Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

tlak paliva
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=9305
Stránka 1 z 1

Autor:  B18C4 botan [ 27.2.08, 11:50 ]
Předmět příspěvku:  tlak paliva

poradi mi prosim nekdo kolik ma tlak paliva felicie 1.3 MPI?dekuji

Autor:  cyz [ 27.2.08, 14:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: tlak paliva

250kPa

Autor:  Kristensen [ 27.2.08, 20:06 ]
Předmět příspěvku: 

a max by měl být někde 3,1 nebo tak nějak.

Autor:  Xxenon [ 27.2.08, 20:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: tlak paliva

B18C4 botan píše:
poradi mi prosim nekdo kolik ma tlak paliva felicie 1.3 MPI?dekuji


Oba mají pravdu. Pracovní tlak pro 1,3 MPI při volnoběhu je 0,25 Mpa (2,5atm) při kontrole tlaku a odpojení podtlaku na ventilu musí být tlak 0,3 Mpa (3,0 Atm) a po vypnutí motoru by po10minutách neměl tlak klesnout pod 0,2 Mpa (2,0 Atm)

Autor:  slovacek.milos [ 27.2.08, 20:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: tlak paliva

Xxenon píše:
B18C4 botan píše:
poradi mi prosim nekdo kolik ma tlak paliva felicie 1.3 MPI?dekuji


Oba mají pravdu. Pracovní tlak pro 1,3 MPI při volnoběhu je 0,25 Mpa (2,5atm) při kontrole tlaku a odpojení podtlaku na ventilu musí být tlak 0,3 Mpa (3,0 Atm) a po vypnutí motoru by po10minutách neměl tlak klesnout pod 0,2 Mpa (2,0 Atm)


a když klesne tak netěsní vstřiky? miloš

Autor:  Xxenon [ 27.2.08, 20:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: tlak paliva

slovacek.milos píše:
Xxenon píše:
B18C4 botan píše:
poradi mi prosim nekdo kolik ma tlak paliva felicie 1.3 MPI?dekuji


Oba mají pravdu. Pracovní tlak pro 1,3 MPI při volnoběhu je 0,25 Mpa (2,5atm) při kontrole tlaku a odpojení podtlaku na ventilu musí být tlak 0,3 Mpa (3,0 Atm) a po vypnutí motoru by po10minutách neměl tlak klesnout pod 0,2 Mpa (2,0 Atm)


a když klesne tak netěsní vstřiky? miloš


Tak tak. Ale také tlakový ventil nebo zpětný ventil v čerpadle. Nejčastěji ale vstřiky.

Autor:  patrik-hp [ 27.2.08, 22:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: tlak paliva

Xxenon píše:
slovacek.milos píše:
Xxenon píše:
B18C4 botan píše:
poradi mi prosim nekdo kolik ma tlak paliva felicie 1.3 MPI?dekuji


Oba mají pravdu. Pracovní tlak pro 1,3 MPI při volnoběhu je 0,25 Mpa (2,5atm) při kontrole tlaku a odpojení podtlaku na ventilu musí být tlak 0,3 Mpa (3,0 Atm) a po vypnutí motoru by po10minutách neměl tlak klesnout pod 0,2 Mpa (2,0 Atm)


a když klesne tak netěsní vstřiky? miloš


Tak tak. Ale také tlakový ventil nebo zpětný ventil v čerpadle. Nejčastěji ale vstřiky.


U feldy ani jiných strojů jsem neviděl nikdy vadný vstřikovač,leda přicpaný....U dvoulitrové Octávie I. ano,asi osm za celou dobu (vadná série).... Ale nejvíce jde do kopru čerpadlo?!bez rozdílů kubatůr a typů vozů...Hlavně jeho malý tlak.....stačí si jen představit,kolik natočí za provozu... :wink:...Když už vstřik odchází,tak nejčastěji na starých TDi a 1.9 Fel... co mají cca 250 tisíc...že ukapává což se dá někdy opravit seřízením a pak vyjímečně ale opravdu vyjimečně na těch 2.0 Oktávkách první generace....Ale čerpadel? nepočítaně :wink:

Autor:  B18C4 botan [ 28.2.08, 09:35 ]
Předmět příspěvku: 

takze potrebuji cerpadlo ktere da min 3 bary?dekuji lidicky.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/