Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Výfuk nětesnost ala spony
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=9441
Stránka 1 z 1

Autor:  Jura [ 5.3.08, 15:23 ]
Předmět příspěvku:  Výfuk nětesnost ala spony

Já už fakt nevím co dělám špatně...už sem fakt nasranej!!! Jde o 1.6ku feldu...dole pod autem co je tam, ta trubková spona se mi tam dycky udělá nějaká dírka a po nastartování mi z toho kape voda a při jízdě pěkně blbej zvuk.... to stejný mi dělalo mezi druhým a třetím dílem, ale tam sem dal 2 ty kulaté spony pastu dotáhl na fest a klid (dělal sem to včera protože sem si pořídil soietu)...no dneska sem si řek, že se mrknu na tu trubkovou sponu a spravím to..... Rozdělám očistím obě trubky namažu pastou smontuju a ještě sem dal pro jistotu doprostřed další kulatou sponu dotáhnu na fest nastartuju a chvíli nic...po pěti minutách sem to jel projet no a co neslýším onen posraný zvuk..zase se tam udělala dírka a to ještě jak sem tu sponu od tama nemohl dostat a třásl výfukem tak se mi asi nějak udělala zase mezi druhým a třetím dílem.... Takže hafo práce a námahy a nic.... Nevím co dělám špatně..je to počasím špatná aplikace pasty? Prosím poraďte mi už sem fakt bezradnej

Autor:  Kachnis [ 5.3.08, 16:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: Výfuk nětesnost ala spony

sou ty dily originalni? nemuze byt blbe nejakej dil?

Autor:  Jura [ 5.3.08, 16:07 ]
Předmět příspěvku: 

střední díl bez tlumiče od JP koncovej výfuk laděnej soieta přední díl s katem jé série...spona origo VW. tím to nebude.... prostě ta pasta se asi nějak musí speciálně aplikovat nebo co

Autor:  slovacek.milos [ 5.3.08, 17:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: Výfuk nětesnost ala spony

Jura píše:
Já už fakt nevím co dělám špatně...už sem fakt nasranej!!! Jde o 1.6ku feldu...dole pod autem co je tam, ta trubková spona se mi tam dycky udělá nějaká dírka a po nastartování mi z toho kape voda a při jízdě pěkně blbej zvuk.... to stejný mi dělalo mezi druhým a třetím dílem, ale tam sem dal 2 ty kulaté spony pastu dotáhl na fest a klid (dělal sem to včera protože sem si pořídil soietu)...no dneska sem si řek, že se mrknu na tu trubkovou sponu a spravím to..... Rozdělám očistím obě trubky namažu pastou smontuju a ještě sem dal pro jistotu doprostřed další kulatou sponu dotáhnu na fest nastartuju a chvíli nic...po pěti minutách sem to jel projet no a co neslýším onen posraný zvuk..zase se tam udělala dírka a to ještě jak sem tu sponu od tama nemohl dostat a třásl výfukem tak se mi asi nějak udělala zase mezi druhým a třetím dílem.... Takže hafo práce a námahy a nic.... Nevím co dělám špatně..je to počasím špatná aplikace pasty? Prosím poraďte mi už sem fakt bezradnej


pokud to sponuješ tak musíš měřit posuvkou obě trubky jestli mají stejný průměr, pokud sponuješ staré díly dobře ojet šmirglem a ta pasta musíš lehce máznout obě strany, ale za pět minut ti to tak zgelovatí ale neztuhne, nevím co máš za návod, a taky spony se mi jednou stalo jsem ji utáhl a nenávratně v háji a netěsnila, přtáhl jsem spoj trubkou dvakrát ojel ceočkem a zdar miloš

Autor:  Jura [ 5.3.08, 17:51 ]
Předmět příspěvku: 

Ha tak že by byl problém v tom že sem to nenechal zaschnout? To by mohlo být vono..... je to nějaká pasta bosal v tubě..... žádnej návod ktomu nebyl. Kurňa no jestli je to tímhle, tak se půjdu voběsit....ted to mám tak stáhlí a tý pasty tolik, že nemám šanci to snad ani rozpojit. Sakra sakra sakra...no zkusím ještě máznout tu pastu zrovna tam kde to frčí ven a nechám zaschnout třeba pomůže jinak až bude tepleji...stačí že sem tam dneska solidně promrznul na zemi pod autem

Autor:  Kristensen [ 5.3.08, 19:52 ]
Předmět příspěvku: 

záleží taky na tom co používáš za spony, pokud dáváš takovou objímku a zkrz šroub tak to je vetšinou na nic, protože jak to stáhneš tak se ti v proříznutí tej spony udělá škvíra a je to v háji, nejlepší jsou ty co máš kulatinu se závitem na odou koncích ohnutou do potkovy a na ni nasadíš protikus a utáhneš dvě matky. Jinak zkoušel jsi na tu stahovací trubku pod autem dát tři ty jednošroubový spony za sebou?

Autor:  Jura [ 5.3.08, 20:10 ]
Předmět příspěvku: 

Kristensen píše:
záleží taky na tom co používáš za spony, pokud dáváš takovou objímku a zkrz šroub tak to je vetšinou na nic, protože jak to stáhneš tak se ti v proříznutí tej spony udělá škvíra a je to v háji, nejlepší jsou ty co máš kulatinu se závitem na odou koncích ohnutou do potkovy a na ni nasadíš protikus a utáhneš dvě matky. Jinak zkoušel jsi na tu stahovací trubku pod autem dát tři ty jednošroubový spony za sebou?

