Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

zvýšení objemu motoru vrtáním
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=9348
Stránka 1 z 1

Autor:  scorpik [ 29.2.08, 12:41 ]
Předmět příspěvku:  zvýšení objemu motoru vrtáním

Mám škodu 105 a dočetl jsem se, že lze nechat si zvýšit objem motoru na 1289cm, a to za cenu asi 1200-1500kč. Někdo by mi poradil ať tam dám rovnou motor ze 130, ale to bych musel udělat na autě víc úprav, aby prošlo legislativou. Takhle nikdo nic nepozná :) Navíc můj motor je de facto nový , má najeto 60000km. Takže se vypaltí do něho investovat. Co myslíte, jaký je váš názor na to? Neznáte někoho na jížní Moravě kdo tyto úpravy provádí?

Autor:  cyz [ 29.2.08, 13:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: zvýšení objemu motoru vrtáním

Já osobně bych radši šel do 130ky, ideálně zástavba motoru z Favorita nebo pokud seženeš tak 742.136...převrtání na jiný objem je dost brutální zásah do motoru který se určitě někde projeví, já osobně bych tohle dělal jenom při závodních úpravách, ne na denní zeždění. Někdo nejspíš bude namítat že 130ka je nespolehlivá, ano počítej minimálně s usazováním vložek které budou propadlé ale řekl bych že ta spolehlivost nebude určitě horší než u převrtaného motoru.
P.S: nejsem motorář to co píšu tak píšu na základě svých zkušeností z provozu, tady se k tomu určitě vyjádří ještě nekdo zběhlejší v úpravách motoru.

Autor:  Matthes [ 29.2.08, 13:25 ]
Předmět příspěvku: 

No on taky blok 130 je o dost masivnejsi nezli 105, takze 105 by se mohl pokroutiti :shock:

Autor:  Martin 007 [ 29.2.08, 13:27 ]
Předmět příspěvku: 

Když má Fávo 105ku tak ne-e... 8)

Autor:  Gemini [ 29.2.08, 14:30 ]
Předmět příspěvku: 

105ku max na 72,5 mm , inak treba rozvrtat blok.....da sa to zachranit upravou vloziek

Autor:  Šemik [ 29.2.08, 17:03 ]
Předmět příspěvku: 

Na klasickou kyvku bych nedával víc jak motor 120, ono to pak svádí jezdit na plný výkon a chudák poloosy, mohlo by se stát že bys ztratil kolo :shock: :( :wink:
¨¨

Autor:  Ondras83 [ 29.2.08, 19:04 ]
Předmět příspěvku: 

Šemik píše:
Na klasickou kyvku bych nedával víc jak motor 120, ono to pak svádí jezdit na plný výkon a chudák poloosy, mohlo by se stát že bys ztratil kolo :shock: :( :wink:
¨¨

jj...přesně tak....radši sehnat celej zadek ze 130 (motor taky, nebo fávo, ten spíš upravit, když na to sou prachy)

Autor:  Kachnis [ 1.3.08, 21:39 ]
Předmět příspěvku: 

jezis, co porad mate za problemy :) kdyz chce vrtat blok, at vrta. pokud nechce blok 130,nenutte ho. Taky jsem cetl o uprave na objem 1289,ale myslim si ze tim uz bude motor dost trpet,protoze vlozky 2. a 3. valce jsou uz takhle k sobe dost blizko.. rozumna uprava je ze 105 udelat 120..zadny problem, bd prevrtt blok nebo soustruzit vlozky, dovnitr pisty 120LS a hlavu LS anebo pisty 120 a hlavu 105 ale zvetsit krapet spalovaky...

Autor:  Peter50kw [ 2.3.08, 13:24 ]
Předmět příspěvku: 

Do S105 sa neoplati investovat nic. Ak chces vykon, mas dnes plno aut s vyssim vykonom za dost malo penazi. Taketo upravy obvykle idu na ukor spolahlivosti. A urcite to vyjde na viac ako 1500 Kc.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/