Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Cidlo teploty
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=9435
Stránka 1 z 1

Autor:  Lukáš [ 4.3.08, 23:07 ]
Předmět příspěvku:  Cidlo teploty

Jake cidla teploty maji vliv na volnobezne otacky u Favorita s BMM r.v. 94? A kde je najdu? dik

Autor:  slovacek.milos [ 5.3.08, 08:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cidlo teploty

Lukáš píše:
Jake cidla teploty maji vliv na volnobezne otacky u Favorita s BMM r.v. 94? A kde je najdu? dik



na sání zezadu měří se jeho odpor nebo si ho přečteš vagem při jeho poruše spravidla naskočí teplota -49.5 volnoběh není OK výfuk hulí a za tepla nejde motor hned nastartovat, to druhé na termostatu ovládá budík na přístrojovce miloš

Autor:  michalkatka [ 5.3.08, 08:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cidlo teploty

Lukáš píše:
Jake cidla teploty maji vliv na volnobezne otacky u Favorita s BMM r.v. 94? A kde je najdu? dik


podľa toho čo posiel RJ, ale najčastejšie máš stále aj za tepla zvýšený voľnobeh... cca 1000-1100ot...

Autor:  Lukáš [ 5.3.08, 17:02 ]
Předmět příspěvku: 

No ja mam takovy problem ze nastartuju, volnobeh v pohode.. pak jedu cca 5min pri vyrazeni otacky nepadaji na volnobeh, nekdy jo, nekdy ne... jak se to zahreje vice tak padaji na volnobeh porad a OK, ale jak se zahreje jeste o neco vice, tak vyleti nahoru na 2tis a spadnou a ma to tendenci chcipat..

Autor:  slovacek.milos [ 5.3.08, 17:54 ]
Předmět příspěvku: 

Lukáš píše:
No ja mam takovy problem ze nastartuju, volnobeh v pohode.. pak jedu cca 5min pri vyrazeni otacky nepadaji na volnobeh, nekdy jo, nekdy ne... jak se to zahreje vice tak padaji na volnobeh porad a OK, ale jak se zahreje jeste o neco vice, tak vyleti nahoru na 2tis a spadnou a ma to tendenci chcipat..


to můžeš měnit jak pako kde co a nic, začal bych u paměti závad a měřené hodnoty, co teplota, lamda, spínač volnoběhu, co nějaká hadička zezadu není upadlá, trochu to okouřit jestli nepřisává falešný vzduch, taky odpoj ten ventil na hadičce u nádobky s aktivním uhlím nebo ji ucpi třeba tam vraž svíčku, na ten ventil tady pořád zapomínáme, tomu přisávání falešného vzduchu bych se věnoval nejvíc, něco podobného jsem řešil na seat cordoba a bylo prasklé to velké gumové těsnění mezi sáním a vstřikováním nepřišli na to ani v seat servisu a filtr se kýval jak dědkovi zub, a nakonec to klidně může být u zblblá řídící jednotka miloš

Autor:  michalkatka [ 5.3.08, 18:21 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
tomu přisávání falešného vzduchu bych se věnoval nejvíc


jj to býva najčastejšia príčina, ale väčšinou to je aj počuť syčať.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/