Mezi druhým a třetím mám právě dvě ty spony ty kulaté do podkovy na které sou dva šrouby + pasta fest dotáhnutý a stejně to šlo ven, ale to bylo asi tím jak sem se snažil vyndat tu trubkovou sponu za katem, tak sem asi půl hodiny bouchal a lomcoval výfukem, tak to potom asi povolilo někde, ale mezi tím prvním a druhým sem dal právě pastu tu sponu a ještě doprostřed té spony sem koupil další tu podkovu, taqkže tam sou po stranách ty normální na jeden šroub a uprostřed ta podkova na dva šrouby + pasta, ale skoro sem to nenechal zaschnout a jel projet, tak proto se to asi dostalo ven ikdyž už sem to dělal asi třikrát a výsledek nikde už sem i zkoušel co to udělá s čerstvou pastou při zapalovači a se zaschlou pastou při zapalovači no a vyšlo, že bude lěpší to hned projet a zahřát aby se to vytvrdlo, ale asi ne... jinak už to fakt nechápu

Autor:  bosator [ 5.3.08, 20:11 ]
Předmět příspěvku: 

Taky jsem asi před rokem měl podobnej problém s novým vejfukem, netěsnil mezi středním a zadním dílem. Pořídil sem možná tu samou pastu, 100% si nejsem jist jestli byla přímo Bossal, už ji tu nemám, ale namazal, smontoval a za chvíli se to vyfouklo. pak jsem si přečetl konečně návod, tam se psalo to hlavní, že oba spojované kusy, je nutné po očištění namočit obyčejnou vodou, po té hned aplikovat pastu a oba díly sesadit, smontovat, nechat cca 20 min zaschnout.a pak tomu můžeš zatopit. tak jsem to udělal a už rok to 100% těsní. A nebo je taky dobré dát dvě ty dvoudílové spony za sebou, pootočené vůči sobě o cca 180°.

Autor:  bosator [ 5.3.08, 20:18 ]
Předmět příspěvku: 

bosator píše:
Taky jsem asi před rokem měl podobnej problém s novým vejfukem, netěsnil mezi středním a zadním dílem. Pořídil sem možná tu samou pastu, 100% si nejsem jist jestli byla přímo Bossal, už ji tu nemám, ale namazal, smontoval a za chvíli se to vyfouklo. pak jsem si přečetl konečně návod, tam se psalo to hlavní, že oba spojované kusy, je nutné po očištění namočit obyčejnou vodou, po té hned aplikovat pastu a oba díly sesadit, smontovat, nechat cca 20 min zaschnout.a pak tomu můžeš zatopit. tak jsem to udělal a už rok to 100% těsní. A nebo je taky dobré dát dvě ty dvoudílové spony za sebou, pootočené vůči sobě o cca 180°.



Dodatek k identifikaci, ta pasta měla béžovou barvu, byla v bílo-červený tubě a koupená byla v prodejně kde prodávají přímo a jen výfuky bossal, tak možná byla té samé značky.

Autor:  Jura [ 5.3.08, 20:22 ]
Předmět příspěvku: 

bosator píše:
Taky jsem asi před rokem měl podobnej problém s novým vejfukem, netěsnil mezi středním a zadním dílem. Pořídil sem možná tu samou pastu, 100% si nejsem jist jestli byla přímo Bossal, už ji tu nemám, ale namazal, smontoval a za chvíli se to vyfouklo. pak jsem si přečetl konečně návod, tam se psalo to hlavní, že oba spojované kusy, je nutné po očištění namočit obyčejnou vodou, po té hned aplikovat pastu a oba díly sesadit, smontovat, nechat cca 20 min zaschnout.a pak tomu můžeš zatopit. tak jsem to udělal a už rok to 100% těsní. A nebo je taky dobré dát dvě ty dvoudílové spony za sebou, pootočené vůči sobě o cca 180°.

No vidíš já si myslím, že to bude v té pastě, protože těch spon už tam mám jako nasraných...jenže mě k tomu nikdo návod nedal no... Jinak teda co nadělám ted no... počkám až bude tepleji a mrknu na to, ale vůbec se na to netěším je to strašná makačka sesunout tu dvojitou sponu, tak abych ju nezničil anebo třeba vysunout 3. díl ze 2. dílu to mě taky trvalo asi hodinu. Montáž už je pohoda, ale to sundátí těch spon a rozdělání od sebe těch částí výfuku to je mazec.... podotýkám že všechno jen s heverem, takže dosti náročné... PoraĎte jak to děláte? O ty spony mi nejde klidně si koupím nový, tak poraďte at se s tím příšte nedřu jako kůň!!! Díky


Jo a ta pasta to je přesně ona!!!! Přesně tu mám

Autor:  kwiko [ 6.3.08, 11:31 ]
Předmět příspěvku: 

Jura píše:
Jo a ta pasta to je přesně ona!!!! Přesně tu mám


Ja mam pastu z Halfords a vyzera rovnako... :lol:

Vyrobcovia sa moc o kompatibilitu netrapia. Hlavne aby to sedelo s ich dielmi za pouzitia ich svoriek a prip. v kombinacii s prvovyrobou. Raz som radsej kupil kompletne nove potrubie od jedneho polskeho vyrobcu (nejake francuzske auto).
Tak jak Milos radi. zmerat priemery, a ak su podobne, dobre okefuj a stiahni. Inak sa da vlozit tenky plech (coca-cola, riedidlo plechovka). S pastou mam zle skusenosti, obcas casom podfukuje. radsej to Cocko 8)

Autor:  Jura [ 13.3.08, 11:39 ]
Předmět příspěvku: 

Tak sem se do toho pustil... udělal sem to přesně jak tu někdo psal návlhčit vodou dát pastu stáhnout nechal sem to hodinu být pak jsem si jen zajel zaparkovat (trochu se to ohřálo) a až dneska sem jel a v pohodě nikde nic neutíká, ale uvidím časem jakou to bude mít životnost..

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/