Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Vyvážení klikového mechanismu https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=9636 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | ondra120 [ 15.3.08, 08:50 ] |
Předmět příspěvku: | Vyvážení klikového mechanismu |
Tak mám ještě jedno dilema při stavbě 120LS motoru...co s vyvážením klikového mechanismu. (mám totiž kliku,setrvák,přítlačák a řemenici pokaždé z jiného motoru:) ) Na Vsetíně a v okolí nemůžu sehnat nikoho,kdo by to byl schopný vyvážit (pokud o něčem v okolí víte,sem stím). Proto jsem přemýšlel nad náhradním řešením...koupím fungl nový setrvák a nebudu se vyvážením zabývat...co si o tom myslíte?V Andrtovi tuto možnost připouští. Ale stejně ve mě hlodá červíček pochybností |
Autor: | Šemik [ 15.3.08, 08:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
Co se na to vykašlat úplně? V mém 136 POWERu je původní klika k bloku, setrvák z Hansovo GLEXROMŽe, přítlačák původní z Rejpájdky a řemenice je zase z nějaké jiné (mě neznámé) škodovky Nějaké vyvažování vůbec nebylo, a funguje to bez rezonancí |
Autor: | ondra120 [ 15.3.08, 08:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
Šemik píše: Co se na to vykašlat úplně? Mno to mě napadlo hned jako první. Akorát háček je v tom že já su perfekcionista..prostě úchylka z povolání |
Autor: | Matthes [ 15.3.08, 09:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
No kdyz nebudes zavodit a tocit to do 7000 tak snad ok ... Jinak pokud bys to uz sel vyvazit tak hlavne kazdou soucast zvlast - zkusenosti Sakyho |
Autor: | Drak [ 15.3.08, 09:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
najdi si opravnu turb, tam mají vyvažovačku na strojní součásti a sou schpní to vyvážit. Klika by měla být v rámci možností vyvážená z brusírny, jestli máš broušenou. |
Autor: | Kristensen [ 15.3.08, 12:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
Myslím že to dělaj někde v Zábřehu ale to je pro tebe daleko |
Autor: | Dyno [ 15.3.08, 12:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
A co bývalá zbrojovka,není tam nějaká firmička. Něco v okolí musí být. Zkus najít na netu. |
Autor: | ondra120 [ 15.3.08, 13:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dyno píše: A co bývalá zbrojovka,není tam nějaká firmička. Něco v okolí musí být. Zkus najít na netu. Ve zbrojovce ani ne, vyvažovačku maj určitě v TESu, ale pochybuju že by tam byli ochotní vyvážit takovou prkotinu. No uvidím, zkusím něco pohledat, když nenajdu tak se na to vy... |
Autor: | hagios [ 16.3.08, 23:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
Skús nejakú firmu, čo sa zapodieva opravami výťahových a podobných elektromotorov. |
Autor: | Gemini [ 17.3.08, 08:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
vyvazit ??? jednoznacne.....motor sa ti podakuje lepsim chodom a dlhsiou zivotnostou...... ziadne rezonancie sa kluke sa nedaju nijako normalne zistit, ale ked rozobereme motor, podla hlavnych salov uvidime co bolo zlee..... najlepsie je vyvazit kazdu suciastku samostatne , hlavne kluku a zotrvak..... osustruzena remenica tam nehra rolu..... dalej treba vyvazit ojnice, lebo ak dame obycajne ojnice na vyvazenu kluku, tak je to uplne zbytocne...... treba vyvazit rotacnu cast ojnice - spodne oko zvlast, pomocou spec. pripravku, horne oko a potom celkovo..... potom uz musia sedet vsetky hmotnosti piestov, kruzkov, capov........ japonske motory su takto dokonale vyvazene na 0.5g , superbikove az na 0.1g..... potom mozu tocit tolko kolko tocia..... |
Autor: | ondra120 [ 17.3.08, 14:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
Gemini píše: vyvazit ??? jednoznacne.....motor sa ti podakuje lepsim chodom a dlhsiou zivotnostou...... ziadne rezonancie sa kluke sa nedaju nijako normalne zistit, ale ked rozobereme motor, podla hlavnych salov uvidime co bolo zlee..... najlepsie je vyvazit kazdu suciastku samostatne , hlavne kluku a zotrvak..... osustruzena remenica tam nehra rolu..... dalej treba vyvazit ojnice, lebo ak dame obycajne ojnice na vyvazenu kluku, tak je to uplne zbytocne...... treba vyvazit rotacnu cast ojnice - spodne oko zvlast, pomocou spec. pripravku, horne oko a potom celkovo..... potom uz musia sedet vsetky hmotnosti piestov, kruzkov, capov........ japonske motory su takto dokonale vyvazene na 0.5g , superbikove az na 0.1g..... potom mozu tocit tolko kolko tocia..... Nemám v plánu stavět nějaký supermotor...bude to jenom 120LS s vačkou favo 50KW, lehce snížená hlava (10:1) a c vahadla...Žádné odlehčování se konat nebude...Ale to vyvážení se budu snažit udělat... Jenom mě zaráží že někdo říká vyvážit všecko zvlášť a v literatuře se uvádí vyvažovat jako celek se setrvákem,řemenicí,přítlačákem...Tož a včil babo raď... Jinak dík moc za radu...teď už jenom najít někoho kdo to vyváží... |
Autor: | Gemini [ 17.3.08, 14:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
profici vyvazuju vsetko zvlast,aspon co ja viem.......ak sa nieco vyvazi ako celok, nevyvazenost jednotlivych dielov je potom niekedy az do 10g a to je moc najprv vyvazit staticky, potom dynamicky |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |