|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 4 ] |
|
Autor |
Zpráva |
dj_skeleton
Příspěvky: 5
|
Klepání v motoru š125
Zdar a silu,
co by podle vas mohlo zpusobovat "klepani" v motoru u 125? Vule v pistních čepech nebo mezi ojnici a klikovkou, rozdelovac nebo jeste neco uplne jineho? Zjistim pricinu bez rozebrani motoru, pouze po sundani olejove vany? Co by se mohlo stat, kdyz s tim budu dal delsi dobu jezdit - nekde jsem cetl, ze muze treba i vybehnout pist z bloku. Rozvodak to nejspis neni, ten chrochta jinak, vymena rozdelovace nepomohla. Diky za vase nazory, panove.
_________________ Škoda 125L, 1989, 48.000km
|
2.6.06, 00:23 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
ŠádeMan
Příspěvky: 162
|
Pistni cepy u vozidel Skoda 105 a víse se ozýva často, ale je treba umet rozlišit klepáni pistnich cepu a klepani klikovky
Klikovka - je li klikovka nacatá ma vule v kluzných loziskak tak to poznas na tlaku oleje tlak by mel být kolem 4 jeli mensi je tam vulea je to v chuji, klikovka ma spise drncivý zvuk a pistni cep jako kdyz mlatis kladivem do bloku motoru asi tak nejak dale se musi rozlisit detonacni klepáni ale to bys hodne poznal na potrebe motoru a výkon zvlaste, jestli jsou to pistni cepy hlavu si stim nedelej najedes na to jeste pul mega jestli je to klikovka tak to je problem.
Skode Zdar
|
2.6.06, 11:51 |
|
|
rado h.
|
klepanie
Mal som podobny problem s klepanim na motore s130. Klepanie ako keby kladivkom po bloku motora, hlavne vo volnobeznych ot. , vo vyssich to ani nebolo pocut. Kedze som sa pripravoval na celkovu go, tak som tak jazdil este pol roka, vobec sa to ani nezhorsovalo. Motor inak jazdil dobre. Problem bol v ojnicnych puzdrach, cez ktore prechadza piestny cap, velka vola.Ojnice som dal prepuzdrovat a vyuhlovat, cena asi 500,- sk. Bohuzial prist na pricinu klepania bez rozobratia mot. nie je mozne. Je to len dohad. Kazdy ti moze povedat nieco ine.
|
2.6.06, 14:35 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Tak, tak ťažko bez rozobrania motora ( a vôbec bez počutia), ale s najväčšou pravdepodobnosťou piestne čapy. Len upozorňujem, ak budeš dávať nové čapy, puzdrá a uhlovať - daj to robiť niekde, kde sis i istý, že to urobia dobre. Mne to vydržalo tak 10 000 km a boli všetky puzdrá v ťahu...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
3.6.06, 13:23 |
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 4 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|