Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Klucí mechanicí https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=9477 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | v.kalandra [ 7.3.08, 09:17 ] |
Předmět příspěvku: | Klucí mechanicí |
Zdravím všechny. Mám malej dotaz, kdo zná Favorita BMM 40kW V motorovým prostoru nemám palivovej filtr. Kde ho mám hledat, pokud tam vůbec je?? Někdo mi říkal že to je pod plechem katalyzátoru ale to se mi zdá jako nesmysl-Proč by se dával takhle nepřístupně a ještě k tomu kde je vysoká teplota!! Kdo to ví, poradí Díky |
Autor: | CROWACK [ 7.3.08, 09:57 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Klucí mechanicí |
tuším by měl bejt někde u nádrže...u čerpadla...koukni se tam... |
Autor: | Neex [ 7.3.08, 10:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
pod autem... a je k němu bez rampy nebo montážní jámy na houby přístup. |
Autor: | slovacek.milos [ 7.3.08, 10:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
jo kdyby byl pod autem nebo u nádrže to by byla pohoda , ale on je nad nádrží, musíš mít méně paliva, sděláš kryt výfuku u nárže, spustíš nádrž a uvidíš ho je blíže k levému kolu, jestli nejsi trochu mechanik tam to dej do servisu miloš |
Autor: | michalkatka [ 7.3.08, 10:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
slovacek.milos píše: jo kdyby byl pod autem nebo u nádrže to by byla pohoda , ale on je nad nádrží, musíš mít méně paliva, sděláš kryt výfuku u nárže, spustíš nádrž a uvidíš ho je blíže k levému kolu, jestli nejsi trochu mechanik tam to dej do servisu miloš presne tak, ale napadlo mi prečo ho dávať nazad nad nádrž, však v predu je miesta dosť... tam by stačilo dať kúsok trubky a nový filter niekam pred vstup klapky, a do budúcna je po probléme... |
Autor: | v.kalandra [ 7.3.08, 11:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
No tak uvidíme no, až bude trochu pěkně tak se na to skusím podívat kde se skrývá a podle toho jestli to pujde tak vymněnim a když ne tak pujde do servisu:-) Jinak taky osobně nechápu důvod proč je takhle vzadu, mělo by to být přeci jedno protože pokud vim tak je čerpadlo,filtr,vstřikovač takže nevim proč je blízko čerpadla když je stejně až za ním. To s tou trubičkou ji tam dát místo něj a dát filtr do motoru mně taky napadlo, nevim proč to dřív tak dělali a ted najednou ne:-( Asi to ale nějaký účel mělo (nemyslim jenom finanční živení servisů) |
Autor: | cyz [ 7.3.08, 11:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
Miloši, tohle přece není potřeba. Já to dělám tak že si zdvihnu auto aspoň tak aby se mi pod něho vlezla hlava, odmontuju kryt, odpojím hadičky od čerpadla, chytím je nějakýma provázkama které přivážu někam do interiéru, celý filtr i s hadičkama vytáhnu, vyměnim, potom zatáhnu za provázky, vytáhnu zpátky, připojím a je to. |
Autor: | slovacek.milos [ 7.3.08, 14:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
cyz píše: Miloši, tohle přece není potřeba. Já to dělám tak že si zdvihnu auto aspoň tak aby se mi pod něho vlezla hlava, odmontuju kryt, odpojím hadičky od čerpadla, chytím je nějakýma provázkama které přivážu někam do interiéru, celý filtr i s hadičkama vytáhnu, vyměnim, potom zatáhnu za provázky, vytáhnu zpátky, připojím a je to. by mě zajímalo jak povolíš tu objímku jak se tam tím křížákem dostaneš a pak se zas do ní třefit, ta hadice je zacvaklá v nádrži to už zpátky taky nedáš, někdy to zkusím miloš |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |