Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Karbec Pierburg https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=9290 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Marra [ 26.2.08, 18:10 ] |
Předmět příspěvku: | Karbec Pierburg |
zdar lidi, mám dotaz, kámošovi na rapidu s fávo motorem a tímhle karbem drží i za tepla vyšší otáčky, cca 1200, mám pocit, že to jede stále na sytič... ale možná jsou jen vysoké volnoběžné otáčky, jak prosím zjistím, jestli to jde na sytič a jak to odstranit? já zatím dělal jen sedry a tohle jen pro mě novinka:D |
Autor: | varok [ 26.2.08, 19:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
Je to trošku komplikovanější. Ale jde to zjistit, když při zahřátém motoru se podíváte na karburátor, pod to víčko s bimetalem. Je tam taková stupňovitá rohatka a ta musí být u zahřátého motoru otočena tak, aby se ji ten šroubek nedotýkal. Jinak se jde podívat na karbec bez vzduchoveho filtru. Ta klapka(přívěra) musí být kolmo k zemi. Jestli je ta přívěra pootočena trošku zešikma nebo jestli se ten šroubek dotýká některého ze stupňů vačky, je pořád sytič zapnutý. |
Autor: | Neex [ 26.2.08, 19:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
Podívej se na segment škrtící klapky jeho součástí je i šroub zvýšených volnoběžných otáček.... ten nesmí dosedat na stupňovitou vačku která je ovládaná bimetalem ve víku sytiče. |
Autor: | michalkatka [ 26.2.08, 21:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
alebo prestavovaním šroubu voľnobehu motor nereaguje (vtedy je sytič zapnutý), je dobré si zapamätať koľko si ho povolil, alebo ubral... |
Autor: | kozina [ 26.2.08, 21:21 ] |
Předmět příspěvku: | membrána akcelerační pumpičky + obohacovače paliva |
kde najdu na karbecu membránu akcelerační pumpičky a je problem ji vyměnit (favorit 136 r.v89) a chci se zeptat jestli je problem při výměně obohacovače paliva jsou tam 2 šroubky |
Autor: | michalkatka [ 26.2.08, 21:29 ] |
Předmět příspěvku: | Re: membrána akcelerační pumpičky + obohacovače paliva |
kozina píše: kde najdu na karbecu membránu akcelerační pumpičky a je problem ji vyměnit (favorit 136 r.v89) a chci se zeptat jestli je problem při výměně obohacovače paliva jsou tam 2 šroubky membrána akceleračnej pumpičky je zo zadu (smerom k vodičovi) pod štvorcovým krytom na 4 skrutkách a ide s toho taká páčka, výmena jednoduchá, ale lepšie na studenom motore lebo ti od tiaľ vytečie trocha benzínu na výfukové kolená... |
Autor: | kozina [ 26.2.08, 21:54 ] |
Předmět příspěvku: | Re: membrána akcelerační pumpičky + obohacovače paliva |
michalkatka píše: kozina píše: kde najdu na karbecu membránu akcelerační pumpičky a je problem ji vyměnit (favorit 136 r.v89) a chci se zeptat jestli je problem při výměně obohacovače paliva jsou tam 2 šroubky membrána akceleračnej pumpičky je zo zadu (smerom k vodičovi) pod štvorcovým krytom na 4 skrutkách a ide s toho taká páčka, výmena jednoduchá, ale lepšie na studenom motore lebo ti od tiaľ vytečie trocha benzínu na výfukové kolená... takže povolím 4 šroubky vyměním ( není tam nějakej problem např pružina, nejáka kulička nebo něco???) a ještě k tomu obohacovači ----- ten by taky neměl být problém asi vyměnit je to kus za kus je to pouze na těch 2 šroubech??? |
Autor: | Neex [ 26.2.08, 22:11 ] |
Předmět příspěvku: | Re: membrána akcelerační pumpičky + obohacovače paliva |
kozina píše: takže povolím 4 šroubky vyměním ( není tam nějakej problem např pružina, nejáka kulička nebo něco???) a ještě k tomu obohacovači ----- ten by taky neměl být problém asi vyměnit je to kus za kus je to pouze na těch 2 šroubech??? žádný problém tam není... vše se vymění jen kus za kus... jen pod membránou akc. pumpičky je pružinka kterou prostě jen vrátíš zpátky až budeš dávat novou membránu.... a jak napsal michalkatka dělej to na studeném motoru protože obohacovač je přímo spojený s plovákovou komorou takže si nachystej malou nádobku nebo hadru |
Autor: | Marra [ 27.2.08, 17:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
díky moc za pomoc! |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |