Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
hlava 120 vs 105 https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=9398 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | žděba [ 3.3.08, 16:19 ] |
Předmět příspěvku: | hlava 120 vs 105 |
hlava 105 a 120 není záměnná ( teda aspoň bez úpraav) nebo se pletu? jeden týpek se mi snaží nacpat že záměnné jsou, tak jsem malinko znejistěl.. |
Autor: | Jarda S. [ 3.3.08, 16:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
105 a 120 záměnný jsou ty motory se liší jenom vráním |
Autor: | žděba [ 3.3.08, 16:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
aha, ale vahadla vetilů ne? |
Autor: | fatal [ 3.3.08, 16:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jsou záměnné, ale liší se velikostí spalovacího prostoru, takže hlava 105 na 120 jde, ale hlava 120 na 105 ne. |
Autor: | žděba [ 3.3.08, 16:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
aha, tak už jsme doma |
Autor: | cyz [ 3.3.08, 16:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
105ka má menší spalováky, ne? Na kolik by se zvětšila komprese u 120ky se 105kovou hlavou? |
Autor: | fatal [ 3.3.08, 18:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
cyz píše: 105ka má menší spalováky, ne? Na kolik by se zvětšila komprese u 120ky se 105kovou hlavou? Pokud se nepletu, tak 105 i 120 mají stejnou kompresi. Poměr velikostí spalovacích prostorů by měl být stený, jako poměr zdvihového objemu. Komprese by se tedy měla zvýšit ve stejném poměru, což vychází na cca 9,5:1. |
Autor: | cyz [ 3.3.08, 18:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mno takže by se mohlo dát dosáhnout vlastností 120LS |
Autor: | fatal [ 3.3.08, 19:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
cyz píše: Mno takže by se mohlo dát dosáhnout vlastností 120LS Jen přiblížit, LSka se nelišila jen kompresí a pokud se nepletu, 105 má snad i menší kanály a ventily... |
Autor: | Viky [ 3.3.08, 19:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
fatal píše: cyz píše: Mno takže by se mohlo dát dosáhnout vlastností 120LS Jen přiblížit, LSka se nelišila jen kompresí a pokud se nepletu, 105 má snad i menší kanály a ventily... 120LS ma vetsi ventily nez 120ka, o 105 si nejsem jistej, ale vetsi nez 120ka je urcite mit nebude. 120ka se 105kovou hlavou by mela za normalnich okolnosti chodit spis lip nez normalni 120ca, ale bude silne ztracet tah ve vysokych otackach. |
Autor: | Gemini [ 3.3.08, 21:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
KP sa zvacsi na 9.4:1, avsak nezabudajme ze S105 hlava ma mensie ventily a mensie kanaliky......odspodu to pojde lepsie, vrch moze byt mierne horsi |
Autor: | žděba [ 4.3.08, 10:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
no a LS by měla mít i jiný ventilový pružiny ne? asi se podívám pod kapotu, co tam vlastně mám |
Autor: | fatal [ 4.3.08, 11:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
Původní LSky měly jen jednu pružinu na ventil. |
Autor: | Kachnis [ 4.3.08, 11:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
jj ale bohuzel jen aso do r. 1980 tatovo 81 uz mela 2 pruziny...ale mam je od jednoho skodovaka slibeny kdyz mu budou prebejvat |
Autor: | fatal [ 4.3.08, 11:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
kachnis píše: jj ale bohuzel jen aso do r. 1980 Pak už to šlo z kopce. LSkové vačky byly nahrazeny Lkovými, přibyly plasty, divná světla, zvednutý kaslík baterky... |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |