Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Vyvážení klikového mechanismu
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=9636
Stránka 1 z 1

Autor:  ondra120 [ 15.3.08, 08:50 ]
Předmět příspěvku:  Vyvážení klikového mechanismu

Tak mám ještě jedno dilema při stavbě 120LS motoru...co s vyvážením klikového mechanismu. (mám totiž kliku,setrvák,přítlačák a řemenici pokaždé z jiného motoru:) )
Na Vsetíně a v okolí nemůžu sehnat nikoho,kdo by to byl schopný vyvážit (pokud o něčem v okolí víte,sem stím). Proto jsem přemýšlel nad náhradním řešením...koupím fungl nový setrvák a nebudu se vyvážením zabývat...co si o tom myslíte?V Andrtovi tuto možnost připouští.
Ale stejně ve mě hlodá červíček pochybností :lol: :lol:

Autor:  Šemik [ 15.3.08, 08:57 ]
Předmět příspěvku: 

Co se na to vykašlat úplně?

V mém 136 POWERu je původní klika k bloku, setrvák z Hansovo GLEXROMŽe, přítlačák původní z Rejpájdky a řemenice je zase z nějaké jiné (mě neznámé) škodovky :D

Nějaké vyvažování vůbec nebylo, a funguje to bez rezonancí :)

Autor:  ondra120 [ 15.3.08, 08:59 ]
Předmět příspěvku: 

Šemik píše:
Co se na to vykašlat úplně?


Mno to mě napadlo hned jako první. Akorát háček je v tom že já su perfekcionista..prostě úchylka z povolání :lol: :lol: :lol:

Autor:  Matthes [ 15.3.08, 09:11 ]
Předmět příspěvku: 

No kdyz nebudes zavodit a tocit to do 7000 tak snad ok ... :) Jinak pokud bys to uz sel vyvazit tak hlavne kazdou soucast zvlast - zkusenosti Sakyho :)

Autor:  Drak [ 15.3.08, 09:27 ]
Předmět příspěvku: 

najdi si opravnu turb, tam mají vyvažovačku na strojní součásti a sou schpní to vyvážit. Klika by měla být v rámci možností vyvážená z brusírny, jestli máš broušenou.

Autor:  Kristensen [ 15.3.08, 12:30 ]
Předmět příspěvku: 

Myslím že to dělaj někde v Zábřehu ale to je pro tebe daleko

Autor:  Dyno [ 15.3.08, 12:44 ]
Předmět příspěvku: 

A co bývalá zbrojovka,není tam nějaká firmička. Něco v okolí musí být. Zkus najít na netu.

Autor:  ondra120 [ 15.3.08, 13:05 ]
Předmět příspěvku: 

Dyno píše:
A co bývalá zbrojovka,není tam nějaká firmička. Něco v okolí musí být. Zkus najít na netu.


Ve zbrojovce ani ne, vyvažovačku maj určitě v TESu, ale pochybuju že by tam byli ochotní vyvážit takovou prkotinu. No uvidím, zkusím něco pohledat, když nenajdu tak se na to vy...

Autor:  hagios [ 16.3.08, 23:11 ]
Předmět příspěvku: 

Skús nejakú firmu, čo sa zapodieva opravami výťahových a podobných elektromotorov.

Autor:  Gemini [ 17.3.08, 08:27 ]
Předmět příspěvku: 

vyvazit ??? jednoznacne.....motor sa ti podakuje lepsim chodom a dlhsiou zivotnostou...... ziadne rezonancie sa kluke sa nedaju nijako normalne zistit, ale ked rozobereme motor, podla hlavnych salov uvidime co bolo zlee.....

najlepsie je vyvazit kazdu suciastku samostatne , hlavne kluku a zotrvak..... osustruzena remenica tam nehra rolu.....

dalej treba vyvazit ojnice, lebo ak dame obycajne ojnice na vyvazenu kluku, tak je to uplne zbytocne......

treba vyvazit rotacnu cast ojnice - spodne oko zvlast, pomocou spec. pripravku, horne oko a potom celkovo..... potom uz musia sedet vsetky hmotnosti piestov, kruzkov, capov........

japonske motory su takto dokonale vyvazene na 0.5g , superbikove az na 0.1g..... potom mozu tocit tolko kolko tocia.....

Autor:  ondra120 [ 17.3.08, 14:14 ]
Předmět příspěvku: 

Gemini píše:
vyvazit ??? jednoznacne.....motor sa ti podakuje lepsim chodom a dlhsiou zivotnostou...... ziadne rezonancie sa kluke sa nedaju nijako normalne zistit, ale ked rozobereme motor, podla hlavnych salov uvidime co bolo zlee.....

najlepsie je vyvazit kazdu suciastku samostatne , hlavne kluku a zotrvak..... osustruzena remenica tam nehra rolu.....

dalej treba vyvazit ojnice, lebo ak dame obycajne ojnice na vyvazenu kluku, tak je to uplne zbytocne......

treba vyvazit rotacnu cast ojnice - spodne oko zvlast, pomocou spec. pripravku, horne oko a potom celkovo..... potom uz musia sedet vsetky hmotnosti piestov, kruzkov, capov........

japonske motory su takto dokonale vyvazene na 0.5g , superbikove az na 0.1g..... potom mozu tocit tolko kolko tocia.....


Nemám v plánu stavět nějaký supermotor...bude to jenom 120LS s vačkou favo 50KW, lehce snížená hlava (10:1) a c vahadla...Žádné odlehčování se konat nebude...Ale to vyvážení se budu snažit udělat...
Jenom mě zaráží že někdo říká vyvážit všecko zvlášť a v literatuře se uvádí vyvažovat jako celek se setrvákem,řemenicí,přítlačákem...Tož a včil babo raď...
Jinak dík moc za radu...teď už jenom najít někoho kdo to vyváží...

Autor:  Gemini [ 17.3.08, 14:28 ]
Předmět příspěvku: 

profici vyvazuju vsetko zvlast,aspon co ja viem.......ak sa nieco vyvazi ako celok, nevyvazenost jednotlivych dielov je potom niekedy az do 10g a to je moc

najprv vyvazit staticky, potom dynamicky

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/