Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Karbec Pierburg
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=9290
Stránka 1 z 1

Autor:  Marra [ 26.2.08, 18:10 ]
Předmět příspěvku:  Karbec Pierburg

zdar lidi, mám dotaz, kámošovi na rapidu s fávo motorem a tímhle karbem drží i za tepla vyšší otáčky, cca 1200, mám pocit, že to jede stále na sytič... ale možná jsou jen vysoké volnoběžné otáčky, jak prosím zjistím, jestli to jde na sytič a jak to odstranit? já zatím dělal jen sedry a tohle jen pro mě novinka:D

Autor:  varok [ 26.2.08, 19:05 ]
Předmět příspěvku: 

Je to trošku komplikovanější. Ale jde to zjistit, když při zahřátém motoru se podíváte na karburátor, pod to víčko s bimetalem. Je tam taková stupňovitá rohatka a ta musí být u zahřátého motoru otočena tak, aby se ji ten šroubek nedotýkal. Jinak se jde podívat na karbec bez vzduchoveho filtru. Ta klapka(přívěra) musí být kolmo k zemi. Jestli je ta přívěra pootočena trošku zešikma nebo jestli se ten šroubek dotýká některého ze stupňů vačky, je pořád sytič zapnutý.

Autor:  Neex [ 26.2.08, 19:08 ]
Předmět příspěvku: 

Podívej se na segment škrtící klapky jeho součástí je i šroub zvýšených volnoběžných otáček.... ten nesmí dosedat na stupňovitou vačku která je ovládaná bimetalem ve víku sytiče.

Autor:  michalkatka [ 26.2.08, 21:01 ]
Předmět příspěvku: 

alebo prestavovaním šroubu voľnobehu motor nereaguje (vtedy je sytič zapnutý), je dobré si zapamätať koľko si ho povolil, alebo ubral... :lol: :lol: :idea:

Autor:  kozina [ 26.2.08, 21:21 ]
Předmět příspěvku:  membrána akcelerační pumpičky + obohacovače paliva

kde najdu na karbecu membránu akcelerační pumpičky a je problem ji vyměnit (favorit 136 r.v89) a chci se zeptat jestli je problem při výměně obohacovače paliva jsou tam 2 šroubky

Autor:  michalkatka [ 26.2.08, 21:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: membrána akcelerační pumpičky + obohacovače paliva

kozina píše:
kde najdu na karbecu membránu akcelerační pumpičky a je problem ji vyměnit (favorit 136 r.v89) a chci se zeptat jestli je problem při výměně obohacovače paliva jsou tam 2 šroubky


membrána akceleračnej pumpičky je zo zadu (smerom k vodičovi) pod štvorcovým krytom na 4 skrutkách a ide s toho taká páčka, výmena jednoduchá, ale lepšie na studenom motore lebo ti od tiaľ vytečie trocha benzínu na výfukové kolená...

Autor:  kozina [ 26.2.08, 21:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: membrána akcelerační pumpičky + obohacovače paliva

michalkatka píše:
kozina píše:
kde najdu na karbecu membránu akcelerační pumpičky a je problem ji vyměnit (favorit 136 r.v89) a chci se zeptat jestli je problem při výměně obohacovače paliva jsou tam 2 šroubky


membrána akceleračnej pumpičky je zo zadu (smerom k vodičovi) pod štvorcovým krytom na 4 skrutkách a ide s toho taká páčka, výmena jednoduchá, ale lepšie na studenom motore lebo ti od tiaľ vytečie trocha benzínu na výfukové kolená...


takže povolím 4 šroubky vyměním ( není tam nějakej problem např pružina, nejáka kulička nebo něco???) a ještě k tomu obohacovači ----- ten by taky neměl být problém asi vyměnit je to kus za kus je to pouze na těch 2 šroubech???

Autor:  Neex [ 26.2.08, 22:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: membrána akcelerační pumpičky + obohacovače paliva

kozina píše:
takže povolím 4 šroubky vyměním ( není tam nějakej problem např pružina, nejáka kulička nebo něco???) a ještě k tomu obohacovači ----- ten by taky neměl být problém asi vyměnit je to kus za kus je to pouze na těch 2 šroubech???


žádný problém tam není... vše se vymění jen kus za kus... jen pod membránou akc. pumpičky je pružinka kterou prostě jen vrátíš zpátky až budeš dávat novou membránu.... a jak napsal michalkatka dělej to na studeném motoru protože obohacovač je přímo spojený s plovákovou komorou takže si nachystej malou nádobku nebo hadru :wink:

Autor:  Marra [ 27.2.08, 17:09 ]
Předmět příspěvku: 

díky moc za pomoc!

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/