Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

hlava 120 vs 105
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=9398
Stránka 1 z 2

Autor:  žděba [ 3.3.08, 16:19 ]
Předmět příspěvku:  hlava 120 vs 105

hlava 105 a 120 není záměnná ( teda aspoň bez úpraav) nebo se pletu? jeden týpek se mi snaží nacpat že záměnné jsou, tak jsem malinko znejistěl.. :oops:

Autor:  Jarda S. [ 3.3.08, 16:36 ]
Předmět příspěvku: 

105 a 120 záměnný jsou :wink: ty motory se liší jenom vráním :wink:

Autor:  žděba [ 3.3.08, 16:53 ]
Předmět příspěvku: 

aha, ale vahadla vetilů ne?

Autor:  fatal [ 3.3.08, 16:56 ]
Předmět příspěvku: 

Jsou záměnné, ale liší se velikostí spalovacího prostoru, takže hlava 105 na 120 jde, ale hlava 120 na 105 ne.

Autor:  žděba [ 3.3.08, 16:59 ]
Předmět příspěvku: 

aha, tak už jsme doma :wink:

Autor:  cyz [ 3.3.08, 16:59 ]
Předmět příspěvku: 

105ka má menší spalováky, ne? Na kolik by se zvětšila komprese u 120ky se 105kovou hlavou?

Autor:  fatal [ 3.3.08, 18:10 ]
Předmět příspěvku: 

cyz píše:
105ka má menší spalováky, ne? Na kolik by se zvětšila komprese u 120ky se 105kovou hlavou?


Pokud se nepletu, tak 105 i 120 mají stejnou kompresi. Poměr velikostí spalovacích prostorů by měl být stený, jako poměr zdvihového objemu. Komprese by se tedy měla zvýšit ve stejném poměru, což vychází na cca 9,5:1.

Autor:  cyz [ 3.3.08, 18:51 ]
Předmět příspěvku: 

Mno takže by se mohlo dát dosáhnout vlastností 120LS :)

Autor:  fatal [ 3.3.08, 19:00 ]
Předmět příspěvku: 

cyz píše:
Mno takže by se mohlo dát dosáhnout vlastností 120LS :)


Jen přiblížit, LSka se nelišila jen kompresí a pokud se nepletu, 105 má snad i menší kanály a ventily...

Autor:  Viky [ 3.3.08, 19:33 ]
Předmět příspěvku: 

fatal píše:
cyz píše:
Mno takže by se mohlo dát dosáhnout vlastností 120LS :)


Jen přiblížit, LSka se nelišila jen kompresí a pokud se nepletu, 105 má snad i menší kanály a ventily...


120LS ma vetsi ventily nez 120ka, o 105 si nejsem jistej, ale vetsi nez 120ka je urcite mit nebude. :-)
120ka se 105kovou hlavou by mela za normalnich okolnosti chodit spis lip nez normalni 120ca, ale bude silne ztracet tah ve vysokych otackach.

Autor:  Gemini [ 3.3.08, 21:34 ]
Předmět příspěvku: 

KP sa zvacsi na 9.4:1, avsak nezabudajme ze S105 hlava ma mensie ventily a mensie kanaliky......odspodu to pojde lepsie, vrch moze byt mierne horsi

Autor:  žděba [ 4.3.08, 10:57 ]
Předmět příspěvku: 

no a LS by měla mít i jiný ventilový pružiny ne? asi se podívám pod kapotu, co tam vlastně mám 8)

Autor:  fatal [ 4.3.08, 11:02 ]
Předmět příspěvku: 

Původní LSky měly jen jednu pružinu na ventil.

Autor:  Kachnis [ 4.3.08, 11:09 ]
Předmět příspěvku: 

jj ale bohuzel jen aso do r. 1980 :( tatovo 81 uz mela 2 pruziny...ale mam je od jednoho skodovaka slibeny :) kdyz mu budou prebejvat :)

Autor:  fatal [ 4.3.08, 11:13 ]
Předmět příspěvku: 

kachnis píše:
jj ale bohuzel jen aso do r. 1980


Pak už to šlo z kopce. LSkové vačky byly nahrazeny Lkovými, přibyly plasty, divná světla, zvednutý kaslík baterky... :roll:

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/