla závada C miloš

Jak je to teda s tim setrvakem... uz se to tu resilo.... ja je mel vedle sebe.. a byli jine


tak když z toho dělá MPi s motorem MPi tak nic nemění, setrváky BMM a Mpi jsou jiné, pokud dáš motor BMM musíš dát setrvák z MPi, pokud bude výsledný efekt MPi, prolém nastane po příjezdu na STK tam se jim nějaké záměny moc nelíbí miloš

Autor:  slovacek.milos [ 25.2.08, 21:36 ]
Předmět příspěvku: 

michalkatka píše:
plus čerpadlo v nádrži, mpi má vačší tlak a plavák je iný...

neviem či aj lambáda nie je iná?


michale já jsem měl MPi rok výroby 1995 felicia, vžádném případě nemohlo jít o poskládané auto, jednalo se prvního majitele telecom a čerpadlo v nádrži bylo BMM, i první MPi 1997 mají čerpadlo BMM, před výměnou je lépe se podívat pak je člověk nemile překvapen a lambáda je jiná, by mě zajímalo v čem, jedině v ceně běžně je prohazuji a na vagu nevidím rozdíl miloš

Autor:  Jiri [ 25.2.08, 21:39 ]
Předmět příspěvku: 

ja mel za to ze ma auto BMM... a motor s kabelazi .. Mpi.. tak pokud by tam dal celej motor takjo... ja to pochopil ze chce motor nechat tak jak je.. a jen vstrikovani predelat.. pak by musel menit setrvak...

Autor:  slovacek.milos [ 26.2.08, 06:38 ]
Předmět příspěvku: 

Jiri píše:
ja mel za to ze ma auto BMM... a motor s kabelazi .. Mpi.. tak pokud by tam dal celej motor takjo... ja to pochopil ze chce motor nechat tak jak je.. a jen vstrikovani predelat.. pak by musel menit setrvak...


přesně miloš

Autor:  kwiko [ 26.2.08, 12:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: Přestavba felicie 1.3 BMM na MPI

goja píše:
Ahoj, chtěl jsem se zeptat jestli někdo nemáte zkušenosti z přestavbou felicie 1.3 BMM na MPI koupil jsem si vadný motor z nabourané felicie. Mám tedy řídící jednotku, zapalovací modul, sací potrubí z nastavovačem a triskami. Kabeláž + všechny ostatní čidla. Mě by především zajímalo jestli se musí měnit setrvačník k vůli drážkám pro halův snímač. A jestli tam není ještě nějaký problém. Děkuji za radu.


Ja som sa stretol len s tymito problemami:
prichytenie cidla klepania, zotrvacnik, vymenit jednotku imobilizeru za tu z Mpi.
+ predlzit palivove hadicky. (BMM koncia palivove rurky vpravo, MPI a karbec vlavo).
Cerpadlo som nemenil.

Autor:  Ondras83 [ 26.2.08, 21:35 ]
Předmět příspěvku: 

nejvíc bych se v mém případě bál elektroinstalace a na motor BMM není čidlo klepání...jinak je lepší sehnat celej motor MPI, má vyšší kompresi, jinačí hlavu a čidlo klepání je origoš...jinak miloši, MPI se v 1995 nedělalo....začalo se dělat v roce 1996 :D..takže ses buďto splet, nebo bastl v telekomu :D:D:D

Autor:  slovacek.milos [ 27.2.08, 07:26 ]
Předmět příspěvku: 

Ondras83 píše:
nejvíc bych se v mém případě bál elektroinstalace a na motor BMM není čidlo klepání...jinak je lepší sehnat celej motor MPI, má vyšší kompresi, jinačí hlavu a čidlo klepání je origoš...jinak miloši, MPI se v 1995 nedělalo....začalo se dělat v roce 1996 :D..takže ses buďto splet, nebo bastl v telekomu :D:D:D



bohužel 1995 podle skel i podle TP MPi, modrá barva, taky jsem na to čuměl jak z jara, první majitel spt telecom, bral jsem feldu jako druhý majitel, asi nejaký ptototyp, u toho čidla klepání tam jde jen o pevný kontakt s blokem, závitnikýk a M 6 miloš

Autor:  Ondras83 [ 27.2.08, 14:53 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
Ondras83 píše:
nejvíc bych se v mém případě bál elektroinstalace a na motor BMM není čidlo klepání...jinak je lepší sehnat celej motor MPI, má vyšší kompresi, jinačí hlavu a čidlo klepání je origoš...jinak miloši, MPI se v 1995 nedělalo....začalo se dělat v roce 1996 :D..takže ses buďto splet, nebo bastl v telekomu :D:D:D



bohužel 1995 podle skel i podle TP MPi, modrá barva, taky jsem na to čuměl jak z jara, první majitel spt telecom, bral jsem feldu jako druhý majitel, asi nejaký ptototyp, u toho čidla klepání tam jde jen o pevný kontakt s blokem, závitnikýk a M 6 miloš

ty vole, tak neim :D....osobně, kdyby ta přestavba byla jednoduchá, už to tady mám, ale ta elektrika mě sere no :-(:-(:-(....mechaničina OK, ale elektrika to je sviňa

Autor:  goja [ 28.2.08, 21:21 ]
Předmět příspěvku: 

Ahoj, děkuji Všem za rady mám v plánu tam nechat motor stejný 1,3BMM a dát tam vše ostatní z MPI.
Jestli jsem to dobře pochopil tak musím vyměnit setrvačník. Komplet elektriku, sací potrubí komplet se vstřik. ventily a nastavovačem, řídící jednotku, udělat nějaké dobré uchycení přímo na bloku pro snímač otřesů, vysokonapěťový modul plus ostatní nezbytné úkony. Nemusím měnit palivové čerpadlo a lambda sondu. Za vše ještě jednou děkuji.

Autor:  kwiko [ 29.2.08, 12:31 ]
Předmět příspěvku: 

goja píše:
Ahoj, děkuji Všem za rady mám v plánu tam nechat motor stejný 1,3BMM a dát tam vše ostatní z MPI.
Jestli jsem to dobře pochopil tak musím vyměnit setrvačník. Komplet elektriku, sací potrubí komplet se vstřik. ventily a nastavovačem, řídící jednotku, udělat nějaké dobré uchycení přímo na bloku pro snímač otřesů, vysokonapěťový modul plus ostatní nezbytné úkony. Nemusím měnit palivové čerpadlo a lambda sondu. Za vše ještě jednou děkuji.


Este nejake drobnosti co sa mi vynorili v hlave:
Sanie z Mpi sa na hlavu chyta dvoma sktukami + 4 styfty (narozdiel od BMM = 6x styft)
Ked budes vrtat dieru do bloku na snimac klepania daj si dole vanu, moze sa to hodit aj pri povolovani zotrvacnika.

Vela zdaru. 8)

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/